跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7461#
發表於 10-11-11 12:56 |只看該作者
點麻麻法...默書/重組
原帖由 lokwai 於 10-11-11 12:49 發表

ww而家條夏季校裙岩岩及膝,我都係要求冬季果套同夏季一樣size啫,點知佢仲比細一碼,低低地
c火啦,ww d中文真係好麻麻,我都唔知從何入手好,完全無邏輯mouth: ...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7462#
發表於 10-11-11 12:57 |只看該作者
一6當然啦...佢地靠呢d搵飯吃麻...又一次睇你想要咩喇...
原帖由 fw5775 於 10-11-11 12:27 發表
人地個d好專業....比習作既範圍都唔同d既....
我只係識照書溫


水晶宮

積分: 56663


7463#
發表於 10-11-11 13:05 |只看該作者
原帖由 jcy 於 10-11-11 12:56 發表
點麻麻法...默書/重組

默書易搞d有範圍,迫都迫到
但係d閱讀理降,重組句子,續句,行文內容咁,完全組織唔到


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7464#
發表於 10-11-11 13:24 |只看該作者
比d簡單ge佢試多d先囉...同埋提佢地作得黎個字要識寫...咪作到天花龍鳳最後唔識寫
原帖由 lokwai 於 10-11-11 13:05 發表

默書易搞d有範圍,迫都迫到
但係d閱讀理降,重組句子,續句,行文內容咁,完全組織唔到


水晶宮

積分: 74100


7465#
發表於 10-11-11 16:02 |只看該作者
我地尋日開始作句.....
對佢地黎講, 真係難到癲呀, 我地就教到癲啦
原帖由 lokwai 於 10-11-11 12:49 發表

ww而家條夏季校裙岩岩及膝,我都係要求冬季果套同夏季一樣size啫,點知佢仲比細一碼,低低地
c火啦,ww d中文真係好麻麻,我都唔知從何入手好,完全無邏輯mouth:mouth:" /> ...


水晶宮

積分: 74100


7466#
發表於 10-11-11 16:04 |只看該作者
唔係我想要咩呀...我一路都係想ly平平地巳經ok....but我開始發覺e間學校, 讀書係要求分數個隻款呀......

唉, 有少少開始後悔啦, 當初入個間, 我諗我會好舒服呢
原帖由 jcy 於 10-11-11 12:57 發表
一6當然啦...佢地靠呢d搵飯吃麻...又一次睇你想要咩喇...


水晶宮

積分: 74100


7467#
發表於 10-11-11 16:08 |只看該作者
ly個日咪係lor, 中測最尾個條要佢地仿句

xxxx幫xxxxx

ly話佢唔夠時間寫wor, 更係啦, 諗埋d唔識既字, 諗完都唔識寫, 最後佢個句變左"哥哥幫弟弟...........

佢仲識返黎講, 佢識寫做功課e幾個字wor, 但冇理由哥哥幫弟弟做功課ka

原帖由 jcy 於 10-11-11 13:24 發表
比d簡單ge佢試多d先囉...同埋提佢地作得黎個字要識寫...咪作到天花龍鳳最後唔識寫


水晶宮

積分: 74100


7468#
發表於 10-11-11 16:13 |只看該作者

越黎越唔掂啦.....
mon, 中默
wed, 中作考試
fri, 中測

真係叫救命都冇用


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7469#
發表於 10-11-11 18:09 |只看該作者
作句yy開始左好耐喇...今次考試都有
原帖由 fw5775 於 10-11-11 16:02 發表
我地尋日開始作句.....
對佢地黎講, 真係難到癲呀, 我地就教到癲啦


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7470#
發表於 10-11-11 18:12 |只看該作者
我想講...你想要ee做書童定做家務
原帖由 fw5775 於 10-11-11 16:04 發表
唔係我想要咩呀...我一路都係想ly平平地巳經ok....but我開始發覺e間學校, 讀書係要求分數個隻款呀......

唉, 有少少開始後悔啦, 當初入個間, 我諗我會好舒服呢 ...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7471#
發表於 10-11-11 18:13 |只看該作者
一去到做句就會發現默書係好有用
原帖由 fw5775 於 10-11-11 16:08 發表
ly個日咪係lor, 中測最尾個條要佢地仿句

xxxx幫xxxxx

ly話佢唔夠時間寫wor, 更係啦, 諗埋d唔識既字, 諗完都唔識寫, 最後佢個句變左"哥哥幫弟弟...........

佢仲識返黎講, 佢識寫做功課e幾個字wor, 但冇理由哥哥幫 ...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7472#
發表於 10-11-11 18:14 |只看該作者
中測呢d靠平時啦...中默都係routine...考試唔係成日ge...唔好比咁大壓力自己啦
原帖由 fw5775 於 10-11-11 16:13 發表

越黎越唔掂啦.....
mon, 中默
wed, 中作考試
fri, 中測

真係叫救命都冇用


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7473#
發表於 10-11-12 09:53 |只看該作者


水晶宮

積分: 74100


7474#
發表於 10-11-12 11:19 |只看該作者
但我e個ee唔識教功課ma, 只係當有個人係到睇住佢做咋, 因為ee一早巳經講左佢唔得麻

其實e家ee每日黎2個hr, 佢都做唔到咩, 我見佢都唔係每日吸塵拖地, 有時仲只係用掃把tim....其實我唔太like用掃把, 因為d塵都係飛返係到
原帖由 jcy 於 10-11-11 18:12 發表
我想講...你想要ee做書童定做家務


水晶宮

積分: 74100


7475#
發表於 10-11-12 11:27 |只看該作者
我只係緊張自己唔夠時間同佢溫咋....
每日溫1科都巳經好緊, 仲要溫埋默書, 佢巳經累到cc吓....
原帖由 jcy 於 10-11-11 18:14 發表
中測呢d靠平時啦...中默都係routine...考試唔係成日ge...唔好比咁大壓力自己啦


水晶宮

積分: 74100


7476#
發表於 10-11-12 11:28 |只看該作者
阿c唔見左


水晶宮

積分: 56663


7477#
發表於 10-11-12 11:32 |只看該作者
岩岩食完mc記


水晶宮

積分: 74100


7478#
發表於 10-11-12 11:43 |只看該作者
岩岩....當lunch呀
原帖由 lokwai 於 10-11-12 11:32 發表
岩岩食完mc記


水晶宮

積分: 56663


7479#
發表於 10-11-12 11:49 |只看該作者
原帖由 fw5775 於 10-11-12 11:43 發表
岩岩....當lunch呀

我慣左一起身就要食早餐,即係6:30,到11點幾都開始餓,如果落開去做野咪順便買埋上黎食囉
ww過左總測之後輕鬆d啦,我都明你而家有幾辛苦既,早排我都生曬暗瘡......mouth:


水晶宮

積分: 56663


7480#
發表於 10-11-12 11:49 |只看該作者
原帖由 fw5775 於 10-11-12 11:43 發表
岩岩....當lunch呀

我慣左一起身就要食早餐,即係6:30,到11點幾都開始餓,如果落開去做野咪順便買埋上黎食囉
ww過左總測之後輕鬆d啦,我都明你而家有幾辛苦既,早排我都生曬暗瘡......mouth:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo