想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


721#
發表於 11-7-27 14:31 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-27 14:25
嘩,乜咁大整估呀,嚇C我咩!大口青好驚喎!不過我愛人真係好似海盜多! ...

唔通似....加勒比海盜既阿Jack???


子爵府

積分: 10404


722#
發表於 11-7-27 14:32 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 13:50
係架,真係幾傷架..
之但係唔好話我貪假丫,我仲貪分開做的話,我做手術可以CLAIM得番曬呀
但如果夾埋一齊做, ...

但係都無辦法啦,身體要緊呀嘛!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 10404


723#
發表於 11-7-27 14:34 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 13:51
哈哈,戒口真係一個難題架
不過咁喎,前日我問醫生,我飲唔飲得冬瓜水..佢答我"你飲左唔咳咪可以飲囉"
唔知係 ...

有嫁,黃醫生叫我同愛人都要戒凍野呀!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


大宅

積分: 4447


724#
發表於 11-7-27 14:34 |只看該作者

引用:Quote:lilichan+發表於+11-7-27+14:22+係呀

原帖由 waynewy827 於 11-07-27 發表
我成日都煲粟米紅蘿蔔豬月展
阿媽話老黃瓜都幾好架!
老黃瓜煲咩好?





若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


子爵府

積分: 10404


725#
發表於 11-7-27 14:36 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-27 14:03
kk 一定又走去瞓2個鐘頭先再上黎啦......

我今日無去訓覺呀,去左玩紙牌大富翁呀!呵呵!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


大宅

積分: 2401


726#
發表於 11-7-27 14:38 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-27 14:23
唔通消防~~~

如果我都話唔係... 你地會唔會以為係垃圾佬呀.....哈哈!!
今次估中啦~~~~叻!!


大宅

積分: 2401


727#
發表於 11-7-27 14:39 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-27 14:25
嘩,乜咁大整估呀,嚇C我咩!大口青好驚喎!不過我愛人真係好似海盜多! ...

係咪似不能結婚的男人個男主角呀~~~~


子爵府

積分: 10404


728#
發表於 11-7-27 14:42 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-27 14:39
係咪似不能結婚的男人個男主角呀~~~~

你地對我愛人都好有興趣喎,遲d你地見到佢,千祈唔好嚇親佢呀!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


大宅

積分: 4447


729#
發表於 11-7-27 14:42 |只看該作者

引用:Quote:2CupsOfT+發表於+11-7-27+13:48+我到

原帖由 K.K.NG 於 11-07-27 發表
黃醫生講過,響調理期間叫我地小心d,千祈唔可以感冒嫁,一感冒就要停晒佢d藥,至於點解就唔知啦!而佢調理 ...
感冒唔可以調理,因為會將d感冒菌困係體內,會越調越差




若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


大宅

積分: 4447


730#
發表於 11-7-27 14:43 |只看該作者

引用:Quote:waynewy827+發表於+11-7-27+14:23+唔

原帖由 oasisss 於 11-07-27 發表
如果我都話唔係... 你地會唔會以為係垃圾佬呀.....哈哈!!
今次估中啦~~~~叻!! ...
呀))))消防!!
我成日覺得消防員好英好型架




若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


731#
發表於 11-7-27 14:45 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-27 10:50
如果我7個工作天改好地址之後, 先去登記, 唔知會唔會太遲....

你登記完, 可以3日內親身去補住址證明
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


男爵府

積分: 6159

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


732#
發表於 11-7-27 14:45 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-27 14:42
你地對我愛人都好有興趣喎,遲d你地見到佢,千祈唔好嚇親佢呀!

我諗我會用好羡慕嘅眼光望住佢呀
查實佢知唔知我哋知佢咁多 "勁" 嘢呢?


子爵府

積分: 10404


733#
發表於 11-7-27 14:46 |只看該作者
lilichan 發表於 11-7-27 14:43
呀))))消防!!
我成日覺得消防員好英好型架

消防好呀,番一放二,有好多假呀!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 7720


734#
發表於 11-7-27 14:47 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-27 14:03
kk 一定又走去瞓2個鐘頭先再上黎啦......

一上0黎見到我地話佢愛人係大口青可能嚇親佢


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


735#
發表於 11-7-27 14:47 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-27 10:51
但其實廣華先係向油麻地至旺角地段喎~~

咁唔係個個地區都係婦產醫院丫麻
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 10404


736#
發表於 11-7-27 14:48 |只看該作者
cksk 發表於 11-7-27 14:45
我諗我會用好羡慕嘅眼光望住佢呀
查實佢知唔知我哋知佢咁多 "勁" 嘢呢?
...

佢有時會上黎睇嫁,佢成日話我響度唱佢,佢仲話遲d我地出黎,佢一定唔出喎!:;pppp:

神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 7674


737#
發表於 11-7-27 14:48 |只看該作者
lilichan 發表於 11-7-27 14:34
老黃瓜煲咩好?

老黃瓜去濕, 可以加赤小豆瘦肉


大宅

積分: 2401


738#
發表於 11-7-27 14:48 |只看該作者
lilichan 發表於 11-7-27 14:43
呀))))消防!!
我成日覺得消防員好英好型架

哈哈!! 係....個個都以為自己...好型......


男爵府

積分: 7720


739#
發表於 11-7-27 14:48 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-27 14:06
咁如果你唔想割, 你就要check得密d呀!!

我會架喇,順便問下醫生有乜計幫下我啦,我希望唔洗要去到做IUI/IVF呢個階段mouth:


男爵府

積分: 6159

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


740#
發表於 11-7-27 14:48 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-27 14:38
如果我都話唔係... 你地會唔會以為係垃圾佬呀.....哈哈!!
今次估中啦~~~~叻!! ...

嘩!!!!!!!!!!!!! 消防員, 向我心目中又大力又英又多雞肉

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo