立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 11166
原文章由 be 於 08-1-4 16:11 發表 你地有沒有bb用" 口虛 口虛 樂"的XL尿片,我想在護協訂,每包32條,平均每包50.5元,但最少要12包,屋太細無地方放 想問有沒有人有興趣同思思share呢?
大宅
積分: 3767
原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-4 10:09 發表 小遠子咩病呀, 小小傷風感冒咋? 好少聽到佢唔舒服呢...小遠子咁大隻會好快好的, 希望佢有你照顧會更快好啦:-P
原文章由 MYLIM 於 08-1-4 16:11 發表 攪到我都心郁郁 想織.
男爵府
積分: 5731
原文章由 jessica2004 於 08-1-4 16:17 發表 :-( :-( :-( 小遠子擒日已經好返晒啦原本,但擒晚突然發燒,仲要係102.8度,嚇到我cc下,俾佢食左退燒藥,見佢退晒燒,點知今早又燒過,係104度,我今朝晨早同佢去睇左醫生啦,醫生話係感冒菌嚴重左喎,開左的特效藥俾佢食 ...
侯爵府
積分: 23339
原文章由 Lulu皇后 於 08-1-4 16:16 發表 豬肉仲用緊L碼
積分: 7640
原文章由 be 於 08-1-4 16:15 發表 shirleytong28 你星期日係咪返11:15那班幼潛? 那朝思思要去生日會,想同你返開那班對調,可以嗎?若ok,請問你返開幾點?點通知幼潛呢?
積分: 10535
原文章由 Lulu皇后 於 08-1-4 16:09 發表 係好嚴重呀 我add咗你啦sa姐,收野啦:lol
原文章由 Lulu皇后 於 08-1-4 16:19 發表 我都係睇書先識織咋 用咗3舊冷共$45,個冷鋪事頭話我唔識就用d平野就可以喎,唔好side野
伯爵府
積分: 16502
原文章由 shirleytong28 於 08-1-4 16:23 發表 我唔介意返11:15果班,我返2:30pm,但你會唔會都係趕唔切呀
原文章由 anaBB 於 08-1-4 11:29 發表 如果係, 咁幾時先安全可以出街?-(
積分: 16588
原文章由 Lulu皇后 於 08-1-4 15:02 發表 豬肉婷第一件溫暖牌出爐啦 係我第一件親手織嘅冷衫,豬肉好鍾意........粒鈕
原文章由 水怪 於 08-1-4 16:30 發表 我唔識收呀?係邊到收?同埋你地又話有好多GAME玩既?去邊到搵?
原文章由 esther_fong 於 08-1-4 16:38 發表 琴日自己仲大大隻字話唔好係吹水講facebook:tongue: :tongue: :tongue:
原文章由 jessica2004 於 08-1-4 16:37 發表 最新消息: 婆婆打來講左,小遠子退左燒啦,原本今晚約左表哥仔食飯架,而家決定唔去啦,俾遠子抖返晚先,如果好返晒的話,聽晚就帶佢去撼:loveliness: ...
原文章由 MYLIM 於 08-1-4 16:45 發表 haha, 你地一個二個唔好成日ger住水怪啦.
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy