跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11166


741#
發表於 08-1-4 16:16 |只看該作者
豬肉仲用緊L碼
原文章由 be 於 08-1-4 16:11 發表
你地有沒有bb用" 口虛 口虛 樂"的XL尿片,我想在護協訂,每包32條,平均每包50.5元,但最少要12包,屋太細無地方放 想問有沒有人有興趣同思思share呢?
未經本人許可, 不得轉載


大宅

積分: 3767


742#
發表於 08-1-4 16:17 |只看該作者
原文章由 蛋蛋媽 於 08-1-4 10:09 發表
小遠子咩病呀, 小小傷風感冒咋? 好少聽到佢唔舒服呢...小遠子咁大隻會好快好的, 希望佢有你照顧會更快好啦:-P




:-( :-( :-( 小遠子擒日已經好返晒啦原本,但擒晚突然發燒,仲要係102.8度,嚇到我cc下,俾佢食左退燒藥,見佢退晒燒,點知今早又燒過,係104度,我今朝晨早同佢去睇左醫生啦,醫生話係感冒菌嚴重左喎,開左的特效藥俾佢食,而家好的的啦,唉.................真係嚇 c 我咩,但見佢去到診所仲會同人玩"噢chai"醫生叔叔都話要抱下佢,仲即時磅埋重,最新數字,佢而家有27.5磅啦,希望佢快的好返啦,唔好嚇 c 阿爸阿媽:-( :-( :-(


子爵府

積分: 11166


743#
發表於 08-1-4 16:19 |只看該作者
我都係睇書先識織咋 用咗3舊冷共$45,個冷鋪事頭話我唔識就用d平野就可以喎,唔好side野
原文章由 MYLIM 於 08-1-4 16:11 發表
攪到我都心郁郁 想織.
未經本人許可, 不得轉載


男爵府

積分: 5731


744#
發表於 08-1-4 16:21 |只看該作者
士多~~ 我好鬼掛住你呀~ 好耐無見/無傾啦.

原來小遠子都病左呀?? 仲燒得咁勁~ 咁你有無返工呀? 係咪係屋企照顧小遠子呀? 真係好多b 病呀. 擔心c人啦.


原文章由 jessica2004 於 08-1-4 16:17 發表




:-( :-( :-( 小遠子擒日已經好返晒啦原本,但擒晚突然發燒,仲要係102.8度,嚇到我cc下,俾佢食左退燒藥,見佢退晒燒,點知今早又燒過,係104度,我今朝晨早同佢去睇左醫生啦,醫生話係感冒菌嚴重左喎,開左的特效藥俾佢食 ...


子爵府

積分: 11166


745#
發表於 08-1-4 16:21 |只看該作者
你同遠子都要小心身體呀,星期日你唔好去師太度啦,同遠子喺屋企休息下,快d好返我地一齊去摘士多啦,最多我叫豬肉佬幫你抱遠子:lol
原文章由 jessica2004 於 08-1-4 16:17 發表




:-( :-( :-( 小遠子擒日已經好返晒啦原本,但擒晚突然發燒,仲要係102.8度,嚇到我cc下,俾佢食左退燒藥,見佢退晒燒,點知今早又燒過,係104度,我今朝晨早同佢去睇左醫生啦,醫生話係感冒菌嚴重左喎,開左的特效藥俾佢食 ...
未經本人許可, 不得轉載


侯爵府

積分: 23339


746#
發表於 08-1-4 16:22 |只看該作者
原文章由 Lulu皇后 於 08-1-4 16:16 發表
豬肉仲用緊L碼



凱喬都係


男爵府

積分: 7640


747#
發表於 08-1-4 16:23 |只看該作者
我唔介意返11:15果班,我返2:30pm,但你會唔會都係趕唔切呀

原文章由 be 於 08-1-4 16:15 發表

shirleytong28
你星期日係咪返11:15那班幼潛?
那朝思思要去生日會,想同你返開那班對調,可以嗎?若ok,請問你返開幾點?點通知幼潛呢?


侯爵府

積分: 23339


748#
發表於 08-1-4 16:29 |只看該作者
原文章由 jessica2004 於 08-1-4 16:17 發表




:-( :-( :-( 小遠子擒日已經好返晒啦原本,但擒晚突然發燒,仲要係102.8度,嚇到我cc下,俾佢食左退燒藥,見佢退晒燒,點知今早又燒過,係104度,我今朝晨早同佢去睇左醫生啦,醫生話係感冒菌嚴重左喎,開左的特效藥俾佢食 ...


又會咁既:-( :-( :-( 今朝追post先話小遠子好返哂,點知:-( :-( ,唔怪得之唔見你online啦:-| 咁小遠子好d未呀,小心睇住佢呀,唔好帶佢去蒲o拿:-|


子爵府

積分: 10535


749#
發表於 08-1-4 16:30 |只看該作者
我唔識收呀?係邊到收?同埋你地又話有好多GAME玩既?去邊到搵?

原文章由 Lulu皇后 於 08-1-4 16:09 發表
係好嚴重呀 我add咗你啦sa姐,收野啦:lol


子爵府

積分: 10535


750#
發表於 08-1-4 16:34 |只看該作者
你好有心機呀,要我睇住本書慢慢學,我真係無咁既耐性﹗你件溫暖牌真係好靚﹗


原文章由 Lulu皇后 於 08-1-4 16:19 發表
我都係睇書先識織咋 用咗3舊冷共$45,個冷鋪事頭話我唔識就用d平野就可以喎,唔好side野


伯爵府

積分: 16502


751#
發表於 08-1-4 16:35 |只看該作者
原文章由 shirleytong28 於 08-1-4 16:23 發表
我唔介意返11:15果班,我返2:30pm,但你會唔會都係趕唔切呀


如果你原本不是想返11:15果班,便不用特意跟思思調了
那天的節目真多,早上要去生日會,,下午又要去中環觀禮,而家唔知點算,又唔想走堂,但人情債卻又要還呢:cry::cry:


大宅

積分: 3767


752#
發表於 08-1-4 16:37 |只看該作者
原文章由 anaBB 於 08-1-4 11:29 發表
如果係, 咁幾時先安全可以出街?-(



最新消息:

婆婆打來講左,小遠子退左燒啦,原本今晚約左表哥仔食飯架,而家決定唔去啦,俾遠子抖返晚先,如果好返晒的話,聽晚就帶佢去撼:loveliness:


伯爵府

積分: 16588


753#
發表於 08-1-4 16:37 |只看該作者
原文章由 Lulu皇后 於 08-1-4 15:02 發表
豬肉婷第一件溫暖牌出爐啦
係我第一件親手織嘅冷衫,豬肉好鍾意........粒鈕


皇后, 你好叻呀, 識織起成件背心, 我只識齋織, 起腳/加針/開"甲"..... 全部唔識, 雖然我都織緊件衫比卓晞, 但我要去買冷舖到學先可以織完, 依家都係織緊後幅, 仲未到開"甲"位
  


侯爵府

積分: 23339


754#
發表於 08-1-4 16:38 |只看該作者
原文章由 水怪 於 08-1-4 16:30 發表
我唔識收呀?係邊到收?同埋你地又話有好多GAME玩既?去邊到搵?


琴日自己仲大大隻字話唔好係吹水講facebook:tongue: :tongue: :tongue:


男爵府

積分: 5731


755#
發表於 08-1-4 16:45 |只看該作者
haha, 你地一個二個唔好成日ger住水怪啦.

原文章由 esther_fong 於 08-1-4 16:38 發表


琴日自己仲大大隻字話唔好係吹水講facebook:tongue: :tongue: :tongue:


子爵府

積分: 10535


756#
發表於 08-1-4 16:48 |只看該作者
退左燒就好啦﹗ 比小遠子休息多D啦﹗


原文章由 jessica2004 於 08-1-4 16:37 發表



最新消息:

婆婆打來講左,小遠子退左燒啦,原本今晚約左表哥仔食飯架,而家決定唔去啦,俾遠子抖返晚先,如果好返晒的話,聽晚就帶佢去撼:loveliness: ...


侯爵府

積分: 23339


757#
發表於 08-1-4 16:49 |只看該作者
原文章由 MYLIM 於 08-1-4 16:45 發表
haha, 你地一個二個唔好成日ger住水怪啦.


我無ger住佢呀,我對佢不知幾好呀 我講事實之麻,係佢琴日post出黎之麻


侯爵府

積分: 23339


758#
發表於 08-1-4 16:52 |只看該作者
原文章由 jessica2004 於 08-1-4 16:37 發表



最新消息:

婆婆打來講左,小遠子退左燒啦,原本今晚約左表哥仔食飯架,而家決定唔去啦,俾遠子抖返晚先,如果好返晒的話,聽晚就帶佢去撼:loveliness: ...



唔好掉以輕心呀:-x ,,可以d話聽晚都唔好帶佢去撼啦,人又多,你知啦,小遠子咁可愛,實大把人爭住摸佢,抱佢架麻,對一個剛好返既bb黎講唔係咁好law


子爵府

積分: 10535


759#
發表於 08-1-4 16:52 |只看該作者
係啦,我好慘架﹗佢地個個都成日蝦我﹗:-( :-( :-( 人善被人欺﹗:cry: :cry:


原文章由 MYLIM 於 08-1-4 16:45 發表
haha, 你地一個二個唔好成日ger住水怪啦.


伯爵府

積分: 16588


760#
發表於 08-1-4 16:53 |只看該作者
原文章由 jessica2004 於 08-1-4 16:37 發表



最新消息:

婆婆打來講左,小遠子退左燒啦,原本今晚約左表哥仔食飯架,而家決定唔去啦,俾遠子抖返晚先,如果好返晒的話,聽晚就帶佢去撼:loveliness: ...


我覺得就算小遠子好番好多, 你最好都唔好帶佢去飲, 因為人多細菌又多, 夜晚天氣又會凍d, 加上小遠子病完, 抵抗力都會差d, 真係唔適宜去公眾地方
  

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo