美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   61


大宅

積分: 3890


721#
發表於 11-6-28 16:34 |只看該作者
我跟YOUTUBE 跳左30分鐘, 跳左兩日, 跳完第2日, 成身都有D酸, 腰及肩膀比較攰, 但人就精神左, 因為太耐無運動啦, 我都有2個小朋友, 都想好似佢噤FIT , 都係唸吓傘. 只係想收下肚, 做下運動, 不想骨質疏鬆. 因為好似有D肩周炎, 榑頭成日痛. 希望血液循環好D. 唔好太快老. HEHE
跳多一星期再回報啦.

點評

toffeetong  聰明, 做運動, 邊洗用錢買架.  發表於 11-6-28 17:17


大宅

積分: 1957


722#
發表於 11-6-29 00:43 |只看該作者
hi,各位sis我今日都訂左la...希望呢一兩日收倒啦,哈哈...之前試過去杜x雄醫生吃減肥藥由142磅減到127磅,不過一停藥就反彈la...now 13x磅,所以今次想試下健康既減肥方法,一齊努力!!


子爵府

積分: 13063

環保接龍勳章 大廚勳章


723#
發表於 11-6-29 13:14 |只看該作者

回覆:肥師奶變索女 韓國健體女皇 鄭多燕 FIGUREROBICS 分享區

間斷地跳咗二個星期
加埋食少咗
跌咗2-3磅




複式洋房

積分: 122


724#
發表於 11-6-29 13:51 |只看該作者
你地係邊到 order 呢?
我都想買?
佢好似有好多款式的, 邊款好d呢?

好開心加入這個大家庭............


大宅

積分: 4477


725#
發表於 11-6-30 00:20 |只看該作者
我尋晚上yahoo買咗,今日攞貨,arm arm 玩咗半個鐘,d汗多到好似落雨咁,個人有d攰,對手超酸,初頭玩覺得好輕鬆,跟住做到最後差不多10分鐘,我對手差唔多舉吾起,暫時覺得修手腳佢ok,但我最想减既大肚腩就無感覺,希望其他碟有教


子爵府

積分: 14437


726#
發表於 11-7-1 10:52 |只看該作者
我噚日都係YAHOO BID左, 岩岩跳左第一隻, 去到20分, 真係攰到無朋友, D汗多到呢, 但好爽呀~~

我都希望可以日日跳一次..


洋房

積分: 91


727#
發表於 11-7-1 17:02 |只看該作者
Hi : 北京狗


妳可以在 YouTube 找 "billy blank " 入面的運動,可以減到肚腩同埋收身的,you try !

Winnie


子爵府

積分: 13063

環保接龍勳章 大廚勳章


728#
發表於 11-7-1 17:06 |只看該作者

回覆:肥師奶變索女 韓國健體女皇 鄭多燕 FIGUREROBICS 分享區

琴日跳碟三
原來最易呀




子爵府

積分: 14437


729#
發表於 11-7-1 22:14 |只看該作者
Babyeddie 發表於 11-7-1 17:06
琴日跳碟三
原來最易呀
咁早知今朝嘆碟三先喇...今朝跳完碟一, 我下午攰到昏迷左. 我諗住呢幾日 當WARM UP
下星期就跟返佢個時間咁跳


子爵府

積分: 13063

環保接龍勳章 大廚勳章


730#
發表於 11-7-2 00:39 |只看該作者

回覆:肥師奶變索女 韓國健體女皇 鄭多燕 FIGUREROBICS 分享區

今日跳碟4
10分鍾投降頂唔到
倦死




子爵府

積分: 13063

環保接龍勳章 大廚勳章


731#
發表於 11-7-2 21:31 |只看該作者
大家努力!有成果post 上嚟!


子爵府

積分: 13063

環保接龍勳章 大廚勳章


732#
發表於 11-7-2 21:34 |只看該作者
回覆 艾莉 的帖子

我冇跟佢schedule 覺得最有效係DISC ONE
最好你連做2DISC


子爵府

積分: 11788


733#
發表於 11-7-2 23:11 |只看該作者
hi, 各位請問你地係邊到 order 呢?
我都想買? 請pm 我, 謝謝 !
Melodykitty


子爵府

積分: 10837


734#
發表於 11-7-2 23:18 |只看該作者
回覆 Babyeddie 的帖子

agreed! 我都覺得DISC 1 最有用, D 汗出到BABA 聲! 都覺得DANCE 個隻最易! 其餘兩隻未睇!


子爵府

積分: 13063

環保接龍勳章 大廚勳章


735#
發表於 11-7-3 00:36 |只看該作者
回覆 nc2000 的帖子

你試完碟4便知你體能如何我只係捱到10minutes
之後係無力


子爵府

積分: 13063

環保接龍勳章 大廚勳章


736#
發表於 11-7-3 00:36 |只看該作者
回覆 melodykitty 的帖子

yahoo and tao bao 都有


子爵府

積分: 14437


737#
發表於 11-7-3 13:38 |只看該作者
Babyeddie 發表於 11-7-2 21:34
回覆 艾莉 的帖子

我冇跟佢schedule 覺得最有效係DISC ONE
我跳完DISC 1, 朝早跳, 跟住夜晚又跳埋DISC3, 因為個晚出左去食99餐生日飯, 好飽! 但DISC 3我都成身濕哂呀!
噚日仲痛左成日..我諗頭1-2 WEEK 跟佢咁隔開好D 等自己適應下. 我噚日係腰, PAT 最痛!


複式洋房

積分: 324


738#
發表於 11-7-3 22:55 |只看該作者

回覆:nc2000 的帖子

我都有同感,不過disc 4 真係做一半投降,可能對腳重啦,好難hold 到個動作




子爵府

積分: 10837


739#
發表於 11-7-3 23:53 |只看該作者
回覆 Babyeddie 的帖子

個個都話DISC 4 有難度, 真係想挑戰下! 跳碟一依然出汗BABA 聲, 但已經慣左無好似之前咁跳完之後對腳攰到行唔到! 但碟三我覺得無出咁多汗, 同埋無咁索氣, 肌肉TRAINING 多D, 咁覺無咁帶氧咁消脂!


大宅

積分: 1957


740#
發表於 11-7-4 14:07 |只看該作者
今日終於收倒隻碟la,,,,跳左Disc 1, d 動作比我想像中易跟,跳左三十分鐘頂唔順la已經...可能太耐冇做運動,明天繼續!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo