跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7421#
發表於 10-11-10 16:29 |只看該作者
home都唔用喇...掉...咪等佢係屋企時玩...激c ee
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-10 16:25 發表
妳今晚返去同yy講
影響到miss教5到書
個筆盒留係home用


水晶宮

積分: 74100


7422#
發表於 10-11-10 16:30 |只看該作者
ly 近排就成日要我比佢用鉛心筆, 我都同佢講ms話開學時巳經話左唔可以用, 佢又係講xxx, xxx都用.....

我就話人地唔乖, 你係咪要同佢一樣呀, 佢即問我禁係家用得唔得啦, 係家我就比, 不過有時做做吓又玩, 激嬲我就收起佢, 冇得用
原帖由 jcy 於 10-11-10 16:23 發表
anson咪好囉...

我話會影響人地...yy話xxx...xxx都係咁...但係影響唔到人


水晶宮

積分: 74100


7423#
發表於 10-11-10 16:31 |只看該作者
好....好.....好
一了百了
原帖由 jcy 於 10-11-10 16:29 發表
home都唔用喇...掉...咪等佢係屋企時玩...激c ee


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7424#
發表於 10-11-10 16:38 |只看該作者
人都癩

今日功課...中文tsa2頁...中文練習簿6頁...英文4頁...數學2頁...駛唔駛谷埋一齊做呀


琥珀宮

積分: 165356


7425#
發表於 10-11-10 16:39 |只看該作者
個個令仔都係咁答
mug都問點解5得
真係好想答5得就5得囉

原帖由 fw5775 於 10-11-10 16:30 發表
ly 近排就成日要我比佢用鉛心筆, 我都同佢講ms話開學時巳經話左唔可以用, 佢又係講xxx, xxx都用.....

我就話人地唔乖, 你係咪要同佢一樣呀, 佢即問我禁係家用得唔得啦, 係家我就比, 不過有時做做吓又玩, 激嬲我就收 ...


水晶宮

積分: 74100


7426#
發表於 10-11-10 16:41 |只看該作者
D學校都癲既
想比多D習作, 等佢地考試容易掌握
原帖由 jcy 於 10-11-10 16:38 發表
人都癩

今日功課...中文tsa2頁...中文練習簿6頁...英文4頁...數學2頁...駛唔駛谷埋一齊做呀


水晶宮

積分: 74100


7427#
發表於 10-11-10 16:46 |只看該作者
我真係有試過禁講
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-10 16:39 發表
個個令仔都係咁答
mug都問點解5得
真係好想答5得就5得囉


琥珀宮

積分: 165356


7428#
發表於 10-11-10 16:48 |只看該作者
終於來啦~~~~~~~~~~~

原帖由 fw5775 於 10-11-10 16:41 發表
D學校都癲既
想比多D習作, 等佢地考試容易掌握

原帖由 jcy 於 10-11-10 16:38 發表
人都癩

今日功課...中文tsa2頁...中文練習簿6頁...英文4頁...數學2頁...駛唔駛谷埋一齊做呀


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7429#
發表於 10-11-11 09:42 |只看該作者


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7430#
發表於 10-11-11 10:16 |只看該作者
sze上網線又無交費
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-10 16:48 發表
終於來啦~~~~~~~~~~~


水晶宮

積分: 74100


7431#
發表於 10-11-11 10:28 |只看該作者

早呀


水晶宮

積分: 74100


7432#
發表於 10-11-11 10:30 |只看該作者
禁快又一個月啦
原帖由 jcy 於 10-11-11 10:16 發表
sze上網線又無交費


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7433#
發表於 10-11-11 10:31 |只看該作者
原帖由 fw5775 於 10-11-11 10:28 發表

早呀


水晶宮

積分: 74100


7434#
發表於 10-11-11 10:37 |只看該作者
尋晚我返到家, ly都未返到黎

其實近排都夜左, 我成日心諗係咪佢做得太慢, 而功課可能多左所以遲左....

尋日引唔住打去問, 當時6pm仲話佢未走得, 仲未做晒功課+未溫中, 英默...

我叫ms唔洗幫佢溫默啦, 我令願自己溫 我想佢返黎有得休息吓, 近日返黎由食飯到溫習, 都cc吓.....可能真係太累..

ee去到補習社, 接唔到, 都頂唔順返左黎, ee仲講, 佢禁細唔好成日留係個到禁耐, 如果累就算點溫都難入腦...ee又出聲叫我搵人, 唔洗攪到個細禁辛苦wor


水晶宮

積分: 74100


7435#
發表於 10-11-11 10:44 |只看該作者
其實我早前都發覺, 補習社ee遲去接ly,
我初頭冇留意, 有日ly話個個走晒, 得返佢一個, 我又問補習ms, 佢話因為ee有野做緊, 同埋唔想太早同人迫, 佢話太多人睇唔到ly wor, 但我見家長一接完就走開, 其實唔難接, 我心諗可能係籍口啦, 因為唔想太早出去接...

我尋晚同baba傾開, ly話個個ee成日帶佢地行左去第2條路先上補習社, 我叫baba今日去接ly, 睇吓條路係點行, 可能禁野ly就遲左去補社, 所以就遲左開始做功課, 就遲埋走....


水晶宮

積分: 74100


7436#
發表於 10-11-11 10:44 |只看該作者
其實我早前都發覺, 補習社ee遲去接ly,
我初頭冇留意, 有日ly話個個走晒, 得返佢一個, 我又問補習ms, 佢話因為ee有野做緊, 同埋唔想太早同人迫, 佢話太多人睇唔到ly wor, 但我見家長一接完就走開, 其實唔難接, 我心諗可能係籍口啦, 因為唔想太早出去接...

我尋晚同baba傾開, ly話個個ee成日帶佢地行左去第2條路先上補習社, 我叫baba今日去接ly, 睇吓條路係點行, 可能禁野ly就遲左去補社, 所以就遲左開始做功課, 就遲埋走....


水晶宮

積分: 74100


7437#
發表於 10-11-11 10:45 |只看該作者
其實我早前都發覺, 補習社ee遲去接ly,
我初頭冇留意, 有日ly話個個走晒, 得返佢一個, 我又問補習ms, 佢話因為ee有野做緊, 同埋唔想太早同人迫, 佢話太多人睇唔到ly wor, 但我見家長一接完就走開, 其實唔難接, 我心諗可能係籍口啦, 因為唔想太早出去接...

我尋晚同baba傾開, ly話個個ee成日帶佢地行左去第2條路先上補習社, 我叫baba今日去接ly, 睇吓條路係點行, 可能禁野ly就遲左去補社, 所以就遲左開始做功課, 就遲埋走....


水晶宮

積分: 74100


7438#
發表於 10-11-11 10:45 |只看該作者
其實我早前都發覺, 補習社ee遲去接ly,
我初頭冇留意, 有日ly話個個走晒, 得返佢一個, 我又問補習ms, 佢話因為ee有野做緊, 同埋唔想太早同人迫, 佢話太多人睇唔到ly wor, 但我見家長一接完就走開, 其實唔難接, 我心諗可能係籍口啦, 因為唔想太早出去接...

我尋晚同baba傾開, ly話個個ee成日帶佢地行左去第2條路先上補習社, 我叫baba今日去接ly, 睇吓條路係點行, 可能禁野ly就遲左去補社, 所以就遲左開始做功課, 就遲埋走....


水晶宮

積分: 74100


7439#
發表於 10-11-11 10:48 |只看該作者
其實我早前都發覺, 補習社ee遲去接ly,
我初頭冇留意, 有日ly話個個走晒, 得返佢一個, 我又問補習ms, 佢話因為ee有野做緊, 同埋唔想太早同人迫, 佢話太多人睇唔到ly wor, 但我見家長一接完就走開, 其實唔難接, 我心諗可能係籍口啦, 因為唔想太早出去接...

我尋晚同baba傾開, ly話個個ee成日帶佢地行左去第2條路先上補習社, 我叫baba今日去接ly, 睇吓條路係點行, 可能禁野ly就遲左去補社, 所以就遲左開始做功課, 就遲埋走....


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7440#
發表於 10-11-11 11:30 |只看該作者
去補習社係ee定補習社送去

ee識唔識中文/數學呢d先...識ge...就嗌ee攪左佢啦...家務做少d...英文嗌ly自己識做ge多做幾多...唔得果d等你返去攪...搵個私人補習姐姐係ly默書前果日黎...
原帖由 fw5775 於 10-11-11 10:37 發表
尋晚我返到家, ly都未返到黎

其實近排都夜左, 我成日心諗係咪佢做得太慢, 而功課可能多左所以遲左....

尋日引唔住打去問, 當時6pm仲話佢未走得, 仲未做晒功課+未溫中, 英默...

我叫ms唔洗幫佢溫默啦, ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo