婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   133


別墅

積分: 665


721#
發表於 12-5-19 13:00 |只看該作者

回覆:真係唔知點算好-深層矛盾(唔好意思好長...)

Aiya,你係佢個女,如果唔update佢,佢先真係擔心尤其佢唔知你62去左你那邊!




已刪除用户

積分: 12805


722#
發表於 12-5-19 13:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 65733


723#
發表於 12-5-19 13:08 |只看該作者
經過Lee件事,買幾大間屋都唔可以同住啦,99都係喺SZ住最好,佢有大把
friend(36)喺上面嘛。


大宅

積分: 2937


724#
發表於 12-5-19 13:08 |只看該作者

回覆:真係唔知點算好-深層矛盾(唔好意思好長...)

樓主,要企硬,唔好要62的$,亦講明唔會同99住附近,佢來AUD你就返香港,最緊要是保護自己同BB。如果逼得好緊要你去醫院休息下啦





水晶宮

積分: 65733


725#
發表於 12-5-19 13:18 |只看該作者
我都覺得要企硬,甚至喺62 同C6面前喊,表現得好驚慌,如果99真係
嚟你唔知奌好,總之冇可能同在-個地方住。


大宅

積分: 3066


726#
發表於 12-5-19 13:23 |只看該作者

引用:樓主,要企硬,唔好要62的$,亦講明唔會同9

原帖由 maggie_devilkin 於 12-05-19 發表
樓主,要企硬,唔好要62的$,亦講明唔會同99住附近,佢來AUD你就返香港,最緊要是保護自己同BB。如果逼得好 ...
贊成!一定要避走,唔係冇安落茶飯食!




男爵府

積分: 5056


727#
發表於 12-5-19 14:36 |只看該作者
天呀, 呢單野真係日日新鮮日日甘!

你老公點搞架, 咁都叫埋老爺過來, 霸王硬上弓係佢地一家既拿手好戲!

我都覺得你老爺可能計劃推奶奶去澳洲俾你地, 無論係叫你地搬走, 買過新屋俾你, 點都好, 佢推得奶奶來澳洲, 你地根本就無辦法可以同佢完全斷絕來往。同呢個家庭打交道, 完全係沒完沒了的糾纏, 唔可以有自由意志, 唔可以say no!


子爵府

積分: 14677


728#
發表於 12-5-19 14:43 |只看該作者

回覆:真係唔知點算好-深層矛盾(唔好意思好長...)

得唔得你地攞返之前供左果筆再買過間,咁咪等99無得出聲。




男爵府

積分: 5056


729#
發表於 12-5-19 14:46 |只看該作者
Bubblegumbb 發表於 12-5-19 14:43
得唔得你地攞返之前供左果筆再買過間,咁咪等99無得出聲。
我都覺得要提出囉, 你地真係供左咁多錢, 數還數, 你老爺咁有錢又要面子, 如果你坦白講出來, 佢一定肯俾番你地的。

對住佢地絕對要企硬, 唔好再做鵪鶉啦!


大宅

積分: 3719


730#
發表於 12-5-19 14:54 |只看該作者
來如風去如閃電的62已經喺C6仍然瞓緊教的情況下,同我講低聲:家嫂我今晚約咗朋友食飯,聽日去打golf,你同XX(C6)睇下D樓同車,樓的upper limit 就X mil,車就你唔好話要買架法拉利就得架嘞呀哈哈,得兩個座位咋,你哋一家3口呀...,記住休息多D呀,有咩叫XX做啦,再聯絡啦

全程由出BB房到行去門口著鞋啱啱講完,我:mouth:一D講嘢的機會都冇

不過仲好,我今晚同C6商量下呢件事。

續逃出生天篇:

點評

菜菜媽    發表於 12-5-19 15:07


大宅

積分: 3719


731#
發表於 12-5-19 14:56 |只看該作者
Erised 發表於 12-5-19 14:36
天呀, 呢單野真係日日新鮮日日甘!

你老公點搞架, 咁都叫埋老爺過來, 霸王硬上弓係佢地一家既拿手好 ...
他話62約咗人打golf喎


大宅

積分: 3719


732#
發表於 12-5-19 14:58 |只看該作者
Erised 發表於 12-5-19 14:46
我都覺得要提出囉, 你地真係供左咁多錢, 數還數, 你老爺咁有錢又要面子, 如果你坦白講出來, 佢一定肯俾番你 ...
但係D錢係99嘅咁樣講會唔會唔係幾好


大宅

積分: 4482


733#
發表於 12-5-19 15:01 |只看該作者
你62會唔會要你地買間大D既樓等你地可以幫佢湊埋99?


翡翠宮

積分: 82043

畀面勳章


734#
發表於 12-5-19 15:07 |只看該作者
除非係買左樓地址保密,連62都唔知,先好聽佢話買,咪等佢一個屈尾十靜靜雞搬左99過黎你地先知。

我覺得你可以同62講明,真係怕左佢老婆,點都唔會再應酬佢,睇下佢有乜反應。
日日是好日


水晶宮

積分: 65733


735#
發表於 12-5-19 15:15 |只看該作者
如果佢99真係去澳洲,你叫佢C6點避自己阿媽呀,佢又要生又要死,又
顛顛地又得-粒仔,佢C6邊做到甘絕喎。


大宅

積分: 3786


736#
發表於 12-5-19 15:31 |只看該作者
本帖最後由 A.C.C. 於 12-5-19 15:33 編輯

今次你用拖延戰術, 乜都唔好應承, 直到62番pk(係"北京"唔係粗口)
同你老公商量:
方法1. 佢要俾錢俾支票都唔收, 維持現狀, 直到99出招

方法2. 同佢講只要番你地供呢間屋嘅$, 之後自己買屋/租屋, 麻煩佢通知99同問99攞番$, 等佢兩公婆拆掂佢

方法3. 錢照收屋照買, 轉頭賣屋, 攞番你地供呢間屋嘅$, 尾數俾番62
(當然, 唔可以講真實理由, 只係話間屋唔合適, 你地要買過間, 發覺換屋之後有剩, 尾數俾番62)


男爵府

積分: 5056


737#
發表於 12-5-19 16:18 |只看該作者
A.Yin 發表於 12-5-19 14:58
但係D錢係99嘅咁樣講會唔會唔係幾好
咁而家點解要買車買樓先?住開果度住得好地地,又岩岩裝修完,都要俾個說法來先得架。

如果佢唔講,咁咩都唔使郁囉。

如果佢話奶奶唔俾你地再住佢地方,你就要提出已經供左幾十萬呢點,如果老爺想賠償既,就真金白錢俾番你地自己搞得啦。


男爵府

積分: 5056


738#
發表於 12-5-19 16:21 |只看該作者
HLDMaMa 發表於 12-5-19 15:15
如果佢99真係去澳洲,你叫佢C6點避自己阿媽呀,佢又要生又要死,又
顛顛地又得-粒仔,佢C6邊做到甘絕喎。 ...
係架,簡直係點搣都搣唔甩呀

叫你老爺唔好再害你兩公婆啦,你奶奶同你根本無可能再見面再溝埋一齊,
上次住左一排,你已經要睇心理醫生,你奶奶又發癲,唔見係最好既方法。

既然而家已經反左面,就順水推舟繼續落去,唔好詐詐帝帝又行番轉頭。


水晶宮

積分: 73578

BK Milk勳章


739#
發表於 12-5-19 17:42 |只看該作者

回覆:真係唔知點算好-深層矛盾(唔好意思好長...)

堅持D決絕D啦
佢點老謀心算都好
直接了當同佢講
吾好同佢客氣
發生D咁既事
點可能再同佢地見面
好難原諒
如果佢係吾肯俾反間屋你地就算啦
冇謂再講
老爺$吾好要
你99咁絕咪仲好
以後吾洗見




男爵府

積分: 6121


740#
發表於 12-5-19 18:04 |只看該作者
A. Yin
為自己, 努力爭取呀!
  My sweet family  

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo