跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 74100


7401#
發表於 10-11-10 15:54 |只看該作者
尋日學校派左電腦範圍, 要溫點on/off, 點login, 有咩規則....


琥珀宮

積分: 165356


7402#
發表於 10-11-10 15:56 |只看該作者
mug e科都要考

原帖由 fw5775 於 10-11-10 15:54 發表
尋日學校派左電腦範圍, 要溫點on/off, 點login, 有咩規則....


水晶宮

積分: 74100


7403#
發表於 10-11-10 15:57 |只看該作者
佢地就成日搵我訴苦, 一陣又過黎同我講吓, 篤吓人地個背脊......禁咪仲好, 都唔洗埋堆lu
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-10 15:47 發表
agree
5好留返啖氣返家教女好過:D :D


水晶宮

積分: 74100


7404#
發表於 10-11-10 15:58 |只看該作者
要呀, 連視藝都要呀, 所以我咪話學校拉長個考試日期lor
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-10 15:56 發表
mug e科都要考


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7405#
發表於 10-11-10 16:00 |只看該作者
呢樣m...今朝中文科miss見到我捉住我講...話yy上堂玩筆盒...尋日原本收左佢...落堂時唔記得收起...比yy過左骨...下一堂個miss唔知比番佢...佢同我講睇下佢今日點...如果都係咁就會收起唔比番佢...嗌我今晚返去要chk下...順便兇yy點解會無左個筆盒...同埋話佢老闆兇佢話收起or罰...都覺得佢好似唔識驚...好銀串咁話
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-10 15:47 發表
agree
5好留返啖氣返家教女好過:D :D



琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7406#
發表於 10-11-10 16:01 |只看該作者
原來我地都有...不過係課堂上考埋...考左我地都唔知...都係考完d細ge返黎講
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-10 15:56 發表
mug e科都要考


琥珀宮

積分: 165356


7407#
發表於 10-11-10 16:03 |只看該作者

原帖由 fw5775 於 10-11-10 15:57 發表
佢地就成日搵我訴苦, 一陣又過黎同我講吓, 篤吓人地個背脊......禁咪仲好, 都唔洗埋堆lu


琥珀宮

積分: 165356


7408#
發表於 10-11-10 16:04 |只看該作者
anson又冇提bor

原帖由 jcy 於 10-11-10 16:01 發表
原來我地都有...不過係課堂上考埋...考左我地都唔知...都係考完d細ge返黎講


水晶宮

積分: 74100


7409#
發表於 10-11-10 16:04 |只看該作者
會唔會遊緊, 所以唔知老師兇佢呀...
所以唔驚lor
原帖由 jcy 於 10-11-10 16:00 發表
呢樣m...今朝中文科miss見到我捉住我講...話yy上堂玩筆盒...尋日原本收左佢...落堂時唔記得收起...比yy過左骨...下一堂個miss唔知比番佢...佢同我講睇下佢今日點...如果都係咁就會收起唔比番佢...嗌我今晚返去要chk ...


水晶宮

積分: 74100


7410#
發表於 10-11-10 16:05 |只看該作者
禁我地就有通知會由幾時開始, 順堂考, 不過就唔會exactly講定邊日
原帖由 jcy 於 10-11-10 16:01 發表
原來我地都有...不過係課堂上考埋...考左我地都唔知...都係考完d細ge返黎講


琥珀宮

積分: 165356


7411#
發表於 10-11-10 16:07 |只看該作者
yy都好奀皮mouth:
妳要諗多d計仔啦
佢個筆盒好多機關個款?
不如妳去$10店買個拉鍊款 dry色
等佢有咩玩



原帖由 jcy 於 10-11-10 16:00 發表
呢樣m...今朝中文科miss見到我捉住我講...話yy上堂玩筆盒...尋日原本收左佢...落堂時唔記得收起...比yy過左骨...下一堂個miss唔知比番佢...佢同我講睇下佢今日點...如果都係咁就會收起唔比番佢...嗌我今晚返去要chk ...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7412#
發表於 10-11-10 16:08 |只看該作者
得閒返去問下囉...其實都係人地d 細話我知...yy係間唔中zzz醒果下先話我g之麻
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-10 16:04 發表
anson又冇提bor


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7413#
發表於 10-11-10 16:09 |只看該作者
佢不嬲都係咁衰...樣樣野都好似無咩所謂咁...
原帖由 fw5775 於 10-11-10 16:04 發表
會唔會遊緊, 所以唔知老師兇佢呀...
所以唔驚lor


琥珀宮

積分: 165356


7414#
發表於 10-11-10 16:11 |只看該作者
咁似我既 :-( :-(
but e 類人"抗疫力"就高d囉

原帖由 jcy 於 10-11-10 16:09 發表
佢不嬲都係咁衰...樣樣野都好似無咩所謂咁...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7415#
發表於 10-11-10 16:13 |只看該作者
之前一路都係用筆袋...呢個好多機關ge係人地送...一路都收埋...佢上左1個月有日返黎同我地要求用筆盒...我地話唔得but佢問點解xxx...xxx...xxx都可以...我同steel同佢講完一輪...最終都比佢用...不過講左if有老c投訴就要轉番袋...上wk已經比eng老c講過我返去同佢講左...好啦...今日佢睇住普通話老c搵我...今晚名正言順要佢用番袋
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-10 16:07 發表
yy都好奀皮mouth:
妳要諗多d計仔啦
佢個筆盒好多機關個款?
不如妳去$10店買個拉鍊款 dry色
等佢有咩玩




琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7416#
發表於 10-11-10 16:14 |只看該作者
d野唔多上心...
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-10 16:11 發表
咁似我既 :-( :-(
but e 類人"抗疫力"就高d囉


琥珀宮

積分: 165356


7417#
發表於 10-11-10 16:19 |只看該作者
anson都有個係姑姐送
k3學期尾我先比佢用
一上p就5比用啦
佢都問點解我好清楚同佢講
kg 校長話5好用
因為你地細會當toy玩+影響他人上堂......
佢當然話自己5會玩啦

好啦.......事隔成個月有1日
佢返來同我講:-
ma ma原來真係有人上堂會玩筆盒架
原帖由 jcy 於 10-11-10 16:13 發表
之前一路都係用筆袋...呢個好多機關ge係人地送...一路都收埋...佢上左1個月有日返黎同我地要求用筆盒...我地話唔得but佢問點解xxx...xxx...xxx都可以...我同steel同佢講完一輪...最終都比佢用...不過講左if有老c投訴 ...


水晶宮

積分: 74100


7418#
發表於 10-11-10 16:23 |只看該作者
我都係驚ly會玩, 所以冇買ed機關
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-10 16:07 發表
yy都好奀皮mouth:mouth:" />
妳要諗多d計仔啦
佢個筆盒好多機關個款?
不如妳去$10店買個拉鍊款 dry色
等佢有咩玩


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7419#
發表於 10-11-10 16:23 |只看該作者
anson咪好囉...

我話會影響人地...yy話xxx...xxx都係咁...但係影響唔到人
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-10 16:19 發表
anson都有個係姑姐送
k3學期尾我先比佢用
一上p就5比用啦
佢都問點解我好清楚同佢講
kg 校長話5好用
因為你地細會當toy玩+影響他人上堂......
佢當然話自己5會玩啦

好啦.......事隔成個月有1日
佢返來同我講:-
ma m ...


琥珀宮

積分: 165356


7420#
發表於 10-11-10 16:25 |只看該作者
妳今晚返去同yy講
影響到miss教5到書
個筆盒留係home用

原帖由 jcy 於 10-11-10 16:23 發表
anson咪好囉...

我話會影響人地...yy話xxx...xxx都係咁...但係影響唔到人

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo