立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 15568
原帖由 bibifa1225 於 13-11-2009 23:16 發表 老實講Woo, 起碼有一個sale屎答少咗.... 但有d人仲好似跟尾狗一樣...一個sale屎答完; 另一個又補答。
男爵府
積分: 9100
原帖由 bibifa1225 於 13-11-2009 23:02 發表 你唔好咁講呀...我唔係救世主; 亦都唔係教友呀! 你咁講...小心比人 呀。 不過; 舉唔舉報我唔理...我亦唔需要做, 我都唔想你無生意做。 ...
子爵府
積分: 10720
原帖由 mochapig 於 09-11-13 23:16 發表 產前已經有b 產後已經生b 賣D仔既過去無肉食 無生意,無錢搵呀 唔通賣b衫咩!
原帖由 bibifa1225 於 13-11-2009 23:17 發表 有個sale屎識啦....但仲有一個唔化囉。 :;pppp:
原帖由 mochapig 於 09-11-13 23:18 發表 中國人話齋:執輸行頭慘過敗家呀
原帖由 gkk 於 09-11-13 23:19 發表 話你有正義感, 係救世主, 咁都要 ? 你都好落力架啦, 無謂無功而回
原帖由 bibifa1225 於 13-11-2009 23:20 發表 哎呀~~~係Woo!! 又比你冧到添。 唔通人地攞d仔黎玩咩。
原帖由 mochapig 於 09-11-13 23:20 發表 拿..........咁就聽話啦 唔醒果個咪繼續囉…
原帖由 bibifa1225 於 13-11-2009 23:22 發表 但係呢度有jm已經講明...佢好黑人憎, 唔通....咁仲會有人搵佢做生意??
原帖由 mochapig 於 09-11-13 23:24 發表 咪係囉!去廠到攞行貨喎… 唔勤力d,D仔過期唔通攞黎沖水飲呀
原帖由 bibifa1225 於 13-11-2009 23:26 發表 計續係度解答丫麻.....今晚真係好熱鬧。
原帖由 mochapig 於 09-11-13 23:27 發表 點都有d唔知道既姐妹嘛 本來一個餅好好分,點知又多一個sale屎… 餅又細一半… 又比正義朋友踢爆佢又少一半… 佢唔勤力d,點搵人買D仔呀 ...
原帖由 bibifa1225 於 13-11-2009 23:27 發表 沖水飲唔好....當柴燒會好d。
原帖由 mochapig 於 09-11-13 23:29 發表 熱鬧d大家開心d…全城盡歡 ~~~YOYOYO
原帖由 bibifa1225 於 13-11-2009 23:30 發表 佢依家只係可以呃d 新加入既jm啫....黎咗幾個月既jm..已經醒目架啦, 可以講...好難做生意囉。
原帖由 mochapig 於 09-11-13 23:31 發表 等於燒佢錢,佢寧可燒佢好過
原帖由 bibifa1225 於 13-11-2009 23:24 發表 我落乜野力呀??? 落力解答丫? 定落力生仔呀? 生仔方面唔洗你擔心woo....解答方面我又唔夠你落力呀, 你不如擔心你自已先啦。
原帖由 mochapig 於 09-11-13 23:32 發表 我岩岩黎果時都差d中蕉 好彩我命硬,無亂信壞人
原帖由 bibifa1225 於 13-11-2009 23:32 發表 yo 乜鬼 yo ...... 人地大細眼呀今晚, 係唔答你呀...吹咩!!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy