夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   3


男爵府

積分: 5238

畀面勳章


721#
發表於 10-11-15 07:46 |只看該作者
易家乜年代呀,早些年興包二奶姐,估不到妳老公仍玩下去.真係估不到.

當佢無事,一於支持下去,不要放棄,最後勝利會係心堅定的一方,早作心理准備打一埸硬仗.
你要身體好、記得時時要飲水、不一定等到等到口渴嘅!


大宅

積分: 1724


722#
發表於 10-11-15 21:12 |只看該作者
我都想要呀~~~ 吾該可否PM埋我呢?


男爵府

積分: 9186

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


723#
發表於 10-11-16 09:49 |只看該作者
樓主...加油呀...
唔好被29打敗呀!!
TO::29
老實講...你係一個聰明人...
一個售貨員可以搭到一個大老闆....
你都生左個女...
我想講..真係會有報應架...
有時未必係報係你身上...
請為下一代積福....
唔係想詛咒你...
我自己都有個女...
如果我個女俾人咁樣糟蹋....
我真係仲傷心過我被我老公拋棄...
希望你懂得放手!!!


禁止訪問

積分: 1511


724#
發表於 10-11-16 22:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 723


725#
發表於 10-11-16 23:46 |只看該作者

男人信得過,豬都會上樹 !!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 43012

大廚勳章


726#
發表於 10-11-17 13:49 |只看該作者
To樓主:
無論如何我地支持你呀,天地有正氣,上天一定會幫你的!!!



To二奶:
樓上有mami已經講得好清楚
"因果循環; 惡有惡報, 若然未報, 時辰未到。今日你搶人家東西, 傷害別人, 一定會有報應。樓主老公, 你都不會有好結果."

就算俾你呃晒人地d錢,你都未必有機會享架!! 做埋d傷天害理嘅嘢,報應一到你就大件事!

仲有,你個樣真係好醜,唔怪得你要做二奶,原來搵唔到正當人家娶你. 


To 樓主老公:
你咁樣傷害糟糠之妻,天有眼的,你好自為之!二奶貪你d錢咋,呃晒你d錢即走,將你一舖清楚.到時你就知!


大宅

積分: 1021


727#
發表於 10-11-17 16:04 |只看該作者


珍珠宮

積分: 30410


728#
發表於 10-11-18 08:59 |只看該作者
二奶!

我都明你都一把年紀等唔切揾男人, 但都唔洗破壞人地家庭搞人老公用d低裝手段咁衰格o既!
仲有睇你個衰樣呢世都做人阿二, 就算樓主同佢老公離婚, 你都冇機會坐正!妄想啦!
小心你d報應報落個女到, 你個女將來抬唔起頭做人一世比人叫二奶女, 將來一樣比人搶老公!!

樓主老公, 你隻狗公!

唔死都冇用,樓主咁辛苦同你捱, 而家環境一好少少, 你就包二奶!你必遭受惡報!


你兩個狗男女.....親地淋啦!


珍珠宮

積分: 30410


729#
發表於 10-11-18 09:04 |只看該作者
二奶!
我都明你都一把年紀等唔切揾男人, 但都唔洗破壞人地家庭搞人老公用d低裝手段咁衰格o既!
睇你個衰樣冇厘貴格, 一世都係二奶命!就算樓主同佢老公離婚都唔論到你坐正!
小心你d報應報落係個女到, 個女將來抬唔起頭做人一世比人叫二奶女, 將來一樣比人搶老公!!

樓主老公, 你隻狗公! 
唔死都冇用,樓主咁辛苦同你捱, 而家環境一好少少, 你就包二奶!你必遭受惡報!


你兩個狗男女.....親地淋啦!


禁止訪問

積分: 1211


730#
發表於 11-1-18 23:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 256


731#
發表於 11-1-19 00:05 |只看該作者

刚知道有了两个月bb,但老公的二奶有了四个月...(有29相片)

有咗BB, 身體好嗎? 為你的不幸遭遇難受, 祝你能勇敢渡過!


禁止訪問

積分: 2001


732#
發表於 11-1-19 01:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 55158

畀面勳章


733#
發表於 11-1-19 12:41 |只看該作者
一口氣睇哂d post, 你依家差唔多生了喎, 千祈要保重自己唔好俾呢d衰人激親自己同bb呀~

你老公做得出就要預左承受後果, 你對佢已經人至已盡, 既然佢有睇到呢篇文應該知邊個真係對佢好,

無論點都好,最緊要你對自己好...

加油呀!!!!



原帖由 C9010275 於 10-11-10 01:56 發表



很久没上来了,老实说,不是太好。但都多谢各位关心我的mammy!!!
其实当初我share 个29的照片,我是怀疑个29有看呢个
Forum, 我觉得我想乜我老公和29都知,所以我想用一个方法test 下。
结果,我没估计错误,我老公不用一星期 ...


男爵府

積分: 5352


734#
發表於 11-1-19 15:29 |只看該作者
長痛不如知痛!不合則離,甚麼事都會過去,哪有不能!


珊瑚宮

積分: 112200

BK Milk勳章


735#
發表於 11-1-19 16:53 |只看該作者
好~~~終於睇哂啦

樓主~~~加油, 天氣時冷時熱, 記得著或帶多件衫同頸巾呀, 小心身體, bb就快出世, 你見到bb 就會咩都唔記得(到時你就唔會理你c6架啦)

祝~身體健康!!


大宅

積分: 2403


736#
發表於 11-1-19 18:00 |只看該作者
其實你應該點做你自己最清楚,任人道盡千言萬語…意義亦不大。
我都很愛自己老公,要是真有如此一天,我想我會放手成全自己所愛既人。強留一個軀殼,並非我心所要的。
今日既你可能覺得自己婚姻失敗很難受,當他朝你揾/遇對了另一個珍視你自己既人…那幸福&快樂都會超乎你所想。
曾聽說﹕捨得捨得,唔捨又點會得


大宅

積分: 3306


737#
發表於 11-1-20 12:28 |只看該作者
想問點解個29只有雙程証,都可以係香港做sales呢?是否我睇漏,其實係大陸做sales?

原帖由 ac852 於 11-1-19 18:00 發表
其實你應該點做你自己最清楚,任人道盡千言萬語…意義亦不大。
我都很愛自己老公,要是真有如此一天,我想我會放手成全自己所愛既人。強留一個軀殼,並非我心所要的。
今日既你可能覺得自己婚姻失敗很難受,當他朝你揾/遇對了 ...


子爵府

積分: 14222


738#
發表於 11-1-20 23:33 |只看該作者
原帖由 boise 於 10-9-22 15:45 發表
收到相, thank you.

我好想樓主問下你老公, 點解會揀呢個29??

樣真係唔掂喎, 好大陸feel囉~

點勾引人家老公呢??


我都想要,可pm比我嗎~~thx


珍珠宮

積分: 38339

畀面勳章


739#
發表於 11-1-20 23:37 |只看該作者
我都想要呀~~~ 吾該可否PM埋我呢?


大宅

積分: 1994


740#
發表於 11-1-21 03:01 |只看該作者
我都想睇下個29樣...

吾該可否PM埋我呢?

thx!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo