跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 34740


721#
發表於 06-2-16 10:40 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

西:

好耐冇見喎!
曦曦而家仲係吽緊牙仔咋,都咋左好耐,不過我估佢都差唔多出.事關佢呢排咬我時,我feel到佢門牙位d牙肉好"利".

係呢,想問你公司請唔請part time呀?


大宅

積分: 4010


722#
發表於 06-2-16 10:54 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

goo,
唔洗woh,你想揾part time牙?


珍珠宮

積分: 34740


723#
發表於 06-2-16 11:08 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

西:

唔係我,我幫個教友問.佢好慘,老公未期骨癌,99住老人院,媽媽係上海中風...全部都要$.聽佢講每個月得$3000,但日日去瑪麗都冇左$600,所以佢想搵part time幫補下.


大宅

積分: 4010


724#
發表於 06-2-16 11:17 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

goo,
咁慘 :-( ..除此之外,我有咩幫到佢?佢平時無做野架?


珍珠宮

積分: 34740


725#
發表於 06-2-16 11:24 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

西:

我諗除左$,都冇乜可以幫到佢.我地慕道班既準教友會籌$比佢解燃眉之急.另外,我係勞工處個搵工網幫佢搵到份part time,係西環做courier(唔知成唔成事),但要朝早5am-10am.佢好辛苦囉.所以想睇下有冇份冇咁辛苦既part time工可refer比佢.


禁止訪問

積分: 3506


726#
發表於 06-2-16 11:29 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34740


727#
發表於 06-2-16 11:35 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

toma:

唔知呀,等我sunday問下佢先.
係咪搵社工幫手申請綜緩呀?


珍珠宮

積分: 34740


728#
發表於 06-2-16 11:41 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

有冇小朋友食緊a+4?請問藥房賣幾$一can呀?


大宅

積分: 4257

好媽媽勳章


729#
發表於 06-2-16 14:50 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Tatacat,
今日彤彤interview點呀?

googoo,
你教友好慘呀 :-( :-( , how old is she?


禁止訪問

積分: 3506


730#
發表於 06-2-16 14:54 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 34740


731#
發表於 06-2-16 15:29 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

jackie,
教友50+歲

toma,
我同佢唔係好熟,我估佢冇小朋友.

佢真係好慘,如西環份part time工請佢,咁佢每日要4am幾起身,做到10am,then返屋企煮野食比老公.12-1pm係醫院照顧老公,then5-7pm又再去醫院.之後又要去老人院探佢99,因佢99怕黑喎.即係一日會好頻撲.如果綜緩可以more than $5000,咁好似會冇咁辛苦.


大宅

積分: 3608


732#
發表於 06-2-16 23:06 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Ronnie,

She said that if CCKG accept her daughter, she will most probably take it. It seems that she got a lot of planning in her mind. She said she may consider Victoria primary school since her son is now studying but other schools will also be taken into consideration.Therefore, it seems that she's not yet decided.

^0^,

其實你教友的個案要視乎她的資產有多少, 因她又無好細的小朋友, 又不是單親, 又不是傷殘, 又不是年紀大, 又唔係長期病患者, 可能比較難攞綜援. 你們教會的社會福利幫到她嗎 ? 香港的社會福利制度就是這樣, 應該幫的人就幫唔到, 而那些即來港, 一毫子稅都未交過的人就攞到綜援..

Ianmami,

前幾日家長日, 老師都話大半班同學都係同學校係唔同兩個人來的, 你未見過君君發脾氣, 見到一定嚇c你呀 !

Jackie,

你就好又fly, 去年無去到旅行, 今年7月好想去北海道, 但今年唔知行唔行得開, 因公司今年45週年, 有好多活動要攪.. :cry:

Che,

你講個朋友應該是HP講那個, 因她說她朋友是她在公司開會時被學校急call, 要她即時到校的, 真她慘 !!


子爵府

積分: 12388


733#
發表於 06-2-17 09:47 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

早晨!

今朝睇完新聞好唔開心 :cry: :cry:
點解要咁對小朋友? :cry: :cry:


珍珠宮

積分: 34740


734#
發表於 06-2-17 09:52 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

a媽,
但我教友的老公仲係到,而家病重,唔係可以因為咁而申請到綜緩嗎(given佢地既資產總值係w/n社署既限額)?

請問有冇人有新思維既電話呀?


大宅

積分: 4257

好媽媽勳章


735#
發表於 06-2-17 09:59 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

A媽,
我覺得北海道真係要夏天去先好玩, 但7月放暑假, 又貴又多人, 唔想同人逼. 而且我果張係free ticket, peak season係block左架.

Mei,
係咪講小朋友比人放入luggage果單呀? 都唔知點解可以對自己個仔落手? :-( :-(


大宅

積分: 4493


736#
發表於 06-2-17 10:06 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

good morning~

jackie:
彤彤講的interview內容大致上同軒軒差不多. 過程不過兩分鐘. 以我所見個group, 個個女仔都好淡定,
無人扭無人喊.

a媽:
我都想plan去hokkaido睇花海呀 (one of my dream trip). but all depends on bean can apply leave or not.:-|

mei:
我都睇完newspaper好心up. :cry: :cry:

googoo:
idea tel no. is 2398-0808

glory:
check pm pls.


珍珠宮

積分: 34740


737#
發表於 06-2-17 10:09 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

mei,

what happened? 無時間睇新聞.


子爵府

積分: 12388


738#
發表於 06-2-17 10:15 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

jackie / tata
都唔知典解近排咁多咁既新聞 :cry:
早幾日就話審緊單虐待3胞胎, 將小朋友困入行李箱, 6歲小童墮樓.......... :cry: :cry: :cry: 小朋友曳唔係籍口, 有邊個細個時唔曳丫, 又唔見我地父母咁對我地?!

^o^
click here for apple daily news
日 籍 母 稱 為 令 頑 兒 「 靜 思 」
10 歲 童 被 鎖 入 篋 命 危


大宅

積分: 4257

好媽媽勳章


739#
發表於 06-2-17 11:17 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Mei,
虎毒不吃兒....原來有D人比老虎更加毒....唉.... :cry: :cry:


珍珠宮

積分: 34740


740#
發表於 06-2-17 11:20 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

mei
個亞媽係咪short short地?點解一d相識都冇?
我都真係好唔明,d父母點解可以狠下毒手?
3胞胎個大哥個case,我真係睇到好心痛.

tata
你知唔知除左新思維外,邊到可以買到亮亮系列既書呢?簡體字都ok,最緊要平.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo