親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   113


珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


741#
發表於 16-3-28 10:43 |只看該作者

引用:Quote:joeycj 發表於 16-3-27 23:09 上次透

原帖由 Kanax 於 16-03-28 發表
我都係7月尾去啊!
SAVOR FARM唔自駕都去到?
我搵過和歌山有兩間較近,從鐵路站行去約半小時,只不過果D荒 ...
半小時車程好貴架!




珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


742#
發表於 16-3-28 10:47 |只看該作者

引用:Quote:joeycj 發表於 16-3-27 23:09 上次透

原帖由 Kanax 於 16-03-28 發表
我都係7月尾去啊!
SAVOR FARM唔自駕都去到?
我搵過和歌山有兩間較近,從鐵路站行去約半小時,只不過果D荒 ...
我坐8mins路程都900yen左右,我估3~4千yen半小時!一上車起錶已經680, 差不多hkd50.所以日本坐的士唔平架!




男爵府

積分: 8817


743#
發表於 16-3-28 14:31 |只看該作者
maggielau0705 發表於 16-3-28 10:47
我坐8mins路程都900yen左右,我估3~4千yen半小時!一上車起錶已經680, 差不多hkd50.所以日本坐的士唔平架! ...
行去先係30幾分鐘,根據GOOGLE MAP顯示,其中一處要13分鐘。另一處近D,在貴志川線的伊太祁曽駅行26分鐘,搭車的話9分鐘,好似都OK喎。


侯爵府

積分: 24725


744#
發表於 16-3-28 14:49 |只看該作者

回覆:2016復活節大阪遊

等緊上飛機,今天20:00到達關西,好期待好興奮呀!





大宅

積分: 2422


745#
發表於 16-3-28 15:34 |只看該作者

引用:等緊上飛機,今天20:00到達關西,好期待好

原帖由 sunshine0613 於 16-03-28 發表
等緊上飛機,今天20:00到達關西,好期待好興奮呀!
Yeah!!!!
一切順利。




大宅

積分: 1385


746#
發表於 16-3-28 16:10 |只看該作者

回覆:dinosaur_bb2004 的帖子

請問你直入京都是否坐JR最快,因我七月坐ana夜晚8點左右到關西機場然後直入京都駅,預計京都大阪奈良玩七日再希望坐火車落東京,我應該買那個pass最便宜?




男爵府

積分: 8477


747#
發表於 16-3-28 18:40 |只看該作者

回覆:2016復活節大阪遊

想請問天氣 如何, 小孩要帶備什麽衣服呢?


子爵府

積分: 11630


748#
發表於 16-3-28 18:57 |只看該作者
maggielau0705 發表於 16-3-28 10:43
梅田Hep five商場7樓,25Mar開始原來有復活節限定食物款式!我24去冇呀!

...

我4月2日去Hep Five


侯爵府

積分: 24725


749#
發表於 16-3-28 20:32 |只看該作者

引用:請問你直入京都是否坐JR最快,因我七月坐an

原帖由 mansim 於 16-03-28 發表
請問你直入京都是否坐JR最快,因我七月坐ana夜晚8點左右到關西機場然後直入京都駅,預計京都大阪奈良玩七日 ...
關西機場去京都,JR駅應該係最快最方便。




珍珠宮

積分: 46296

環保接龍勳章 畀面勳章 睛靈勳章 BK Milk勳章


750#
發表於 16-3-28 21:51 |只看該作者
maggielau0705 發表於 16-3-27 11:26
其實次次plan左行程……都會因某D原因而去唔成!尋日hea左太耐電電城,最後冇去到批發市場!今朝瞓過龍,冇 ...
木津多嘢睇/值得去嗎?


侯爵府

積分: 21813


751#
發表於 16-3-28 23:08 |只看該作者

回覆:星星國媽媽 的帖子

Tks!


侯爵府

積分: 21813


752#
發表於 16-3-28 23:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 pingu_k 於 16-03-28 發表請

原帖由 maggielau0705 於 16-03-28 發表
梅田Hep five商場7樓,25Mar開始原來有復活節限定食物款式!我24去冇呀!

...
Tks!請問佢係正式餐廳定係臨時pop up 果隻呢?


珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


753#
發表於 16-3-28 23:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 maggielau0705 於 16-03-28

原帖由 pingu_k 於 16-03-28 發表
Tks!請問佢係正式餐廳定係臨時pop up 果隻呢?
正式!




珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


754#
發表於 16-3-28 23:18 |只看該作者

引用:Quote:maggielau0705 發表於 16-3-27 11:26

原帖由 gemmilam 於 16-03-28 發表
木津多嘢睇/值得去嗎?
遲起身,冇去呀!希望31朝去到




男爵府

積分: 5713


755#
發表於 16-3-28 23:42 |只看該作者
木津真是一個當地人嘅街市,裏面有D魚檔有散賣給遊客即食,但有D就唔會幫你切! 賣昆布的也很多,有間超市都有賣魚生壽司,我地間間買少少試下,試下都OK,但不要期望太高,外圍有幾間食店,入咗去間食鳗魚飯的都唔錯!


侯爵府

積分: 21813


756#
發表於 16-3-29 00:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 pingu_k 於 16-03-28 發表Tks

原帖由 maggielau0705 於 16-03-28 發表
正式!
tks


珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


757#
發表於 16-3-29 01:24 |只看該作者

引用:木津真是一個當地人嘅街市,裏面有D魚檔有

原帖由 TSUNTINGMA 於 16-03-28 發表
木津真是一個當地人嘅街市,裏面有D魚檔有散賣給遊客即食,但有D就唔會幫你切! 賣昆布的也很多,有間超市 ...
我只想買水果,平唔平?




珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


758#
發表於 16-3-29 01:27 |只看該作者

回覆:2016復活節大阪遊

今日中午到步京都落雨!約4:00著和服……好彩4:00天晴有返太陽……即去換衫,之後去左衹園白川,同八板神社影相
1459190035074.jpg




珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


759#
發表於 16-3-29 01:28 |只看該作者

回覆:2016復活節大阪遊


1459190052709.jpg




珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


760#
發表於 16-3-29 01:28 |只看該作者

回覆:2016復活節大阪遊


1459190088448.jpg




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo