影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   14


侯爵府

積分: 21965


721#
發表於 19-3-4 10:11 |只看該作者
希澂 發表於 19-3-3 16:58
劉仁娜唔夠李娜英難頂
我個人反而唔好鐘意劉仁娜比較造作.... 李娜英對我嚟講又OK 呀....當然你話好襯恩浩咩...又唔係囉...只可以講"免強接受啦"......


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


722#
發表於 19-3-4 10:12 |只看該作者
amychoi 發表於 19-3-4 10:09
點解我唔明妳意思

無睇新聞咩?聖波前兩日趕學生走嘛,學生响校門前影相留念俾學校報警驅趕


水晶宮

積分: 68583

親子王國15週年勳章


723#
發表於 19-3-4 10:13 |只看該作者
stella816 發表於 19-3-4 10:08
好有歸屬感,好學校

我諗間間學校都係會咁的, 大家相處左六年都唔短時間了。

我一見到張相, 就不停笑阿女, 使唔使成日拎住盒紙巾周圍走呀!誇張左d啦!佢話好多同學無紙巾或用曬喎!
[


水晶宮

積分: 68583

親子王國15週年勳章


724#
發表於 19-3-4 10:16 |只看該作者
stella816 發表於 19-3-4 10:12
無睇新聞咩?聖波前兩日趕學生走嘛,學生响校門前影相留念俾學校報警驅趕
...

原來咁, 我又無醒起這單新聞, 但佢老師好醒, 女佢地唔願離校, 老師就話不如拍離校門口片, 佢地先中計走出校門。

[


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


725#
發表於 19-3-4 10:44 |只看該作者
amychoi 發表於 19-3-4 10:16
原來咁, 我又無醒起這單新聞, 但佢老師好醒, 女佢地唔願離校, 老師就話不如拍離校門口片, 佢地先中計 ...

同學仔好單純老師好醒,咁咪好囉大家都達成目的,win win何必攪到不歡而散呢!


琥珀宮

積分: 190254

畀面勳章 親子王國15週年勳章


726#
發表於 19-3-4 12:27 |只看該作者
stella816 發表於 19-3-4 10:12
無睇新聞咩?聖波前兩日趕學生走嘛,學生响校門前影相留念俾學校報警驅趕
...

呢單新聞我都唔知乜學校門口唔比影相嘅咩,閘前定閘後?


琥珀宮

積分: 190254

畀面勳章 親子王國15週年勳章


727#
發表於 19-3-4 12:29 |只看該作者
amychoi 發表於 19-3-4 10:08
係呀!31/5晚, 所以估果日應唔會再喊囉!

果日可能到家長喊,聽老師同學生講感受時最感動的


琥珀宮

積分: 190254

畀面勳章 親子王國15週年勳章


728#
發表於 19-3-4 12:30 |只看該作者
stella816 發表於 19-3-4 10:44
同學仔好單純老師好醒,咁咪好囉大家都達成目的,win win何必攪到不歡而散呢!
...

咪係囉,上埋新聞比人覺得好唔大方,何必呢


琥珀宮

積分: 190254

畀面勳章 親子王國15週年勳章


729#
發表於 19-3-4 12:33 |只看該作者
amychoi 發表於 19-3-4 10:07
估唔到男生都喊曬!

見到人喊都會被感染的,由中一讀上黎,今後要各散東西,真係好感慨的


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


730#
發表於 19-3-4 12:36 |只看該作者
ccdccl 發表於 19-3-4 12:27
呢單新聞我都唔知乜學校門口唔比影相嘅咩,閘前定閘後?

嘩呢單好hit喎⋯⋯last day一落堂即趕出課室,學生落操場又趕,最後出門口影相都被老師報警,真係好難理解,最後學校擬似訓導網上回覆叫人睇校規先,不滿意可以唔讀,真係O曬咀,班學生都係想留個紀念啫
之後有報章揾間學校校規同監獄規條比較,監獄好過間學校


琥珀宮

積分: 190254

畀面勳章 親子王國15週年勳章


731#
發表於 19-3-4 13:25 |只看該作者
amychoi 發表於 19-3-4 10:07
估唔到男生都喊曬!

本帖最後由 ccdccl 於 19-3-4 13:26 編輯

你囡會返學校揾助教補課嗎?


琥珀宮

積分: 190254

畀面勳章 親子王國15週年勳章


732#
發表於 19-3-4 13:27 |只看該作者
stella816 發表於 19-3-4 12:36
嘩呢單好hit喎⋯⋯last day一落堂即趕出課室,學生落操場又趕,最後出門口影相都被老師報警,真係好難理解 ...

之後有報章揾間學校校規同監獄規條比較,監獄好過間學校>>>笑C


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


733#
發表於 19-3-4 13:36 |只看該作者
ccdccl 發表於 19-3-4 13:27
之後有報章揾間學校校規同監獄規條比較,監獄好過間學校>>>笑C
...

你上網揾吓嚟睇吖幾好笑㗎,間學校校規好騎呢,唔比人著打底褲都有,話驚佢地著左粗老亞開對腳坐喎,隨時特擊揭起你條裙檢查


水晶宮

積分: 68583

親子王國15週年勳章


734#
發表於 19-3-4 16:36 |只看該作者
ccdccl 發表於 19-3-4 13:25
本帖最後由 ccdccl 於 19-3-4 13:26 編輯

你囡會返學校揾助教補課嗎?

暫無時間喎!

今星期返校補中文, 下午去面試。
之前幾星期撞期都去唔到, 唔知之後仲去唔去呢?
[


琥珀宮

積分: 190254

畀面勳章 親子王國15週年勳章


735#
發表於 19-3-4 17:37 |只看該作者
stella816 發表於 19-3-4 13:36
你上網揾吓嚟睇吖幾好笑㗎,間學校校規好騎呢,唔比人著打底褲都有,話驚佢地著左粗老亞開對腳坐喎,隨時 ...

我上網睇左,其中一條係頭髮唔可以過短,如果太短要戴假髮,我差d笑左出聲


珍珠宮

積分: 38945

畀面勳章 親子王國15週年勳章


736#
發表於 19-3-4 17:38 |只看該作者
ccdccl 發表於 19-3-4 17:37
我上網睇左,其中一條係頭髮唔可以過短,如果太短要戴假髮,我差d笑左出聲
...

係呀呢個堅好笑


琥珀宮

積分: 190254

畀面勳章 親子王國15週年勳章


737#
發表於 19-3-4 17:40 |只看該作者
amychoi 發表於 19-3-4 16:36
暫無時間喎!

今星期返校補中文, 下午去面試。

自己搞得掂就唔好去啦,冇幫助盞嘥時間


琥珀宮

積分: 190254

畀面勳章 親子王國15週年勳章


738#
發表於 19-3-4 17:41 |只看該作者
stella816 發表於 19-3-4 17:38
係呀呢個堅好笑

如果飲緊水實噴曬出來


琥珀宮

積分: 190254

畀面勳章 親子王國15週年勳章


739#
發表於 19-3-4 17:47 |只看該作者
stella816 發表於 19-3-4 17:38
係呀呢個堅好笑

其實間學校咁專制,講到明校規唔會圍著子女轉,如果係都要揀嘅,都係唯有接受囉,6年流流長,無謂激親自己亦影響子女學習


水晶宮

積分: 68583

親子王國15週年勳章


740#
發表於 19-3-4 18:02 |只看該作者
ccdccl 發表於 19-3-4 17:40
自己搞得掂就唔好去啦,冇幫助盞嘥時間

唔知佢啦!我少出聲為妙
[

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo