跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7561#
發表於 10-11-16 09:29 |只看該作者
我ok wor
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-16 09:28 發表
早晨http://shiehcho22.myweb.hinet.net/msn/frog/frog%20(19).gif
BK 仲未 SHORT 完
10次有8次出5到POST
妖@&http://shiehcho22.myweb.hinet.net/msn/frog/frog%20(5).gifhttp://shiehcho22.myweb.hinet.net/msn/fr ...


琥珀宮

積分: 165356


7562#
發表於 10-11-16 09:54 |只看該作者
用到我把x火

原帖由 jcy 於 10-11-16 09:29 發表
我ok wor


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7563#
發表於 10-11-16 10:05 |只看該作者
冷靜

部機咩樹...駛唔駛拎比人整
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-16 09:54 發表
用到我把x火


琥珀宮

積分: 165356


7564#
發表於 10-11-16 10:17 |只看該作者

回復 1# jcy 的帖子

部雞用左1x年
mug都退化啦
係公司5 9 化
真係彿都有火


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7565#
發表於 10-11-16 10:22 |只看該作者
1x年

好難得...咁e+訂左新機
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-16 10:17 發表
部雞用左1x年
mug都退化啦
係公司5 9 化
真係彿都有火


水晶宮

積分: 56663


7566#
發表於 10-11-16 10:27 |只看該作者
早晨!!!!!11
我姨甥仔4個半月出左一隻牙仔,而家D奶粉真係強


琥珀宮

積分: 165356


7567#
發表於 10-11-16 10:31 |只看該作者
早排亞姐咪嗌我5好用同事機
問我部機係咪慢話會叫it整下
but 到今時今日冇人來攪過囉
e個8婆正一廢話多多
5洗問都知咩事啦

不過算啦.......我又冇咩do
快慢都5影響我工作
我有得用咪算囉


原帖由 jcy 於 10-11-16 10:22 發表
1x年

好難得...咁e+訂左新機


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7568#
發表於 10-11-16 10:34 |只看該作者
早d出牙早d食飯...d奶粉商倒自己米
原帖由 lokwai 於 10-11-16 10:27 發表
早晨!!!!!11
我姨甥仔4個半月出左一隻牙仔,而家D奶粉真係強


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7569#
發表於 10-11-16 10:36 |只看該作者


串d拎部nb返黎用
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-16 10:31 發表
早排亞姐咪嗌我5好用同事機
問我部機係咪慢話會叫it整下
but 到今時今日冇人來攪過囉
e個8婆正一廢話多多
5洗問都知咩事啦

不過算啦.......我又冇咩do
快慢都5影響我工作
我有得用咪算囉


...


琥珀宮

積分: 165356


7570#
發表於 10-11-16 10:37 |只看該作者
叫佢daddy勤力d搵$$$$$$
5係邊夠佢擦

原帖由 lokwai 於 10-11-16 10:27 發表
早晨!!!!!11
我姨甥仔4個半月出左一隻牙仔,而家D奶粉真係強


水晶宮

積分: 56663


7571#
發表於 10-11-16 10:45 |只看該作者
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-16 10:31 發表
早排亞姐咪嗌我5好用同事機
問我部機係咪慢話會叫it整下
but 到今時今日冇人來攪過囉
e個8婆正一廢話多多
5洗問都知咩事啦

不過算啦.......我又冇咩do
快慢都5影響我工作
我有得用咪算囉


...

咁真係唔算都唔得喎


琥珀宮

積分: 165356


7572#
發表於 10-11-16 10:45 |只看該作者
咪中佢計
佢用舊+殘機
影響佢公司生產力>>>>低
咪由佢囉......我有的是時間



原帖由 jcy 於 10-11-16 10:36 發表


串d拎部nb返黎用


水晶宮

積分: 56663


7573#
發表於 10-11-16 10:48 |只看該作者
原帖由 jcy 於 10-11-16 10:34 發表
早d出牙早d食飯...d奶粉商倒自己米

見佢係咁搵野咬....其實幾大先食得糊仔???而家會唔會早左d呢


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7574#
發表於 10-11-16 10:51 |只看該作者
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-16 10:45 發表
咪中佢計
佢用舊+殘機
影響佢公司生產力>>>>低
咪由佢囉......我有的是時間http://shiehcho22.myweb.hinet.net/msn/c_people/c_people%20(24).gif




水晶宮

積分: 56663


7575#
發表於 10-11-16 10:52 |只看該作者
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-16 10:37 發表
叫佢daddy勤力d搵$$$$$$
5係邊夠佢擦http://shiehcho22.myweb.hinet.net/msn/c_people/c_people%20(19).gif

見佢地洗多好多錢,又辛苦,幾個月換左幾個工人,原來現成印傭都好難請,而家仲係真空期


琥珀宮

積分: 165356


7576#
發表於 10-11-16 11:04 |只看該作者
家下d家傭姐姐成個打工皇帝
真係你持住$$$求佢做


原帖由 lokwai 於 10-11-16 10:52 發表

見佢地洗多好多錢,又辛苦,幾個月換左幾個工人,原來現成印傭都好難請,而家仲係真空期


水晶宮

積分: 56663


7577#
發表於 10-11-16 11:15 |只看該作者
原帖由 SZEYUEN 於 10-11-16 11:04 發表
家下d家傭姐姐成個打工皇帝
真係你持住$$$求佢做

係囉,請個oversea就教極都唔識,識果d又多多要求兼古古惑惑,菲傭仲難頂,慘過佢先係老細
真係好在當年有自己人幫手揍,所以忍氣吞聲都真係在所難免


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


7578#
發表於 10-11-16 11:16 |只看該作者


其實佢地咁請法...+多dd夠請個本地啦
原帖由 lokwai 於 10-11-16 10:52 發表

見佢地洗多好多錢,又辛苦,幾個月換左幾個工人,原來現成印傭都好難請,而家仲係真空期


琥珀宮

積分: 165356


7579#
發表於 10-11-16 11:21 |只看該作者


原帖由 lokwai 於 10-11-16 11:15 發表

係囉,請個oversea就教極都唔識,識果d又多多要求兼古古惑惑,菲傭仲難頂,慘過佢先係老細
真係好在當年有自己人幫手揍,所以忍氣吞聲都真係在所難免 ...


水晶宮

積分: 56663


7580#
發表於 10-11-16 11:26 |只看該作者
原帖由 jcy 於 10-11-16 11:16 發表


其實佢地咁請法...+多dd夠請個本地啦

佢地唔想比人揍每日揍出揍入咁辛苦,揍日夜又唔捨得
請本地家僱月薪比外傭貴一個double喎
希望佢盡快試到個好既印囉

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo