跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7521#
發表於 10-11-15 10:57 |只看該作者
今明2日唔駛考...wed/thu/fri先再考...
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-15 10:38 發表
yy考試考埋聽日完未http://a5556.myweb.hinet.net/msn/face/face%20(155).gif


水晶宮

積分: 74100


7522#
發表於 10-11-15 11:10 |只看該作者

早呀~


琥珀宮

積分: 165356


7523#
發表於 10-11-15 11:11 |只看該作者

回復 1# jcy 的帖子

我以為係聽日添


水晶宮

積分: 74100


7524#
發表於 10-11-15 11:12 |只看該作者
分開考, 過一過冷河, 大人細路都好d

原帖由 jcy 於 10-11-15 10:57 發表
今明2日唔駛考...wed/thu/fri先再考...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7525#
發表於 10-11-15 11:32 |只看該作者
你唔係話拖長黎考你有壓力咩
原帖由 fw5775 於 10-11-15 11:12 發表
分開考, 過一過冷河, 大人細路都好d


琥珀宮

積分: 165356


7526#
發表於 10-11-15 11:32 |只看該作者

回復 1# fw5775 的帖子

家下d學校都係隔左個sat&sun先再考


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7527#
發表於 10-11-15 11:44 |只看該作者
多D時間溫啩...考得唔好其實學校都自己都無SO啦
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-15 11:32 發表
家下d學校都係隔左個sat&sun先再考


琥珀宮

積分: 165356


7528#
發表於 10-11-15 11:57 |只看該作者

回復 1# jcy 的帖子

一定啦, 5係又比人剎
佢地都係打工都5想冇野撈


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7529#
發表於 10-11-15 12:04 |只看該作者
都係GE...

尋日又係一股作氣同YY溫書...但係2個懶人真係懶到出汁...埋檯都係1HR已經收檔...佢有佢玩...我有我整蛋糕
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-15 11:57 發表
一定啦, 5係又比人剎
佢地都係打工都5想冇野撈


琥珀宮

積分: 165356


7530#
發表於 10-11-15 12:15 |只看該作者

回復 1# jcy 的帖子

p1+第一個試可以輕鬆d既
都係個句溫到幾多得幾多


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7531#
發表於 10-11-15 12:20 |只看該作者
其實係我到e+都唔曉同佢溫...嗌佢做題...我都無耐性教
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-15 12:15 發表
p1+第一個試可以輕鬆d既
都係個句溫到幾多得幾多


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7532#
發表於 10-11-15 12:21 |只看該作者
sze你用咩上bk..怪怪地咁


水晶宮

積分: 74100


7533#
發表於 10-11-15 13:01 |只看該作者
應該唔關事, 我覺得bk short short地就真
原帖由 jcy 於 10-11-15 12:21 發表
sze你用咩上bk..怪怪地咁


水晶宮

積分: 74100


7534#
發表於 10-11-15 13:04 |只看該作者
我地拖成3個week呀...唔大壓力呀
我指考1,2科再隔個weekend會好d lor
原帖由 jcy 於 10-11-15 11:32 發表
你唔係話拖長黎考你有壓力咩


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7535#
發表於 10-11-15 13:47 |只看該作者
其實有d副科上2wk已經考...不過我地都唔知...係d細ge考完返黎講我地先知...主科我地係this wk 3-5...都無得抖
原帖由 fw5775 於 10-11-15 13:04 發表
我地拖成3個week呀...唔大壓力呀
我指考1,2科再隔個weekend會好d lor


水晶宮

積分: 74100


7536#
發表於 10-11-15 13:55 |只看該作者
我個間唔係lor
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-15 11:32 發表
家下d學校都係隔左個sat&sun先再考


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7537#
發表於 10-11-15 14:04 |只看該作者
唔緊要啦...早遲拖長縮短都係要考...
原帖由 fw5775 於 10-11-15 13:55 發表
我個間唔係lor


水晶宮

積分: 74100


7538#
發表於 10-11-15 14:07 |只看該作者
咩唔係e個試考得好d, 之後個2個if成績唔好, 拉返平均好d咩? 因為之後唔會解題
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-15 12:15 發表
p1+第一個試可以輕鬆d既
都係個句溫到幾多得幾多


水晶宮

積分: 74100


7539#
發表於 10-11-15 14:09 |只看該作者
我又係冇耐性教....

原帖由 jcy 於 10-11-15 12:20 發表
其實係我到e+都唔曉同佢溫...嗌佢做題...我都無耐性教


水晶宮

積分: 74100


7540#
發表於 10-11-15 14:10 |只看該作者
我地就下3-5
原帖由 jcy 於 10-11-15 13:47 發表
其實有d副科上2wk已經考...不過我地都唔知...係d細ge考完返黎講我地先知...主科我地係this wk 3-5...都無得抖

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo