立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
琥珀宮
積分: 198236
原帖由 fw5775 於 10-11-15 14:10 發表 我地就下3-5
積分: 165356
原帖由 fw5775 於 10-11-15 14:07 發表 咩唔係e個試考得好d, 之後個2個if成績唔好, 拉返平均好d咩? 因為之後唔會解題
原帖由 fw5775 於 10-11-15 13:01 發表 應該唔關事, 我覺得bk short short地就真
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-15 14:21 發表 吓)))) 完全冇諗過e個問題 咁係唔係都要溫 考得好5好都係睇自己有幾多 e d拉上補下都係表面 我都係想實際d好過啦....呵呵
原帖由 fw5775 於 10-11-15 14:09 發表 我又係冇耐性教.... 原帖由 jcy 於 10-11-15 12:20 發表 其實係我到e+都唔曉同佢溫...嗌佢做題...我都無耐性教
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-15 14:24 發表 我用IE上開 家下轉FIREFOX BK痴左
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-15 14:28 發表 我~~~~都冇BUT冇得選 不過最慶係讀個位態度5好 幾好耐性都火都來
原帖由 jcy 於 10-11-15 14:28 發表
原帖由 jcy 於 10-11-15 14:31 發表 上wk我咪成個書包掉左出門口囉 好左2日...尋日又係咁上下
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-15 14:32 發表 妳冇聽過考第一都有唔合格咩:-(:-(
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-15 14:38 發表 :-(:-(我都5叻妳好多 FRI個日對功課有錯叫改 佢又時態度5好 我忍5住拖鞋+衣架打 BUT........當晚食飽飯佢好似當冇事發生過
原帖由 jcy 於 10-11-15 14:43 發表 果晚我都勁想一巴巴車埋去...好彩忍得住
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-15 15:01 發表 真係好難教
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-15 15:38 發表 等緊"大x活"外賣
原帖由 jcy 於 10-11-15 15:46 發表 好豐富wor...唔係介咩
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-15 15:55 發表 lunch食隔夜"旦糕+puff"+麥皮1杯>>>邊夠飽 平時我實掉 不過近排真係物價高漲 都係5好咁晒野 掉自己$$$$$$
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy