立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
琥珀宮
積分: 198236
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-10 16:25 發表 妳今晚返去同yy講 影響到miss教5到書 個筆盒留係home用
水晶宮
積分: 74100
原帖由 jcy 於 10-11-10 16:23 發表 anson咪好囉... 我話會影響人地...yy話xxx...xxx都係咁...但係影響唔到人
原帖由 jcy 於 10-11-10 16:29 發表 home都唔用喇...掉...咪等佢係屋企時玩...激c ee
積分: 165356
原帖由 fw5775 於 10-11-10 16:30 發表 ly 近排就成日要我比佢用鉛心筆, 我都同佢講ms話開學時巳經話左唔可以用, 佢又係講xxx, xxx都用..... 我就話人地唔乖, 你係咪要同佢一樣呀, 佢即問我禁係家用得唔得啦, 係家我就比, 不過有時做做吓又玩, 激嬲我就收 ...
原帖由 jcy 於 10-11-10 16:38 發表 人都癩 今日功課...中文tsa2頁...中文練習簿6頁...英文4頁...數學2頁...駛唔駛谷埋一齊做呀
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-10 16:39 發表 個個令仔都係咁答 mug都問點解5得 真係好想答5得就5得囉
原帖由 fw5775 於 10-11-10 16:41 發表 D學校都癲既 想比多D習作, 等佢地考試容易掌握 原帖由 jcy 於 10-11-10 16:38 發表 人都癩 今日功課...中文tsa2頁...中文練習簿6頁...英文4頁...數學2頁...駛唔駛谷埋一齊做呀
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-10 16:48 發表 終於來啦~~~~~~~~~~~
原帖由 jcy 於 10-11-11 10:16 發表 sze上網線又無交費
原帖由 fw5775 於 10-11-11 10:28 發表 早呀
原帖由 fw5775 於 10-11-11 10:37 發表 尋晚我返到家, ly都未返到黎 其實近排都夜左, 我成日心諗係咪佢做得太慢, 而功課可能多左所以遲左.... 尋日引唔住打去問, 當時6pm仲話佢未走得, 仲未做晒功課+未溫中, 英默... 我叫ms唔洗幫佢溫默啦, ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy