跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7441#
發表於 10-11-11 11:32 |只看該作者
你問ee...問佢嗌你搵咩人
原帖由 fw5775 於 10-11-11 10:37 發表
尋晚我返到家, ly都未返到黎

其實近排都夜左, 我成日心諗係咪佢做得太慢, 而功課可能多左所以遲左....

尋日引唔住打去問, 當時6pm仲話佢未走得, 仲未做晒功課+未溫中, 英默...

我叫ms唔洗幫佢溫默啦, ...


水晶宮

積分: 56663


7442#
發表於 10-11-11 11:43 |只看該作者
早晨
ww p既冬季校服係校服公司搵人去學校幫佢地度,跟住就佢地決定比乜野碼,尋日派校服拎左番黎,全部比just fit,條裙都仲唔過膝,條褲岩岩到腳眼
話有乜野唔妥就e 2日拎番去換,結果就全世界都一袋2袋拎番去,真係多9如攞黎搞
好似夏季果時咁咪好囉,全部家長去學校禮堂搞,起碼唔洗行多轉啦mouth: mouth: 煩呀


水晶宮

積分: 74100


7443#
發表於 10-11-11 11:52 |只看該作者
放學係補習社ee去學校接佢上去...

我之前都有同ee相量過....佢話佢功課唔係好得, 我諗只係叫佢睇住ly做

有d補習老師可以禁咩? 唔係要定左邊幾日咩

原帖由 jcy 於 10-11-11 11:30 發表
去補習社係ee定補習社送去

ee識唔識中文/數學呢d先...識ge...就嗌ee攪左佢啦...家務做少d...英文嗌ly自己識做ge多做幾多...唔得果d等你返去攪...搵個私人補習姐姐係ly默書前果日黎... ...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7444#
發表於 10-11-11 11:54 |只看該作者
之前有無問你地想要just fit定大1個碼...

我地有張紙比校服商...有得填要just fit 定大1碼...不過最後大部份人都係自己去佢地舖頭買
原帖由 lokwai 於 10-11-11 11:43 發表
早晨
ww p既冬季校服係校服公司搵人去學校幫佢地度,跟住就佢地決定比乜野碼,尋日派校服拎左番黎,全部比just fit,條裙都仲唔過膝,條褲岩岩到腳眼
話有乜野唔妥就e 2日拎番去換,結果就全世界都一袋2袋拎番去,真係多9如 ...


水晶宮

積分: 74100


7445#
發表於 10-11-11 11:54 |只看該作者
佢尋晚講, 我真係好想講, 叫佢幫我搵人....但我唔敢講

唉....我自己都有種依賴, 去左補習社, 起碼有人跟左d功課返黎, 同埋前排ly做功課好快, 補習社仲可以幫佢溫習到, 仲做埋練習, 我覺得好好, 如果我自己, 我一定做唔到禁多野
原帖由 jcy 於 10-11-11 11:32 發表
你問ee...問佢嗌你搵咩人


水晶宮

積分: 74100


7446#
發表於 10-11-11 11:55 |只看該作者
應該預大d ma, 真係攪黎換咩???
原帖由 lokwai 於 10-11-11 11:43 發表
早晨
ww p既冬季校服係校服公司搵人去學校幫佢地度,跟住就佢地決定比乜野碼,尋日派校服拎左番黎,全部比just fit,條裙都仲唔過膝,條褲岩岩到腳眼
話有乜野唔妥就e 2日拎番去換,結果就全世界都一袋2袋拎番去,真係多9如 ...


水晶宮

積分: 74100


7447#
發表於 10-11-11 11:56 |只看該作者
我都聽到我d fd講, 今年搵笨, 下年一定自己出去買, 費事左等又等.....
原帖由 jcy 於 10-11-11 11:54 發表
之前有無問你地想要just fit定大1個碼...

我地有張紙比校服商...有得填要just fit 定大1碼...不過最後大部份人都係自己去佢地舖頭買


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7448#
發表於 10-11-11 11:57 |只看該作者
睇住佢做之麻...識字ge讀題比佢地咪得囉...去到補習社都係坐埋一邊自己做ga啦...唔通1vs1做咩

默書你都係定左日子ga啦...只係有時攪唔切轉左je...當你2..4默...咪搵個私人逢1..3..5係溫書...我有fd佢e+都係咁...考試期就同miss商量+堂...都係段鐘計...私人1vs1 1個鐘...好過去補習社磨2-3個鐘啦
原帖由 fw5775 於 10-11-11 11:52 發表
放學係補習社ee去學校接佢上去...

我之前都有同ee相量過....佢話佢功課唔係好得, 我諗只係叫佢睇住ly做

有d補習老師可以禁咩? 唔係要定左邊幾日咩

...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7449#
發表於 10-11-11 11:59 |只看該作者
有得賴緊賴啦...好正常
原帖由 fw5775 於 10-11-11 11:54 發表
佢尋晚講, 我真係好想講, 叫佢幫我搵人....但我唔敢講

唉....我自己都有種依賴, 去左補習社, 起碼有人跟左d功課返黎, 同埋前排ly做功課好快, 補習社仲可以幫佢溫習到, 仲做埋練習, 我覺得好好, 如 ...


水晶宮

積分: 56663


7450#
發表於 10-11-11 12:07 |只看該作者
原帖由 jcy 於 10-11-11 11:54 發表
之前有無問你地想要just fit定大1個碼...

我地有張紙比校服商...有得填要just fit 定大1碼...不過最後大部份人都係自己去佢地舖頭買

好無聊,佢有張form比我地填,我已經填左我要求既size,佢都係要跟番佢地認為岩既size,你話係咪多舊魚


水晶宮

積分: 56663


7451#
發表於 10-11-11 12:12 |只看該作者
原帖由 fw5775 於 10-11-11 11:54 發表
佢尋晚講, 我真係好想講, 叫佢幫我搵人....但我唔敢講

唉....我自己都有種依賴, 去左補習社, 起碼有人跟左d功課返黎, 同埋前排ly做功課好快, 補習社仲可以幫佢溫習到, 仲做埋練習, 我覺得好好, 如 ...

ly番到屋企都大部份功課做曬啦,你放工番去齋chk慳好多時間,我覺得你個case番補習社幾好wor
我都幾慶幸ww間P唔係咁多功課做 係測驗默書多d啫


水晶宮

積分: 56663


7452#
發表於 10-11-11 12:13 |只看該作者
原帖由 fw5775 於 10-11-11 11:55 發表
應該預大d ma, 真係攪黎換咩???

搏我地年年買嘛


水晶宮

積分: 74100


7453#
發表於 10-11-11 12:15 |只看該作者
知唔知around幾$/1hr?

我頭先都同ee傾過....如果叫佢早黎, 佢就會早返d走....唔係太想加鐘係到
原帖由 jcy 於 10-11-11 11:57 發表
睇住佢做之麻...識字ge讀題比佢地咪得囉...去到補習社都係坐埋一邊自己做ga啦...唔通1vs1做咩

默書你都係定左日子ga啦...只係有時攪唔切轉左je...當你2..4默...咪搵個私人逢1..3..5係溫書...我有fd佢e+都 ...


水晶宮

積分: 74100


7454#
發表於 10-11-11 12:20 |只看該作者
就係覺得人地幫我攪得掂, 我有依賴..

不過巳經覺得學校開始黎料啦
原帖由 lokwai 於 10-11-11 12:12 發表

ly番到屋企都大部份功課做曬啦,你放工番去齋chk慳好多時間,我覺得你個case番補習社幾好wor
我都幾慶幸ww間P唔係咁多功課做 係測驗默書多d啫


水晶宮

積分: 74100


7455#
發表於 10-11-11 12:27 |只看該作者
人地個d好專業....比習作既範圍都唔同d既....
我只係識照書溫
原帖由 jcy 於 10-11-11 11:59 發表
有得賴緊賴啦...好正常


水晶宮

積分: 74100


7456#
發表於 10-11-11 12:30 |只看該作者
又要蛇一蛇, 約左個fd上去買雨絨


水晶宮

積分: 56663


7457#
發表於 10-11-11 12:32 |只看該作者
原帖由 fw5775 於 10-11-11 12:20 發表
就係覺得人地幫我攪得掂, 我有依賴..

不過巳經覺得學校開始黎料啦

咁你要番工無計喎,一定要依賴架啦,


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7458#
發表於 10-11-11 12:44 |只看該作者
咁佢地咪大失預算囉..人人都會係買大dd ga啦...以佢e+比ge size...個細ge高dd 1季都著唔到
原帖由 lokwai 於 10-11-11 12:07 發表

好無聊,佢有張form比我地填,我已經填左我要求既size,佢都係要跟番佢地認為岩既size,你話係咪多舊魚


水晶宮

積分: 56663


7459#
發表於 10-11-11 12:49 |只看該作者
原帖由 jcy 於 10-11-11 12:44 發表
咁佢地咪大失預算囉..人人都會係買大dd ga啦...以佢e+比ge size...個細ge高dd 1季都著唔到

ww而家條夏季校裙岩岩及膝,我都係要求冬季果套同夏季一樣size啫,點知佢仲比細一碼,低低地
c火啦,ww d中文真係好麻麻,我都唔知從何入手好,完全無邏輯mouth:


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7460#
發表於 10-11-11 12:49 |只看該作者
我見我fd果個好似係70...補小一唔會太貴...再唔係你搵果度有無住家補習...
原帖由 fw5775 於 10-11-11 12:15 發表
知唔知around幾$/1hr?

我頭先都同ee傾過....如果叫佢早黎, 佢就會早返d走....唔係太想加鐘係到

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo