夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4323


721#
發表於 05-3-11 14:57 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

Janet,

首飾@"@~ 靚少少的首飾, 我都不常戴的, 怕整花左, 就心痛. ^^" so 我都是心情好, 才會用比較貴的首飾. 唔好以為番工就一定會穿到隻雀咁啦. 我成公司都是仔, 穿靚d都無人識欣賞ga...唉...

LV. ~.~ 真的幾靚, 不過, 太貴了, 我唔會買, 最多買blue label.

這2個月來, 我都幾忍得手, 都冇新衫買la.

@v@" 想不到你愛追貼手機潮流. 我對手機沒啥要求, 可以打到電話就可以了.

~.~ janet, 唔好咁講啦, c9, well, 我都是啦. 做左人老婆la, 又如何, 自己開心, 戴得爽咪得. 不過, 去街市, 我都唔會穿咁靚, 怕弄髒呀.

打"虎"頭就得啦!!! 嘩啦! 我想不到這一招! 妙! 妙! 妙! @"@~ 但可以打到幾多....


講開手寫板, 上次義務性質,我幫客人安裝手寫板. ~.~ 不過, 我唔識點用...,點樣會出到字, 就CHECK 下說明書, 唉, 我好OUT的, 唔多識用手寫板.

我用倉頡ga. @v@~ 有時去網吧, 部機冇安裝倉頡, 只有速成, 我就想哭了. 唔多識用ma..

why 問我用乜輸入法ga? 咁你呢, janet, and bandband?


伯爵府

積分: 15905

hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


722#
發表於 05-3-11 15:26 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

所以我咪話首飾唔係必須品囉~~可以唔買就唔買囉~~

唔係穿俾公司既人睇,係街外人睇,你返工放工,一定有人望架喎~~衫係必須品,如果有野做,當然要著好睇d啦,人靠衣裝呀嘛~~冇野做,求其得啦,揍住小朋友最緊要方便,唔使一定要好靚既~~

打"虎"頭,識打既,可以打到好多架~~

眾裡尋他千百度,驀然回首,那人卻在燈火闌珊處!!
生死有命,富貴由天


大宅

積分: 4323


723#
發表於 05-3-11 15:39 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

janet,
那你愛穿什麼color的衣服 @v@~ 週末, 我愛穿衞衣 + a字裙. ^^" 不錯看.


大宅

積分: 4323


724#
發表於 05-3-11 15:59 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

bandband and janet,
今日中午, 我..去了百貨公司, 睇到有wacoal有出新款..我忍唔住買左.@v@~~~~~~~~~~~幾靚ga...^^" 有空你們也去wacoal look look.


子爵府

積分: 11510


725#
發表於 05-3-12 01:00 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

christy,

wacoal啲款我都好少買,因為我唔係咁鐘意啲款,同埋又真係幾貴...^^我都係鐘意馬莎出嗰隻t-shirt bra,超級舒服同啱身,又唔係太貴,我多數等佢大減價時買,百五蚊一個,好平架!


大宅

積分: 2411


726#
發表於 05-3-12 02:26 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

癡家,自閉,長情 ,大駛,優柔寡斷 :

全對


子爵府

積分: 11510


727#
發表於 05-3-12 03:15 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

Miu_Miu,

你講既特徵都中咗九成,只係自閉又真係唔多覺,只係無咩交帶,講野俾我知又係講啲唔講啲,搞到我誤會....大駛又唔係,只係駛落自己度零舍闊佬咁解...佢買電結他就得,我買幾蚊嘢佢都嘈嘈閉猛叫我慳啲駛...我覺得我隻佬唔多唔少都幾自私吓!成日同我爭食~~~!!! 你隻佬會唔會咁架?


大宅

積分: 4323


728#
發表於 05-3-12 13:31 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

bandband,
@"@~ 我喜歡wacoal 夠女人味^^ 和很多color揀. 好喜歡. t-shirt bar, @v@~~ 我以前也有戴過, 滿舒服的. @"@馬莎d款. @v@" 很容易衰老ga...我覺得wacoal耐穿一點.


大宅

積分: 4323


729#
發表於 05-3-13 13:23 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

bandband and janet,
><~ I am crying. My Windows 2000 server have been attacked by virus,~now I cannot log into windows 2000, ><~ my friend suggested that I need to format the windows and install it again. >.<~

A bad news is I havent got window 2000 server CD ROM, I need to beg one from my boss, or my ex-bf. -.- Also, I dont have any experience to install a server, my knowledge is that just make the pc boot from CD and then install it step by step. ><.... and ... my honey desnt how to install windows too. >< He doesnt want me seek help from my ex-bf. >.<......crying...

A good news that I got 2 OS in my computer, 1 is windows 2000 and the other is linux. -.- Therefore, I can access the Internet and seek the help. dont you know how to format and install windows 2000?


大宅

積分: 4323


730#
發表於 05-3-14 11:01 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

-.-" 想哭了, 近來好黑仔.


禁止訪問

積分: 30347


731#
發表於 05-3-14 11:56 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4323


732#
發表於 05-3-14 12:44 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

...屋企個windows 壞了, 不能用windows, 要再format. >< 好黑...乜野software都冇..唉啊.好彩我老闆肯借俾我..
你話...無啦啦都壞windows..>< 我老公全全完完唔識搞ga. ><...

近來想買袋, 不過我同個sales鬥氣, 搞到又冇得買. >< 之後, 我由荃灣至旺王的水貨店我都睇過哂, 就只得那間跟我鬥氣的有售. >< 唉..好黑呀......

不過, 好彩今日有老公仔的愛心飯盒, 不然, 我真的要哭. 今晚又要裝windows.


禁止訪問

積分: 30347


733#
發表於 05-3-14 14:34 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4323


734#
發表於 05-3-14 14:47 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

>.<...我看中的是 burberry bule lable 粉紅色斜咩袋子. 那間水袋店的sales 睇人來說價錢, 態度好吋. 我心想, 連買個袋都要受氣, 我就同佢講, "劉德華都有講, 今時今日咁樣的態度, 唔得ga la" then 我咪...忍唔住發小姐脾, 努力的試好幾款我睇中了的burberry 袋, 及要大開黎睇下. 本來我真的很想很想買..不過, 又唔想俾錢佢賺, 最後都冇買../_\

後黎, 老公就同我去好10幾間水貨店, 由荃灣 ->旺角, 都找不到同款同色的burberry, 有點想哭.

老公教訓我不懂控制情緒.. 我性格本來是膽小, 怕事, 不過, 如果@-@發起火上黎, 就大小姐上身, @"@ 我唔會大大聲跟sales對罵, 只是變了好難服侍的大小姐, >.<~ 不停試衫試鞋, 同洗人做野, 試到個心涼番, 先會離開.

事後, 老公教訓我不要再咁細路女脾氣. >.<...

andrea, 你知道那裡有水貨店買burberry 的...


大宅

積分: 4323


735#
發表於 05-3-14 15:27 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

@o@ 我想買的袋子 - 粉紅編織布料袋子

:cry: [img align=left]http://www.bestwishes.com.hk/photo/102280l.jpg[/img]


禁止訪問

積分: 30347


736#
發表於 05-3-14 15:52 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4323


737#
發表於 05-3-14 16:09 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

/_\ 我去左荃灣, 葵芳, 青衣, 太子, 和旺角. 所有水貨店都差唔到去齊.

發現只有第一間(於葵芳的葵涌商場 - 頂樓, 店員態度吋那一間), 有同款同色的袋子.

另外, 在旺角嘉樂商場, 有一間水貨店有同款不同色. (杏色), 我唔想買...>.<.....因為我愛粉紅色.

先謝謝你...其他地方就唔識去...>.<~..


禁止訪問

積分: 30347


738#
發表於 05-3-14 16:12 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4323


739#
發表於 05-3-14 16:15 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

葵芳 - 葵涌商場頂樓間 -> $1980 (粉紅色)
旺角 - 嘉樂商場地下那 -> $ 1880 (杏色)

>< 我要粉紅色, 唔要二手.. 鳴..thx..你..後天, 我會去沙田看看.


禁止訪問

積分: 30347


740#
發表於 05-3-14 16:21 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo