想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 6375


721#
發表於 11-9-7 10:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-09-07+發表

原帖由 siutreasure 於 11-09-07 發表
排卵后+14日先驗穩陣d,受精要2-3日,著床要成個星期嘛
所以平常心lu.... 體溫冇跌




公爵府

積分: 29202

畀面勳章


722#
發表於 11-9-7 10:26 |只看該作者

引用:回覆+siutreasure+的帖子 係ah......佢話n

原帖由 BABYBABYBLACK 於 11-09-07 發表
回覆 siutreasure 的帖子

係ah......佢話not prehant....-__-我唔信未整開去囉出黎睇囉-.-" ...
.......但好多jm都話clear blue呢隻好準,不如過幾日再驗下



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


複式洋房

積分: 465


723#
發表於 11-9-7 10:27 |只看該作者
回覆 siuangel1 的帖子

其實就冇痛既~~~~ 只係去toilet時尾段好似唔順暢甘,唔至於痛,係赤赤地~~~~ (唔知你地明唔明)


複式洋房

積分: 465


724#
發表於 11-9-7 10:29 |只看該作者
回覆 siutreasure 的帖子

我日日都飲好多水家~~~~~ 今日我打算去搵西醫check下~~~~~ 話佢知我既擔心~~~~


大宅

積分: 1279


725#
發表於 11-9-7 10:30 |只看該作者
回覆 siuangel1 的帖子

我c6覺得係-__-我就咩信心都冇哂....唉...如果真係m come....我唔會再信呢d野=.=驗孕棒都唔信驗血算因為上個月黎m最深紅d得50-60%冇理由到左金日排卵後11-12日紅d會係100%....同我呢幾不停作嘔,好似之前有左錦,我記得我一有開頭會不停作嘔過多1星期就會攬住次所嘔到3-4個月...


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


726#
發表於 11-9-7 10:32 |只看該作者
BABYBABYBLACK 發表於 11-9-7 10:30
回覆 siuangel1 的帖子

我c6覺得係-__-我就咩信心都冇哂....唉...如果真係m come....我唔會再信呢d野=.=驗 ...

唔好唔開心啦
可能太早驗驗唔到呢,過多幾日再驗啦!


珍珠宮

積分: 38693

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 環保接龍勳章 畀面勳章


727#
發表於 11-9-7 10:34 |只看該作者
vipwing02 發表於 11-9-7 10:27
回覆 siuangel1 的帖子

其實就冇痛既~~~~ 只係去toilet時尾段好似唔順暢甘,唔至於痛,係赤赤地~~~~ (唔知 ...

你試下飲住紅苺汁先啦!
好多jm尿道炎初期都係飲紅苺汁架


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


728#
發表於 11-9-7 10:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siutreasure+於+11-09-07+發

原帖由 siuangel1 於 11-09-07 發表
所以平常心lu.... 體溫冇跌




各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


729#
發表於 11-9-7 10:38 |只看該作者

引用:Quote:vipwing02+發表於+11-9-7+10:27+回覆

原帖由 littlezoo 於 11-09-07 發表
你試下飲住紅苺汁先啦!
好多jm尿道炎初期都係飲紅苺汁架
我通常飲祛濕茶同飲多d水攪惦



各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 1279


730#
發表於 11-9-7 10:40 |只看該作者
回覆 littlezoo 的帖子

我覺得冇望....我琴晚問佢:[你覺得金次會唔會中牙拿?]佢:[d時間計得得錦岩,同上個都冇深既..]我:[咁你有幾多信心?]佢:[好有信心]....但金次真係feel唔同之前我地琴日諗住dodo但一入去既時候我feel好似有野頂住好唔舒服,痛之後就冇do到...........


大宅

積分: 2035


731#
發表於 11-9-7 10:48 |只看該作者
回覆 BABYBABYBLACK 的帖子

每次懷孕都是獨立既case, 未必次次反應都一樣, 好消息快來, 唔好擔心!


大宅

積分: 1279


732#
發表於 11-9-7 10:49 |只看該作者
回覆 myhealthybb 的帖子

金次唔中走去人工受孕算...


公爵府

積分: 29202

畀面勳章


733#
發表於 11-9-7 10:54 |只看該作者
BABYBABYBLACK 發表於 11-9-7 10:49
回覆 myhealthybb 的帖子

金次唔中走去人工受孕算...
你已經有兩個女女
即係你好正常
比d耐性啦
你仲咁後生
各位服用任何中藥前,應先向中醫師請教為宜!


大宅

積分: 3315


734#
發表於 11-9-7 11:28 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-7 08:20
我今早36.75, 有胸漲痛,未有谷m feel
我早幾日胸漲過, 不過呢2日又縮番喎... 唔漲喎...
我尋日體溫突跌左0.4度, 今日又升番上37.2...
身體完全無feel... 乜feel都無...


大宅

積分: 3315


735#
發表於 11-9-7 11:28 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-7 09:10
我今日好唔舒服,呼吸有困難,想反胃(應該與bingo無關,可能唔夠瞓)



...
你... 要唔要返去休息下呀?


大宅

積分: 3315


736#
發表於 11-9-7 11:29 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-9-7 09:45
我諗我瞓多d就無事,今早忘記帶鮮奶.... 冇早餐飲lu
你係唔係仲咁夜瞓呢? 早d瞓對身體點都好d架!
食d甜野, 等血糖高d會舒服d架~


大宅

積分: 3315


737#
發表於 11-9-7 11:34 |只看該作者
BABYBABYBLACK 發表於 11-9-7 10:19
回覆 siuangel1 的帖子

我都唔知點好-__-......琴日(day26)紅d100,(37.01)驗左2支clearblue都有淺線電子就 ...
即刻去買綠d啦, 好多賣家都可以即日面交, 咁就唔洗用棒棒咁貴啦, 棒棒都係等綠d有線再用啦, 會慳好多架!
又可能仲係太早, 棒棒未check到架!


男爵府

積分: 6375


738#
發表於 11-9-7 12:16 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-7+08:20+我今

原帖由 Cruby 於 11-09-07 發表
我早幾日胸漲過, 不過呢2日又縮番喎... 唔漲喎...
我尋日體溫突跌左0.4度, 今日又升番上37.2...
身體完全 ...
哇,我直覺覺得你好有機會。你今早跌溫?




男爵府

積分: 6375


739#
發表於 11-9-7 12:18 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-7+09:45+我諗

原帖由 Cruby 於 11-09-07 發表
你係唔係仲咁夜瞓呢? 早d瞓對身體點都好d架!
食d甜野, 等血糖高d會舒服d架~
...
我諗住xmas去trip..... Seach 酒店search到12.30先瞓。不過唔可以賴,夜瞓係壞習慣,努力改善中




男爵府

積分: 6375


740#
發表於 11-9-7 12:19 |只看該作者

引用:Quote:siuangel1+發表於+11-9-7+09:10+我今

原帖由 Cruby 於 11-09-07 發表
你... 要唔要返去休息下呀?
而家好好多,可能天氣焗有關




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo