想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4051


721#
發表於 11-9-30 16:15 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-30 16:11
回覆 Ding's 的帖子

哈哈,係ge!!!! 決心呀!! 我要有決心!!!

真係要決心架...加油呀~


大宅

積分: 4051


722#
發表於 11-9-30 16:16 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-30 16:11
回覆 Ding's 的帖子

哈哈,你都唔準偷食啦

唉..你知架啦..人就係咁架啦..越唔比做既野就越要做..我就係一個咁既人..哈哈...


大宅

積分: 4051


723#
發表於 11-9-30 16:17 |只看該作者
Cherrieqoo521 發表於 11-9-30 16:12
好似無架,個個人唔同

咁即係唔知點為知高架囉WO>...


男爵府

積分: 6108


724#
發表於 11-9-30 16:22 |只看該作者
回覆 Ding's 的帖子

人人唔同架,但如果你每朝都量,就會見到有無越來越高


男爵府

積分: 6108


725#
發表於 11-9-30 16:22 |只看該作者
回覆 Ding's 的帖子

哈哈,我都係.........


大宅

積分: 4051


726#
發表於 11-9-30 16:25 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-30 16:22
回覆 Ding's 的帖子

人人唔同架,但如果你每朝都量,就會見到有無越來越高

我沉日量都得36.2..咁我今日咪好高...關唔關我頭先1點熄左冷氣..我再訓到3點先量..而我沉日就一路涷住去量..所以沉日咁低呢...


大宅

積分: 4051


727#
發表於 11-9-30 16:28 |只看該作者
呢幾日好開胃TIM呀...沉晚打完邊邊返屋企..半夜仲偷食JELLY...哈哈..


男爵府

積分: 5940


728#
發表於 11-9-30 16:37 |只看該作者

回覆:Miss M I will waiting for UUUUUUU~~929

頭痛、頭暈、眼訓、胃脹突然返晒黎搵我




男爵府

積分: 6108


729#
發表於 11-9-30 16:37 |只看該作者
回覆 Ding's 的帖子

hahaha,同埋每日量ge時間要一樣ga
不過應該唔關事,你聽日再同一時間再量,但記住係岩岩訓 醒, 要訓夠4個鐘 (其實都幾麻煩ga,,)


男爵府

積分: 6108


730#
發表於 11-9-30 16:38 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

好緊張!


男爵府

積分: 6108


731#
發表於 11-9-30 16:38 |只看該作者
回覆 Ding's 的帖子

我日日胃口都好好ga,成日食宵夜


男爵府

積分: 5940


732#
發表於 11-9-30 16:39 |只看該作者

引用:回覆+cc_ivy+的帖子 好緊張!

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-30 發表
回覆 cc_ivy 的帖子

好緊張!
好眼訓




大宅

積分: 4051


733#
發表於 11-9-30 16:39 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-30 16:37
回覆 Ding's 的帖子

hahaha,同埋每日量ge時間要一樣ga

我日日都係訓到下午2,3點...應該一樣既..只不過係有無開冷氣...


大宅

積分: 4051


734#
發表於 11-9-30 16:40 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-30 16:37
頭痛、頭暈、眼訓、胃脹突然返晒黎搵我

我又無呢d 啊...係肚脹脹lor...


男爵府

積分: 6108


735#
發表於 11-9-30 16:40 |只看該作者
嘩,$29一支驗孕棒!!!
http://www.bananabuy.com/view-66


大宅

積分: 4051


736#
發表於 11-9-30 16:41 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-30 16:38
回覆 Ding's 的帖子

我日日胃口都好好ga,成日食宵夜

我好少食架..以前..而家心思思成日想食..哈哈..


大宅

積分: 4051


737#
發表於 11-9-30 16:42 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-30 16:40
嘩,$29一支驗孕棒!!!
http://www.bananabuy.com/view-66

咪同萬o差不多...


男爵府

積分: 6108


738#
發表於 11-9-30 16:43 |只看該作者
回覆 cc_ivy 的帖子

恰下先~~~


男爵府

積分: 6108


739#
發表於 11-9-30 16:43 |只看該作者
回覆 Ding's 的帖子

咁又係
都係信番cb好d


男爵府

積分: 6108


740#
發表於 11-9-30 16:44 |只看該作者
回覆 Ding's 的帖子

哈哈,我太為食啦
我可以8點幾食完飯,10點就嗌餓,c6有時都頂我唔順,哈哈

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo