影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   35


男爵府

積分: 5466


721#
發表於 18-4-23 16:17 |只看該作者
mcyw888 發表於 18-4-23 12:33
冇呀,我揾cut睇咋,實在太長

沉睡我有睇

我都係專揾cut睇
有時吾想睇嘅男女1,好難頂


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


722#
發表於 18-4-23 16:52 |只看該作者
yukocyc620 發表於 18-4-23 16:17
我都係專揾cut睇
有時吾想睇嘅男女1,好難頂
明白


子爵府

積分: 12152


723#
發表於 18-4-24 07:48 |只看該作者

回覆樓主:

跳咗船了


水晶宮

積分: 68589

親子王國15週年勳章


724#
發表於 18-4-24 08:22 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-4-23 12:47
你咁快手架唔建議你睇百年新娘,丁丁真係好小戲,耐唔耐先一兩個鏡頭一兩句對白
...

但我覺得百年新娘好好睇, 如只睇丁丁就會失望, 似妳講得幾個鏡頭, 仲係要鍾意姐姐。。

[


水晶宮

積分: 68589

親子王國15週年勳章


725#
發表於 18-4-24 08:24 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-4-23 10:33
男二定閒角?

丁生角色都好重要的。
[


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


726#
發表於 18-4-24 08:32 |只看該作者
amychoi 發表於 18-4-24 08:22
但我覺得百年新娘好好睇, 如只睇丁丁就會失望, 似妳講得幾個鏡頭, 仲係要鍾意姐姐。。:h ...

又係鍾意姐姐


水晶宮

積分: 68589

親子王國15週年勳章


727#
發表於 18-4-24 08:33 |只看該作者
mcyw888 發表於 18-4-24 08:32
又係鍾意姐姐

妳有無睇過百年新娘? 我睇左幾次
我估丁生一路都係單戀姐姐的。
[


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


728#
發表於 18-4-24 08:35 |只看該作者
amychoi 發表於 18-4-24 08:33
妳有無睇過百年新娘? 我睇左幾次
我估丁生一路都係單戀姐姐的。:hap ...

冇呀,好好睇 等得閒又揾黎睇下


水晶宮

積分: 68589

親子王國15週年勳章


729#
發表於 18-4-24 08:36 |只看該作者
mcyw888 發表於 18-4-24 08:35
冇呀,好好睇 等得閒又揾黎睇下

我覺得好睇, 首ost好聽到暈
[


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


730#
發表於 18-4-24 08:38 |只看該作者
amychoi 發表於 18-4-24 08:36
我覺得好睇, 首ost好聽到暈

咁我首先聽左ost先


水晶宮

積分: 68589

親子王國15週年勳章


731#
發表於 18-4-24 08:56 |只看該作者
mcyw888 發表於 18-4-24 08:38
咁我首先聽左ost先

等妳包膠
[


琥珀宮

積分: 190260

畀面勳章 親子王國15週年勳章


732#
發表於 18-4-24 09:27 |只看該作者
amychoi 發表於 18-4-24 08:22
但我覺得百年新娘好好睇, 如只睇丁丁就會失望, 似妳講得幾個鏡頭, 仲係要鍾意姐姐。。:h ...

百年新娘係幾好睇,但如為睇丁丁真係超失望,個角色根本可有可無,比任何一個咖哩啡做都得


琥珀宮

積分: 190260

畀面勳章 親子王國15週年勳章


733#
發表於 18-4-24 09:28 |只看該作者
amychoi 發表於 18-4-24 08:24
丁生角色都好重要的。

呢套係咪安生同具小姐訂情劇?


水晶宮

積分: 68589

親子王國15週年勳章


734#
發表於 18-4-24 09:33 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-4-24 09:27
百年新娘係幾好睇,但如為睇丁丁真係超失望,個角色根本可有可無,比任何一個咖哩啡做都得
...

仲係配角仔
[


水晶宮

積分: 68589

親子王國15週年勳章


735#
發表於 18-4-24 09:33 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-4-24 09:28
呢套係咪安生同具小姐訂情劇?

好似係
[


琥珀宮

積分: 190260

畀面勳章 親子王國15週年勳章


736#
發表於 18-4-24 09:33 |只看該作者
yukocyc620 發表於 18-4-23 16:17
我都係專揾cut睇
有時吾想睇嘅男女1,好難頂

我都睇左3段cut,丁丁同安宰賢都幾多對手戲喎,同埋成日唔同髮型又好多表情不過我都係中意睇佢談情多d
myimage.jpg
myimage.jpg


琥珀宮

積分: 190260

畀面勳章 親子王國15週年勳章


737#
發表於 18-4-24 09:34 |只看該作者
amychoi 發表於 18-4-24 09:33
好似係

安生個妝成個機械人咁嘅套劇係咪爛左架?


水晶宮

積分: 68589

親子王國15週年勳章


738#
發表於 18-4-24 09:38 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-4-24 09:33
我都睇左3段cut,丁丁同安宰賢都幾多對手戲喎,同埋成日唔同髮型又好多表情不過我都係中意睇佢談情 ...

唔係閒角, 都有發揮機會的。
[


水晶宮

積分: 68589

親子王國15週年勳章


739#
發表於 18-4-24 09:40 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-4-24 09:34
安生個妝成個機械人咁嘅套劇係咪爛左架?

都唔算爛面, 係有時面露曬紅筋同塊面白到好肉酸。


[


男爵府

積分: 5466


740#
發表於 18-4-24 09:52 |只看該作者
ccdccl 發表於 18-4-24 09:33
我都睇左3段cut,丁丁同安宰賢都幾多對手戲喎,同埋成日唔同髮型又好多表情不過我都係中意睇佢談情 ...

我立過眼炸 仲未得閒開始睇,我鍾意佢頭髮遮額頭嗰張 感覺成熟啲
吃飯直頭滿足曬我地呢班中女幻想 咩都做齊曬

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo