跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 5926


7401#
發表於 05-2-27 23:10 |只看該作者

Re: 警察老婆會 Part 2

bbccqq 我以前好鍾意"草"書架!狗書同bb書都有,
係呢我有06/1999-05/2001嘅媽媽寶寶書,
差不多二十幾本,如果扔咗好似好可惜,雖然係舊書,
但係都好新淨,如果你唔介意,我可以比哂你,你意思點叮?


男爵府

積分: 5926


7402#
發表於 05-2-27 23:13 |只看該作者

Re: 警察老婆會 Part 2

我呢啲湊住兩個女嘅師奶仔仲去得邊叮!
咪係個網到游嚟游去囉!

bbccqq 寫道:
ireneirene
=======
你最近密左入黎同我地talk wor~~
好呀.....你keep住多D入黎la~~


子爵府

積分: 10819


7403#
發表於 05-2-27 23:14 |只看該作者

Re: 警察老婆會 Part 2

Mr Tong 要用computer ~~~
明天見la ~~



子爵府

積分: 10819


7404#
發表於 05-2-27 23:15 |只看該作者

Re: 警察老婆會 Part 2

由 ireneirene 於 2005-02-27 23:10:44

bbccqq 我以前好鍾意"草"書架!狗書同bb書都有,
係呢我有06/1999-05/2001嘅媽媽寶寶書,
差不多二十幾本,如果扔咗好似好可惜,雖然係舊書,
但係都好新淨,如果你唔介意,我可以比哂你,你意思點叮?

====================


好呀,禁我可以刨多D BB 書,
你住邊??
我去你度拎la !!




男爵府

積分: 9802


7405#
發表於 05-2-27 23:17 |只看該作者

Re: 警察老婆會 Part 2

hi ! all ~~~~

fanny,
我今日都係屋企打邊爐呀................咁啱o既?

maggie,
你呢個媽咪真係唔乖喇!坐月成日週街走................ ?-( ?-(


男爵府

積分: 5926


7406#
發表於 05-2-27 23:17 |只看該作者

Re: 警察老婆會 Part 2

我住kowloon bay,你pm咗個電話比你啦,
你call我叮!


男爵府

積分: 9802


7407#
發表於 05-2-27 23:19 |只看該作者

Re: 警察老婆會 Part 2

irene,
我咪又係..............有時放左工,諗住行一陣,叫亞媽睇住個仔,佢咪又係未到9點就打電話問我係邊?我果時都係行左唔夠2個鐘.....所以真係好冇癮架............ :cry: :cry:


男爵府

積分: 5926


7408#
發表於 05-2-27 23:19 |只看該作者

Re: 警察老婆會 Part 2

我住kowloon bay,我pm咗個電話比你啦,
你call我叮!

bbccqq 寫道:
由 ireneirene 於 2005-02-27 23:10:44

bbccqq 我以前好鍾意"草"書架!狗書同bb書都有,
係呢我有06/1999-05/2001嘅媽媽寶寶書,
差不多二十幾本,如果扔咗好似好可惜,雖然係舊書,
但係都好新淨,如果你唔介意,我可以比哂你,你意思點叮?

====================


好呀,禁我可以刨多D BB 書,
你住邊??
我去你度拎la !!


男爵府

積分: 6591


7409#
發表於 05-2-27 23:20 |只看該作者

Re: 警察老婆會 Part 2

irene,

係呀﹗我奶奶都係差唔多咁上下年紀啦﹗

佢剛剛今年一月先搬來同我地住..但之前就有時星期六來住LOH..因為我老公有7兄弟姊妹所以個個星期六都會去D仔女鼠玩嫁..
大少奶


男爵府

積分: 5926


7410#
發表於 05-2-27 23:21 |只看該作者

Re: 警察老婆會 Part 2

sami 我緊係明白你嘅心情啦,算啦!自己生得自己湊番囉!
大家努力啦!

Sami 寫道:
irene,
我咪又係..............有時放左工,諗住行一陣,叫亞媽睇住個仔,佢咪又係未到9點就打電話問我係邊?我果時都係行左唔夠2個鐘.....所以真係好冇癮架............ :cry: :cry:


男爵府

積分: 6591


7411#
發表於 05-2-27 23:22 |只看該作者

Re: 警察老婆會 Part 2

SAMI,

唔係呀﹗我都好少去嫁... 係今日先係自己一個人去街WET咋..但我就自律D行一個鍾就返屋企啦﹗嘻嘻...
大少奶


男爵府

積分: 5926


7412#
發表於 05-2-27 23:23 |只看該作者

Re: 警察老婆會 Part 2

我又係有7兄弟姊妹,你老公排第幾架?

DhaMgc 寫道:
irene,

係呀﹗我奶奶都係差唔多咁上下年紀啦﹗

佢剛剛今年一月先搬來同我地住..但之前就有時星期六來住LOH..因為我老公有7兄弟姊妹所以個個星期六都會去D仔女鼠玩嫁..


男爵府

積分: 6591


7413#
發表於 05-2-27 23:25 |只看該作者

Re: 警察老婆會 Part 2

IRENE,

但我覺得只要唔係過份﹐適當咁出去抖抖都係好既...
大少奶


男爵府

積分: 6591


7414#
發表於 05-2-27 23:25 |只看該作者

Re: 警察老婆會 Part 2

IRENE,

哈哈..我咁年輕貌美我老公又會老得去邊呀..佢最細嫁... KAKAKAK..... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
大少奶


男爵府

積分: 9802


7415#
發表於 05-2-27 23:29 |只看該作者

Re: 警察老婆會 Part 2

maggie,
你唔係同老公一齊去行咩?

fanny & maggie,
幾時開檯呀?手痕呀................ :mrgreen: :mrgreen:

irene,
係呀...........所以我都好自律,其實真係好少放工去街,係幾個禮拜先一次咁喇!我通常未夠10點都返到屋企架喇....


男爵府

積分: 5926


7416#
發表於 05-2-27 23:30 |只看該作者

Re: 警察老婆會 Part 2

我同你老公都係排最細,但係無你老公咁叻識煮飯同
取個咁年輕貌美嘅老婆!
KAKAKAK....:mrgreen: :mrgreen:


DhaMgc 寫道:
IRENE,

哈哈..我咁年輕貌美我老公又會老得去邊呀..佢最細嫁... KAKAKAK..... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


男爵府

積分: 6591


7417#
發表於 05-2-27 23:30 |只看該作者

Re: 警察老婆會 Part 2

今晚好靜WOW.,.. 湯太又爭電腦失敗走左啦﹗為食既FANNY又未上來..(我諗一定係掛住食唔記得左我地啦﹗)不過今晚凍凍地都係早D餵呀大少食消夜然後搵呀周公子傾計先得....
大少奶


男爵府

積分: 5926


7418#
發表於 05-2-27 23:33 |只看該作者

Re: 警察老婆會 Part 2

Sami 咁你生埋個b,係咪唔做嘢,自己湊返兩個小朋友呢?


男爵府

積分: 6591


7419#
發表於 05-2-27 23:35 |只看該作者

Re: 警察老婆會 Part 2

SAMI,
唔係呀..我自己一個行咋..佢今日要返工呀﹗

幾時開檯﹖我家陣重放緊假..幾時都得啦﹗除左今個星期六因為呀大少佢擺大壽呀﹗ (時間真係過得快..轉下眼又話一個月啦﹗)

IRENE,
咁岩﹗咁你老公個邊有幾兄弟姊妹呀﹖佢叻咩呀﹖煮飯多數都係我煮嫁..係家陣我坐月佢咪要整LOH...嘻嘻.. 唔好講啦﹗.放埋呢個產假我就要做返哂嫁啦﹗(所以生仔有樣好就係老公會乜都做哂..自己就做大少奶﹗哈哈哈...) HEY!講笑者...大家都係咁正咁索既靚媽媽...
大少奶


男爵府

積分: 6591


7420#
發表於 05-2-27 23:36 |只看該作者

Re: 警察老婆會 Part 2

IRENE,

係WOW..你住德福WOW..頭先我咪就係個鼠行街街LOH... 早知一早搵你叫你出來啦﹗
大少奶

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo