想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4617


721#
發表於 11-10-4 13:48 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-10-4 13:46
丁丁, 我明你而家好苦惱,但唯一都係得個等字,再等下.....應該會有好消息~ ...

唉~~~就算好似我未TRY過都明,因妳咩都唔做得,都幾煩KA!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


722#
發表於 11-10-4 13:48 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-10-4 13:46
丁丁, 我明你而家好苦惱,但唯一都係得個等字,再等下.....應該會有好消息~ ...

哈哈...而家就算黎M..都叫左好消息架啦...哈哈...


男爵府

積分: 5940


723#
發表於 11-10-4 13:49 |只看該作者
Ding's 發表於 11-10-4 13:48
哈哈...而家就算黎M..都叫左好消息架啦...哈哈...
haha, 好似我咁...勁興奮~~


大宅

積分: 4617


724#
發表於 11-10-4 13:49 |只看該作者
IVY:妳今個月係唔係開行turbo ar

已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


725#
發表於 11-10-4 13:50 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-4 13:48
唉~~~就算好似我未TRY過都明,因妳咩都唔做得,都幾煩KA!!!

最慘係..唔知等咩咁...又唔想而家驗左..到頭黎無M又未黎...就更加煩...


大宅

積分: 4051


726#
發表於 11-10-4 13:51 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-10-4 13:49
haha, 好似我咁...勁興奮~~

梗興奮啦...又可以再努力啦...


大宅

積分: 4617


727#
發表於 11-10-4 13:53 |只看該作者
Ding's 發表於 11-10-4 13:47
咁誇架..我地就自由度大D...佢成日想我出去玩多D...但我就鐘意係屋企多D...之前幾年就日日夜夜都係一齊.. ...

因我兩比較懶.....鍾意係屋企,所以由我25歲之後都留在家時間比例較多,,,,就算佢放假都唔鍾意出街!!!佢話係屋企最好wor...咁都幾好呀...佢行蹤我都清楚晒我占有慾都好強ka!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


728#
發表於 11-10-4 13:54 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-4 13:53
因我兩比較懶.....鍾意係屋企,所以由我25歲之後都留在家時間比例較多,,,,就算佢放假都唔鍾意出街!!!佢話係 ...
天生一對....我地唔係架..我C6最鐘意同D朋友一齊玩..但都會叫埋我去既....


大宅

積分: 4617


729#
發表於 11-10-4 13:56 |只看該作者
Ding's 發表於 11-10-4 13:50
最慘係..唔知等咩咁...又唔想而家驗左..到頭黎無M又未黎...就更加煩...

係呀係呀!!!嗰一刻都勁無奈...如check多次又浪費,但唔check又囉囉嘍咁
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


730#
發表於 11-10-4 13:57 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-4 13:56
係呀係呀!!!嗰一刻都勁無奈...如check多次又浪費,但唔check又囉囉嘍咁 ...

我而家咪係咁囉....想死呀..


男爵府

積分: 7674


731#
發表於 11-10-4 13:57 |只看該作者
Ding's 發表於 11-10-4 13:54
天生一對....我地唔係架..我C6最鐘意同D朋友一齊玩..但都會叫埋我去既....

我叫埋佢就有 ^^ 佢好少預我


男爵府

積分: 5940


732#
發表於 11-10-4 13:58 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-4 13:49
IVY:妳今個月係唔係開行turbo ar
想啦~~~
今次唔中就停下休息下先~


大宅

積分: 4617


733#
發表於 11-10-4 13:59 |只看該作者
Ding's 發表於 11-10-4 13:54
天生一對....我地唔係架..我C6最鐘意同D朋友一齊玩..但都會叫埋我去既....

佢d fd叫佢出去食飯,佢就撻人"我老婆煮咗飯law"五點幾話俾人聽煮咗飯wor....痴線,,,信呀!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


734#
發表於 11-10-4 14:02 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-10-4 13:58
想啦~~~
今次唔中就停下休息下先~

我都係咁話~~~成個月只係諗嚟未嚟未都煩....又要check,無的話又諗緊幾時嚟!!!就快痴線!!!生又煩唔生又煩
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


735#
發表於 11-10-4 14:04 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-4 13:59
佢d fd叫佢出去食飯,佢就撻人"我老婆煮咗飯law"五點幾話俾人聽煮咗飯wor....痴線,,,信呀! ...

嘩...佢都好掛住你喎....


大宅

積分: 4617


736#
發表於 11-10-4 14:06 |只看該作者
Ding's 發表於 11-10-4 14:04
嘩...佢都好掛住你喎....

希望一路如此.....我同佢2年咋!!!!之前重要我溝佢呢!!!!無奈
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


737#
發表於 11-10-4 14:07 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-10-4 13:58
想啦~~~
今次唔中就停下休息下先~

我今次買咗排卵棒喇.....希望好似cc_pig....
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


738#
發表於 11-10-4 14:08 |只看該作者
點解我一入就唔見咗bb_pig,但我一出佢就回來莫非我哋無緣....唔制呀~~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


739#
發表於 11-10-4 14:09 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-4 14:07
我今次買咗排卵棒喇.....希望好似cc_pig....
cc_pig, 係我同bb_pig既混合版???


大宅

積分: 4051


740#
發表於 11-10-4 14:09 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-4 14:06
希望一路如此.....我同佢2年咋!!!!之前重要我溝佢呢!!!!無奈

邊個溝邊個又有咩所謂即.....最緊要而家仲愛你嗎...生埋仲愛C你啦..怕咩呀...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo