興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


721#
發表於 10-8-14 13:51 |只看該作者
原帖由 sarahcow 於 10-8-14 13:30 發表


佢會連埋糖漿比你? 我平日食開佳寶買落10零蚊盒咋
比埋架

我買呢盒, sogo 賣廿幾蚊, 但有2包, 每包整到6片, 而佢d糖漿都係森永的, 我覺得好食過平時超市買for 西多果d

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


722#
發表於 10-8-14 13:52 |只看該作者
原帖由 sarahcow 於 10-8-14 13:26 發表


唔敢quote

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


伯爵府

積分: 16617


723#
發表於 10-8-14 14:09 |只看該作者
原帖由 牛精仔 於 10-8-14 13:49 發表
我冇請, 咩都係屋企人自己黎, 又唔覺咁多野要整...


自己住.... 洗衫晾衫拖地吸塵煮飯.... 真係少d 時間都唔得...
平日八點返到黎,煮得個飯 9 點,洗個碗沖個涼都成12 點,好難再去打掃...


伯爵府

積分: 16617


724#
發表於 10-8-14 14:10 |只看該作者
原帖由 牛精仔 於 10-8-14 13:51 發表
比埋架

我買呢盒, sogo 賣廿幾蚊, 但有2包, 每包整到6片, 而佢d糖漿都係森永的, 我覺得好食過平時超市買for 西多果d


我總覺得糖漿貴過粉,同埋好難買到好食o既糖漿....


伯爵府

積分: 16617


725#
發表於 10-8-14 14:12 |只看該作者
原帖由 牛精仔 於 10-8-14 13:52 發表
唔敢quote


其實呢樣野間間公司都寫到明話唔可以o架喇... 不過以前間公司夠開通,初初返工都已經知道我好鬼多副業.... 所以佢地都無乜所謂.... 不過而家.... 開到聲講到明,就唯有....


男爵府

積分: 7793

好媽媽勳章 醒目開學勳章


726#
發表於 10-8-14 14:15 |只看該作者
原帖由 sarahcow 於 10-8-14 07:54 發表


大個女喇,睇開d 啦.... 雖然我以前都試過比d 同事激到喊...


唔只大個女,仲步入中年~有3字~


伯爵府

積分: 16617


727#
發表於 10-8-14 14:18 |只看該作者
原帖由 chloemami618 於 10-8-14 14:15 發表


唔只大個女,仲步入中年~有3字~



我讚你後生,唔好急住認老先得o架... 大家都係... 相差幾年...


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


728#
發表於 10-8-14 14:26 |只看該作者
原帖由 sarahcow 於 10-8-14 14:10 發表


我總覺得糖漿貴過粉,同埋好難買到好食o既糖漿....
咁你可以試下森永...唔太甜, 又唔杰...幾ok

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


伯爵府

積分: 16617


729#
發表於 10-8-14 14:26 |只看該作者

講返今日奇遇....
今日出門... 見到個伯伯帶個孫出街行商場....
個孫... 雖然係B,但無著褲
之後去買 食送 ,有個伯伯... 落住雨無遮無擋推架BB 車出去


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


730#
發表於 10-8-14 14:28 |只看該作者
原帖由 sarahcow 於 10-8-14 14:12 發表


其實呢樣野間間公司都寫到明話唔可以o架喇... 不過以前間公司夠開通,初初返工都已經知道我好鬼多副業.... 所以佢地都無乜所謂.... 不過而家.... 開到聲講到明,就唯有.... ...
唔上得網 ?

我公司講明唔可以用msn...我地昆左老細都install左....

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


男爵府

積分: 7793

好媽媽勳章 醒目開學勳章


731#
發表於 10-8-14 14:29 |只看該作者
原帖由 牛精仔 於 10-8-14 08:14 發表
咩樹貢睇唔開 ?


其實好小事,有同事喺上月尾叫我今個月10號下午比佢放因佢去澳門玩,咁我ok啦~

咁我就掉咗假放12嘅號上午,因個女考琴試~

但11嘅號晚佢打比我話唔記咗第日早要返工佢買咗飛睇戲~咁我就話:我唔得,個女要考琴~跟住佢就嬲咗我,唔采我~

其實只係自己對何事可人都攞個心出嚟~覺得自己好白痴~


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


732#
發表於 10-8-14 14:29 |只看該作者
原帖由 chloemami618 於 10-8-14 14:15 發表


唔只大個女,仲步入中年~有3字~
3字係中年 ??? 你咪嚇禾...禾巧後生架ja

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


733#
發表於 10-8-14 14:30 |只看該作者
原帖由 sarahcow 於 10-8-14 14:26 發表

講返今日奇遇....
今日出門... 見到個伯伯帶個孫出街行商場....
個孫... 雖然係B,但無著褲
之後去買 食送 ,有個伯伯... 落住雨無遮無擋推架BB 車出去 ...
係咪著住開浪褲呀 ?......唔怕遇到雀仔嗎...咬到典線

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


男爵府

積分: 7793

好媽媽勳章 醒目開學勳章


734#
發表於 10-8-14 14:36 |只看該作者
原帖由 牛精仔 於 10-8-14 13:06 發表
cake...好耐冇整...花, 你最like整咩cake ?

我最like new york cheese....但只like整, 不like食




我同你掉轉~唔like整,只like食~
你仲唔快d整個比我叫速遞送嚟~


男爵府

積分: 7793

好媽媽勳章 醒目開學勳章


735#
發表於 10-8-14 14:39 |只看該作者
原帖由 sarahcow 於 10-8-14 14:26 發表

講返今日奇遇....
今日出門... 見到個伯伯帶個孫出街行商場....
個孫... 雖然係B,但無著褲
之後去買 食送 ,有個伯伯... 落住雨無遮無擋推架BB 車出去 ...


男定女呀~有冇見到jj fing fing吓~


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


736#
發表於 10-8-14 14:39 |只看該作者
原帖由 chloemami618 於 10-8-14 14:29 發表


其實好小事,有同事喺上月尾叫我今個月10號下午比佢放因佢去澳門玩,咁我ok啦~

咁我就掉咗假放12嘅號上午,因個女考琴試~

但11嘅號晚佢打比我話唔記咗第日早要返工佢買咗飛睇戲~咁我就話:我唔得,個女要考琴~跟住佢 ...
買飛睇戲咁少事都嬲...佢冇野下化...仲有,佢之前已take 左advantage同你掉假....呢d人都幾好笑架wor....比我彩佢都傻

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


737#
發表於 10-8-14 14:40 |只看該作者
原帖由 chloemami618 於 10-8-14 14:36 發表




我同你掉轉~唔like整,只like食~
你仲唔快d整個比我叫速遞送嚟~
好好好...叮. 噹 ~快d開門啦....

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


738#
發表於 10-8-14 14:48 |只看該作者
牛棚靜ying ying....又係講鬼故時間 ~~ 今次唔自己作, 費事爛尾.....轉貼 ~



三隻吸血彊屍相約去酒樓飲茶……

第一隻吸血彊屍說:「老闆,我要豬血糕。」

第二隻吸血彊屍說:「老闆,我要鴨血湯。」

第三隻吸血彊屍卻說:「老闆,我要一杯熱開水。」

另外兩隻就問他:「你是吸血彊屍,怎麼只喝熱開水呢?」



























第三隻吸血彊屍回答:「哦,因為我在女廁撿到一個茶包。」




--------------完----------------

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


男爵府

積分: 7793

好媽媽勳章 醒目開學勳章


739#
發表於 10-8-14 14:52 |只看該作者
原帖由 牛精仔 於 10-8-14 14:40 發表
好好好...叮. 噹 ~快d開門啦....


嘩~~牛,你個cake巧靚喎~

不過企話禾太肥,叫禾唔巧食咁多~






















所以我諗字星期一開始同個女一齊食餐單~


男爵府

積分: 7793

好媽媽勳章 醒目開學勳章


740#
發表於 10-8-14 14:55 |只看該作者
原帖由 牛精仔 於 10-8-14 14:48 發表
牛棚靜ying ying....又係講鬼故時間 ~~ 今次唔自己作, 費事爛尾.....轉貼 ~



三隻吸血彊屍相約去酒樓飲茶……

第一隻吸血彊屍說:「老闆,我要豬血糕。」

第二隻吸血彊屍說:「老闆,我要鴨血湯。」 ...



個茶包喺咪有塊蝴蝶嘅嘢包字架~


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo