立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
琥珀宮
積分: 198236
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-16 09:28 發表 早晨http://shiehcho22.myweb.hinet.net/msn/frog/frog%20(19).gif BK 仲未 SHORT 完 10次有8次出5到POST 妖@&http://shiehcho22.myweb.hinet.net/msn/frog/frog%20(5).gifhttp://shiehcho22.myweb.hinet.net/msn/fr ...
積分: 165356
原帖由 jcy 於 10-11-16 09:29 發表 我ok wor
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-16 09:54 發表 用到我把x火
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-16 10:17 發表 部雞用左1x年 mug都退化啦 係公司5 9 化 真係彿都有火
水晶宮
積分: 56663
原帖由 jcy 於 10-11-16 10:22 發表 1x年 好難得...咁e+訂左新機
原帖由 lokwai 於 10-11-16 10:27 發表 早晨!!!!!11 我姨甥仔4個半月出左一隻牙仔,而家D奶粉真係強
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-16 10:31 發表 早排亞姐咪嗌我5好用同事機 問我部機係咪慢話會叫it整下 but 到今時今日冇人來攪過囉 e個8婆正一廢話多多 5洗問都知咩事啦 不過算啦.......我又冇咩do 快慢都5影響我工作 我有得用咪算囉 ...
原帖由 jcy 於 10-11-16 10:36 發表 串d拎部nb返黎用
原帖由 jcy 於 10-11-16 10:34 發表 早d出牙早d食飯...d奶粉商倒自己米
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-16 10:45 發表 咪中佢計 佢用舊+殘機 影響佢公司生產力>>>>低 咪由佢囉......我有的是時間http://shiehcho22.myweb.hinet.net/msn/c_people/c_people%20(24).gif
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-16 10:37 發表 叫佢daddy勤力d搵$$$$$$ 5係邊夠佢擦http://shiehcho22.myweb.hinet.net/msn/c_people/c_people%20(19).gif
原帖由 lokwai 於 10-11-16 10:52 發表 見佢地洗多好多錢,又辛苦,幾個月換左幾個工人,原來現成印傭都好難請,而家仲係真空期
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-16 11:04 發表 家下d家傭姐姐成個打工皇帝 真係你持住$$$求佢做
原帖由 lokwai 於 10-11-16 11:15 發表 係囉,請個oversea就教極都唔識,識果d又多多要求兼古古惑惑,菲傭仲難頂,慘過佢先係老細 真係好在當年有自己人幫手揍,所以忍氣吞聲都真係在所難免 ...
原帖由 jcy 於 10-11-16 11:16 發表 其實佢地咁請法...+多dd夠請個本地啦
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy