心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20058


721#
發表於 05-10-1 00:44 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

msn冇問題,剛又入咗去,仲見到魚生喎
OKLA 寫道:
係msn有問題,定係我部機有問題呢?


子爵府

積分: 14914


722#
發表於 05-10-1 00:45 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

18歲,pop pop趣

hola 寫道:
藍藍媽,你個女d先生咁細個o架


禁止訪問

積分: 35771

好媽媽勳章 畀面勳章


723#
發表於 05-10-1 00:45 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21998


724#
發表於 05-10-1 00:46 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

咩樹搵得我咁急呀. 
hola 寫道:
[size=xx-large]傻妹妹,傻妹妹~~~


公爵府

積分: 26460


725#
發表於 05-10-1 00:46 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

hola 寫道:
藍藍媽,你個女d先生咁細個o架



我都唔知呀!


子爵府

積分: 14914


726#
發表於 05-10-1 00:46 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

咁典解我唔得既?
hola 寫道:
msn冇問題,剛又入咗去,仲見到魚生喎 [quote]
OKLA 寫道:
係msn有問題,定係我部機有問題呢?
[/quote]


禁止訪問

積分: 35771

好媽媽勳章 畀面勳章


727#
發表於 05-10-1 00:46 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 26460


728#
發表於 05-10-1 00:47 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

好掛住你嗎


子爵府

積分: 14914


729#
發表於 05-10-1 00:47 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

唔知做乜反反下彈左我出黎,入唔番
[quote]
魚生 寫道:


侯爵府

積分: 21998


730#
發表於 05-10-1 00:48 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

掛住冰個先.
靜藍媽媽 寫道:
好掛住你嗎


公爵府

積分: 26460


731#
發表於 05-10-1 00:48 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

OKLA 寫道:
18歲,pop pop趣

[quote]
hola 寫道:
藍藍媽,你個女d先生咁細個o架
[/quote]

係呀!重好蠢添


侯爵府

積分: 20058


732#
發表於 05-10-1 00:48 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

頭先我哋反msn想叫埋你啫
傻妹妹 寫道:
咩樹搵得我咁急呀. 


侯爵府

積分: 21998


733#
發表於 05-10-1 00:49 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

哦!我肚仔痛,入咗房嘛.[quote]
hola 寫道:
頭先我哋反msn想叫埋你啫


禁止訪問

積分: 35771

好媽媽勳章 畀面勳章


734#
發表於 05-10-1 00:49 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 26460


735#
發表於 05-10-1 00:49 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

魚生 寫道:
同男友仔去赤柱實飯!飲多左少少,而家wing wing地! [quote]
OKLA 寫道:
你去邊度威威呀?
[quote]
魚生 寫道:
今晚wing wing地添!
[/quote][/quote]


咁開心!


子爵府

積分: 14914


736#
發表於 05-10-1 00:50 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

作死囉,我用第二個login又得喎,攪咩呢
[quote]
OKLA 寫道:
唔知做乜反反下彈左我出黎,入唔番
[quote]
魚生 寫道:


侯爵府

積分: 20058


737#
發表於 05-10-1 00:50 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

[size=large]魚生,傻妹妹,頭先我哋見晒小路由細到大嘅相,hehehehe~~


公爵府

積分: 26460


738#
發表於 05-10-1 00:51 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

[quote]
OKLA 寫道:
唔知做乜反反下彈左我出黎,入唔番
[quote]
魚生 寫道:


侯爵府

積分: 21998


739#
發表於 05-10-1 00:51 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

:-( :-( :-(
hola 寫道:
[size=large]魚生,傻妹妹,頭先我哋見晒小路由細到大嘅相,hehehehe~~


公爵府

積分: 26460


740#
發表於 05-10-1 00:52 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

好開心呀!嘩呵呵呵呵呵
hola 寫道:
[size=large]魚生,傻妹妹,頭先我哋見晒小路由細到大嘅相,hehehehe~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo