立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
琥珀宮
積分: 198236
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-15 10:38 發表 yy考試考埋聽日完未http://a5556.myweb.hinet.net/msn/face/face%20(155).gif
水晶宮
積分: 74100
積分: 165356
原帖由 jcy 於 10-11-15 10:57 發表 今明2日唔駛考...wed/thu/fri先再考...
原帖由 fw5775 於 10-11-15 11:12 發表 分開考, 過一過冷河, 大人細路都好d
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-15 11:32 發表 家下d學校都係隔左個sat&sun先再考
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-15 11:57 發表 一定啦, 5係又比人剎 佢地都係打工都5想冇野撈
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-15 12:15 發表 p1+第一個試可以輕鬆d既 都係個句溫到幾多得幾多
原帖由 jcy 於 10-11-15 12:21 發表 sze你用咩上bk..怪怪地咁
原帖由 jcy 於 10-11-15 11:32 發表 你唔係話拖長黎考你有壓力咩
原帖由 fw5775 於 10-11-15 13:04 發表 我地拖成3個week呀...唔大壓力呀 我指考1,2科再隔個weekend會好d lor
原帖由 fw5775 於 10-11-15 13:55 發表 我個間唔係lor
原帖由 jcy 於 10-11-15 12:20 發表 其實係我到e+都唔曉同佢溫...嗌佢做題...我都無耐性教
原帖由 jcy 於 10-11-15 13:47 發表 其實有d副科上2wk已經考...不過我地都唔知...係d細ge考完返黎講我地先知...主科我地係this wk 3-5...都無得抖
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy