跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 74100


7481#
發表於 10-11-12 12:00 |只看該作者
好担白, 真係仲未適應到....

好似尋晚禁, 今日其實唔洗返學, 我個日就叫鬆d, 一有時間, 溫左少少默書, 又唔想繼續, 因為想比d時間佢休息吓, 成個week佢都未睇過tv, 佢自己尋晚都講, mami可唔可以比我睇少少, 我好耐冇睇過啦
原帖由 lokwai 於 10-11-12 11:49 發表

我慣左一起身就要食早餐,即係6:30,到11點幾都開始餓,如果落開去做野咪順便買埋上黎食囉
ww過左總測之後輕鬆d啦,我都明你而家有幾辛苦既,早排我都生曬暗瘡......mouth:mouth:" /> ...


水晶宮

積分: 56663


7482#
發表於 10-11-12 12:14 |只看該作者
原帖由 fw5775 於 10-11-12 12:00 發表
好担白, 真係仲未適應到....

好似尋晚禁, 今日其實唔洗返學, 我個日就叫鬆d, 一有時間, 溫左少少默書, 又唔想繼續, 因為想比d時間佢休息吓, 成個week佢都未睇過tv, 佢自己尋晚都講, mami可唔可以比我睇少少, 我好耐 ...

我諗好多小學都係咁架喇,如果你當日入唔到e間個心咪一樣恨,咪當玉不啄不成器囉
我無論測驗默書都好,放學做完功課溫到開飯,佢識唔識都會停,我照比佢睇tv架,可能唔係咁好,不過我覺得大家都可以鬆弛下,我自己又大tv隱呢


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7483#
發表於 10-11-12 12:31 |只看該作者
每日2hr...要3k
原帖由 fw5775 於 10-11-12 11:19 發表
但我e個ee唔識教功課ma, 只係當有個人係到睇住佢做咋, 因為ee一早巳經講左佢唔得麻

其實e家ee每日黎2個hr, 佢都做唔到咩, 我見佢都唔係每日吸塵拖地, 有時仲只係用掃把tim....其實我唔太like用掃把, 因為d塵都係飛 ...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7484#
發表於 10-11-12 12:34 |只看該作者
其實平日我無同yy溫c好耐...都係靠佢上堂...都係呢排考試先叫做sun望下...唔夠時間就緊ga啦
原帖由 fw5775 於 10-11-12 11:27 發表
我只係緊張自己唔夠時間同佢溫咋....
每日溫1科都巳經好緊, 仲要溫埋默書, 佢巳經累到cc吓....


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7485#
發表於 10-11-12 12:36 |只看該作者
係wor...
原帖由 fw5775 於 10-11-12 11:28 發表
阿c唔見左


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7486#
發表於 10-11-12 12:36 |只看該作者
6:30食早餐
原帖由 lokwai 於 10-11-12 11:49 發表

我慣左一起身就要食早餐,即係6:30,到11點幾都開始餓,如果落開去做野咪順便買埋上黎食囉
ww過左總測之後輕鬆d啦,我都明你而家有幾辛苦既,早排我都生曬暗瘡......mouth: ...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7487#
發表於 10-11-12 12:37 |只看該作者
sat朝早 sun 朝早有無得睇
原帖由 fw5775 於 10-11-12 12:00 發表
好担白, 真係仲未適應到....

好似尋晚禁, 今日其實唔洗返學, 我個日就叫鬆d, 一有時間, 溫左少少默書, 又唔想繼續, 因為想比d時間佢休息吓, 成個week佢都未睇過tv, 佢自己尋晚都講, mami可唔可以比我睇少少, 我好耐 ...


水晶宮

積分: 74100


7488#
發表於 10-11-12 12:38 |只看該作者
係啦...我就係唔想去得禁盡....
我都好想每晚同佢溫晒tim...但有時成日溫住, 都未必入到腦啦, 所以我weekend溫完書, 都會出去行吓
原帖由 lokwai 於 10-11-12 12:14 發表

我諗好多小學都係咁架喇,如果你當日入唔到e間個心咪一樣恨,咪當玉不啄不成器囉
我無論測驗默書都好,放學做完功課溫到開飯,佢識唔識都會停,我照比佢睇tv架,可能唔係咁好,不過我覺得大家都可以鬆弛下,我自己 ...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7489#
發表於 10-11-12 12:40 |只看該作者
不過我唔係開tv...比佢做自己想做ge野...除左呢wk有test同exam...不過前日同尋日都一樣無one過
原帖由 lokwai 於 10-11-12 12:14 發表

我諗好多小學都係咁架喇,如果你當日入唔到e間個心咪一樣恨,咪當玉不啄不成器囉
我無論測驗默書都好,放學做完功課溫到開飯,佢識唔識都會停,我照比佢睇tv架,可能唔係咁好,不過我覺得大家都可以鬆弛下,我自己 ...


水晶宮

積分: 74100


7490#
發表於 10-11-12 12:40 |只看該作者
fri就要5.5hrs
學校假就全日...拉上補下應該唔多掛?
原帖由 jcy 於 10-11-12 12:31 發表
每日2hr...要3k


水晶宮

積分: 74100


7491#
發表於 10-11-12 12:42 |只看該作者
唉.....有時唔到我唔溫lor, 所以我話我覺得間學校黎料.....

我都唔想跟ka, 但耐何唔跟唔得

原帖由 jcy 於 10-11-12 12:34 發表
其實平日我無同yy溫c好耐...都係靠佢上堂...都係呢排考試先叫做sun望下...唔夠時間就緊ga啦


水晶宮

積分: 74100


7492#
發表於 10-11-12 12:43 |只看該作者
我一定食唔落
原帖由 jcy 於 10-11-12 12:36 發表
6:30食早餐


水晶宮

積分: 56663


7493#
發表於 10-11-12 12:43 |只看該作者
原帖由 jcy 於 10-11-12 12:36 發表
6:30食早餐

我習慣左刷牙洗面後要即食架,咪6:30囉,搞掂先叫ww


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7494#
發表於 10-11-12 12:44 |只看該作者
明...
原帖由 fw5775 於 10-11-12 12:40 發表
fri就要5.5hrs
學校假就全日...拉上補下應該唔多掛?


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7495#
發表於 10-11-12 12:45 |只看該作者
咁既然學校比得就盡量做囉...
原帖由 fw5775 於 10-11-12 12:42 發表
唉.....有時唔到我唔溫lor, 所以我話我覺得間學校黎料.....

我都唔想跟ka, 但耐何唔跟唔得


水晶宮

積分: 74100


7496#
發表於 10-11-12 12:45 |只看該作者
sat....no la,
由9:30出去學野, 之後就3點幾先返家, if佢累, 我就會叫佢訓一陣, 再出去跳舞, 唔累, 就會溫書

e家多出個sun, 叫做好d, 訓夠起身食野, 又係溫習, 之後就可以去wet lor...
原帖由 jcy 於 10-11-12 12:37 發表
sat朝早 sun 朝早有無得睇


水晶宮

積分: 56663


7497#
發表於 10-11-12 12:51 |只看該作者
原帖由 fw5775 於 10-11-12 12:38 發表
係啦...我就係唔想去得禁盡....
我都好想每晚同佢溫晒tim...但有時成日溫住, 都未必入到腦啦, 所以我weekend溫完書, 都會出去行吓

係呀,盡人事囉,係咁谷都入唔到腦啦


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7498#
發表於 10-11-12 12:53 |只看該作者
ly e+要學幾多種野
原帖由 fw5775 於 10-11-12 12:45 發表
sat....no la,
9:30出去學野, 之後就3點幾先返家, if佢累, 我就會叫佢訓一陣, 再出去跳舞, 唔累, 就會溫書

e家多出個sun, 叫做好d, 訓夠起身食野, 又係溫習, 之後就可以去wet lor... ...


水晶宮

積分: 56663


7499#
發表於 10-11-12 12:54 |只看該作者
原帖由 fw5775 於 10-11-12 12:42 發表
唉.....有時唔到我唔溫lor, 所以我話我覺得間學校黎料.....

我都唔想跟ka, 但耐何唔跟唔得

ww間p第2wk已經有dict一早就黎料,我而家已經慣左
遲下你都會慣


水晶宮

積分: 56663


7500#
發表於 10-11-12 12:56 |只看該作者
原帖由 fw5775 於 10-11-12 12:45 發表
sat....no la,
由9:30出去學野, 之後就3點幾先返家, if佢累, 我就會叫佢訓一陣, 再出去跳舞, 唔累, 就會溫書

e家多出個sun, 叫做好d, 訓夠起身食野, 又係溫習, 之後就可以去wet lor... ...

好full wor

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo