在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20493


741#
發表於 08-8-6 09:17 |只看該作者
係啦,真係估佢唔到呀
一於改13號啦

aug 13(wed) 酌媽屋企

time:12:00

1) 甜媽


原文章由 joannelai930 於 08-8-6 09:11 發表
竟然8號,乜都唔駛諗啦, 改13號我得呀


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


742#
發表於 08-8-6 09:36 |只看該作者
你地mf分區活動都唔好啦, 咁大雨
原文章由 tupytupy 於 08-8-6 09:12 發表
係呀,今日8號風呀,你地黎我都叫你地唔好黎啦


侯爵府

積分: 20493


743#
發表於 08-8-6 10:22 |只看該作者
no喇,mf區都無活動喇,8號風,個個都閉關lu

原文章由 joannelai930 於 08-8-6 09:36 發表
你地mf分區活動都唔好啦, 咁大雨


侯爵府

積分: 20493


744#
發表於 08-8-6 10:23 |只看該作者
同埋今日應該大部份爸爸都多左日假,所以都會enjoy下呢個extra o既family day掛

原文章由 tupytupy 於 08-8-6 10:22 發表
no喇,mf區都無活動喇,8號風,個個都閉關lu


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


745#
發表於 08-8-6 10:34 |只看該作者
如果3號又冇雨, 近近地搞真係好, 不過今日....... 咁....
原文章由 tupytupy 於 08-8-6 10:22 發表
no喇,mf區都無活動喇,8號風,個個都閉關lu


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


746#
發表於 08-8-6 10:34 |只看該作者
好悶呀....嗚.....
d傢俬唔知明天送唔送到黎,
再唔送黎, 我日日玩尋寶遊戲玩到癲
原文章由 tupytupy 於 08-8-6 10:23 發表
同埋今日應該大部份爸爸都多左日假,所以都會enjoy下呢個extra o既family day掛


侯爵府

積分: 20493


747#
發表於 08-8-6 10:58 |只看該作者
係囉,如果3號風又無乜雨都仲可以繼續搞,但今日個天咁款.......無風球都唔會搞啦

原文章由 joannelai930 於 08-8-6 10:34 發表
如果3號又冇雨, 近近地搞真係好, 不過今日....... 咁....


侯爵府

積分: 20493


748#
發表於 08-8-6 10:59 |只看該作者
大長老,你等緊d咩傢俬呀? 扣車好麻煩下架

原文章由 joannelai930 於 08-8-6 10:34 發表
好悶呀....嗚.....
d傢俬唔知明天送唔送到黎,
再唔送黎, 我日日玩尋寶遊戲玩到癲

[ 本文章最後由 tupytupy 於 08-8-6 11:00 編輯 ]


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


749#
發表於 08-8-6 11:16 |只看該作者
2張床, 2個衣櫃, 1個廳櫃
本來話今晚到, 又打風, 即係明天先到
原文章由 tupytupy 於 08-8-6 10:59 發表
大長老,你等緊d咩傢俬呀? 扣車好麻煩下架


侯爵府

積分: 20493


750#
發表於 08-8-6 11:25 |只看該作者
哇! 都好多野喎,咁送左黎又要執又要抹喎,仲要忙呢

原文章由 joannelai930 於 08-8-6 11:16 發表
2張床, 2個衣櫃, 1個廳櫃
本來話今晚到, 又打風, 即係明天先到


大宅

積分: 3401


751#
發表於 08-8-6 11:26 |只看該作者
下星期三, 我地要返學啦, 所以如果來要看下時間, 可能要晏dd. 不過我都要等星期六家長會之後先知頭幾天的返學時間安排!


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


752#
發表於 08-8-6 11:34 |只看該作者
係呀, 所以你可以想像我間屋幾亂
原文章由 tupytupy 於 08-8-6 11:25 發表
哇! 都好多野喎,咁送左黎又要執又要抹喎,仲要忙呢


侯爵府

積分: 20493


753#
發表於 08-8-6 12:10 |只看該作者
oic, 咁或者可以約晏少少啦;話咁快就開學喇,一齊玩o既時間又少左喇

原文章由 mavis_chiu 於 08-8-6 11:26 發表
下星期三, 我地要返學啦, 所以如果來要看下時間, 可能要晏dd. 不過我都要等星期六家長會之後先知頭幾天的返學時間安排!


侯爵府

積分: 20493


754#
發表於 08-8-6 12:11 |只看該作者
了解,真係好怕搬屋......不過到整好晒就會好開心,好安樂啦

原文章由 joannelai930 於 08-8-6 11:34 發表
係呀, 所以你可以想像我間屋幾亂


大宅

積分: 3207


755#
發表於 08-8-6 14:00 |只看該作者
多謝妳地既關心, 仲有酌媽同Hoiyau媽既心意 好彩婆婆每日都抽到d時間黎幫我照顧個女, 減低我勞動既機會


大宅

積分: 3207


756#
發表於 08-8-6 14:04 |只看該作者
吓? heiyee婆婆竟然話我好返好多?!

原本就係既, 点知週二早上惡化, 又痛到標眼淚... 妳見到heiyee時, 我正覆診... 醫生開咗藥, 叫我一星期後再覆診, 睇吓洗唔洗物理治療...

原文章由 tupytupy 於 08-8-5 14:42 發表
代為報告:

頭先我返屋企o係樓下遇見heiyee & heiyee婆婆,知道heiyee媽好返好多喇


大宅

積分: 3207


757#
發表於 08-8-6 14:06 |只看該作者
我book左8:30呀, 諗往食完飯先影!
原文章由 tupytupy 於 08-8-5 14:24 發表
Hoiyau媽,我都book左喇,都係7點呀


大宅

積分: 3207


758#
發表於 08-8-6 14:14 |只看該作者
逸希都返學勒! 好羨慕! heiyee就唔知幾時先可以返... 9月開始, 佢會1星期返2日playgroup, 但... 1 hour only, 始終同正式返學唔同...

原文章由 mavis_chiu 於 08-8-6 11:26 發表
下星期三, 我地要返學啦, 所以如果來要看下時間, 可能要晏dd. 不過我都要等星期六家長會之後先知頭幾天的返學時間安排!


大宅

積分: 3207


759#
發表於 08-8-6 14:15 |只看該作者
aug 13(wed) 酌媽屋企

time:12:00

1) 甜媽2) heiyee媽

原文章由 tupytupy 於 08-8-6 09:17 發表
係啦,真係估佢唔到呀
一於改13號啦

aug 13(wed) 酌媽屋企

time:12:00

1) 甜媽


侯爵府

積分: 20493


760#
發表於 08-8-6 14:16 |只看該作者
真係要多謝婆婆呀

原文章由 CottonCandy 於 08-8-6 14:00 發表
多謝妳地既關心, 仲有酌媽同Hoiyau媽既心意 好彩婆婆每日都抽到d時間黎幫我照顧個女, 減低我勞動既機會

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo