跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2014


741#
發表於 04-8-31 13:05 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

hi, luckily i also took one at home for my 1st cake.... hahah....

[size=large]<---


男爵府

積分: 5639


742#
發表於 04-8-31 13:19 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

2517-2517 寫道:


但係我又想問用雞脾肉煲粥, 好吾好味架......會吾會好肥架....

遲O左D ...但都搭O下嘴先,我用半隻雞煲粥加菜,超甜越好味,彤彤豬食O西,反而我覺雞脾肉冇O甘香 ?-(


男爵府

積分: 5639


743#
發表於 04-8-31 13:20 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

好羡慕你O地可以整CAKE,可惜冇人幫我睇彤彤豬,冇得整 :-| 咦!!!!!!!!!!!!!咪住..你O地夜晚整....我得WOR 不過遲O左報名....冇LU


男爵府

積分: 5639


744#
發表於 04-8-31 13:55 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

ALL FT 媽,彤彤豬仲有咳同流NOSE 水,SO 都係O黎唔到,好鬼掛住你O地

B 女媽,
小健媽搬O左去青衣,我O地咪可以成日去反轉瑜景新城lor,係咪jet????我有冇同你講,我o個個星期日去chicco 買廚房,佢第一眼已經認得我,仲問我小b 女無o黎o羊??and 過幾日我打去chicco 問可唔可以冇拎單去拎貨,佢竟然同我講,"你係彤彤媽呀?then 咕嚕咕嚕講o左一大堆o野"so 你唸o下我o地兩個小魔怪比人幾深印象


子爵府

積分: 11914


745#
發表於 04-8-31 14:16 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

rube_by 寫道:
遲O左D ...但都搭O下嘴先,我用半隻雞煲粥加菜,超甜越好味,彤彤豬食O西,反而我覺雞脾肉冇O甘香 ?-(


係咪都叫街市d人幫你起皮起骨ar....同埋駛吾出水ar......


別墅

積分: 585


746#
發表於 04-8-31 14:20 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

未温晒書添...............
anyway多謝大家既意見同支持.....我地会加油造個有声有色既daddy同mama架la....

jo, 健媽, haomama....
大家個cake都好水正呀! 又睇得下又好似好好味, 真係引水人∼∼∼


男爵府

積分: 6881


747#
發表於 04-8-31 14:24 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

2517-2517 寫道:
[quote]
rube_by 寫道:
遲O左D ...但都搭O下嘴先,我用半隻雞煲粥加菜,超甜越好味,彤彤豬食O西,反而我覺雞脾肉冇O甘香 ?-(


係咪都叫街市d人幫你起皮起骨ar....同埋駛吾出水ar...... [/quote]

半隻雞好似太多喎. even起皮都有油喎. 如花, 你第一次整用雞脾試左先啦.
[url=[img][/url]


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


748#
發表於 04-8-31 14:26 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

緊係雞脾肉冇咁香, 不過方便d, 朝早得好少時間prepare咋, 不過我都想問, 隻雞連唔連骨煲, 如果連煲出黎多唔多骨碎?!
rube_by 寫道:
遲O左D ...但都搭O下嘴先,我用半隻雞煲粥加菜,超甜越好味,彤彤豬食O西,反而我覺雞脾肉冇O甘香 ?-(


子爵府

積分: 11914


749#
發表於 04-8-31 14:29 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[quote]
jlam 寫道:
隻雞連唔連骨煲, 如果連煲出黎多唔多骨碎?![quote]

係 la, 我其實都係想知骨碎問題炸Ma...我其實都吾識買雞....禽晚見到收哂檔, 又吾知佢地係咪嘉美雞...所以都係同你地8清楚先囉......

shirley

你阿媽知吾知ar....醒兩招來La. 佢地去左mcada到, 會無人上來架La.....


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


750#
發表於 04-8-31 14:30 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

個女4歲2個月, 個仔1歲2個月, 警察係女女黎呀 :-P
Happie 寫道:
jlam,
how old is yr son? he is very good looking and smart wor!


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


751#
發表於 04-8-31 14:34 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

2517-2517:
如果係嘉美雞, 佢會慌死你唔知咁貼張poster出黎, 好似d食肆雞la咁大隻字咁話"老火例湯, 不含味精"[quote]
2517-2517 寫道:
係 la, 我其實都係想知骨碎問題炸Ma...我其實都吾識買雞....禽晚見到收哂檔, 又吾知佢地係咪嘉美雞...所以都係同你地8清楚先囉......


男爵府

積分: 5639


752#
發表於 04-8-31 14:34 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

半隻雞我係用細雞,煲兩餐粥.....我會用煲湯袋煲,coz 驚有骨碎,同埋我係自己拆皮去肥油,so 煲出o黎ge 粥冇乜油,仲有我會放兩片薑落去煲,coz我like 同會冇o甘腥


男爵府

積分: 6881


753#
發表於 04-8-31 14:36 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

2517-2517 寫道:
係 la, 我其實都係想知骨碎問題炸Ma...我其實都吾識買雞....禽晚見到收哂檔, 又吾知佢地係咪嘉美雞...所以都係同你地8清楚先囉......

shirley

你阿媽知吾知ar....醒兩招來La. 佢地去左mcada到, 會無人上來架La.....


婆婆e家係鄧小平時間, 吾方便打比佢. 問左公司同事, 佢地吾suggest成隻雞煲, 因為雞骨好碎, 硬親都吾知. 如果真係要煲, 就去皮切大舊d(連骨), 即一隻雞開四-六份. 如果可以用交剪剪最好, 冇咁多碎.

不過我都係個句, 太麻煩.
[url=[img][/url]


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


754#
發表於 04-8-31 14:37 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

唔掂呀, 我用電子燉盅燉粥, 個盅燉咁細, 放唔落隻雞, 要weekend先可以try, 煲幾耐?
rube_by 寫道:
半隻雞我係用細雞,煲兩餐粥.....我會用煲湯袋煲,coz 驚有骨碎,同埋我係自己拆皮去肥油,so 煲出o黎ge 粥冇乜油,仲有我會放兩片薑落去煲,coz我like 同會冇o甘腥


男爵府

積分: 6881


755#
發表於 04-8-31 14:38 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

如花,

嘉美雞貴d架. 你實分得到.
[url=[img][/url]


別墅

積分: 585


756#
發表於 04-8-31 14:38 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

2517-2517 寫道:
[quote]
rube_by 寫道:
遲O左D ...但都搭O下嘴先,我用半隻雞煲粥加菜,超甜越好味,彤彤豬食O西,反而我覺雞脾肉冇O甘香 ?-(


係咪都叫街市d人幫你起皮起骨ar....同埋駛吾出水ar...... [/quote]

迩地個個都好好心機整野比BB食.....我好水lazy....我三個月無煲粥lu.....餐餐都係飯仔有時就食西餐....唔知係唔係最近龍龍食得太多奶類製品...昨日痾痾地....去左4次大大...今日都2次.....等我聴日煲雞粥比龍龍食先....
今日龍龍早餐唔知俳唔係食得太多, 我又無帯龍龍去公園散歩...中午飯唔食我d飯....我唔理他點知就cry到収唔到声...可能cry得太西利E家訓左lu.........又無食野添....真係唔識湊.....

又有d失落既龍媽


男爵府

積分: 6881


757#
發表於 04-8-31 14:43 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

龍媽,

慢慢來law, 我地個個都係新手, 都係吾識揍, 但so far個個b都健康活潑. 如果今日龍龍呵左四次係最好比番d清淡d既野比佢吃先, 清下腸胃先嗎. 雞比較敏感 聽日吾好吃住.

bb仔吾食一餐半餐吾怕既.
[url=[img][/url]


男爵府

積分: 5639


758#
發表於 04-8-31 14:44 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

jlam 寫道:
唔掂呀, 我用電子燉盅燉粥, 個盅燉咁細, 放唔落隻雞, 要weekend先可以try, 煲幾耐?


hey!!!!可以切件ma,唔知你o地有冇聽過,其實如果你斬骨好似shirley o甘話,用剪刀剪or 用你o地ge 技術,好快好大力o甘一刀斬斷,o甘就唔會有o甘多碎骨,我就係用後者方法

龍龍媽,你就好啦!!都可以比街外食物龍龍食,自從彤彤豬肚潟完後,食d 街外食物就會o個日去兩次大大,嚇到我唔敢比o野佢食,同埋真係食得多有味o野會冇o甘like 食home -made 粥


男爵府

積分: 5639


759#
發表於 04-8-31 14:45 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

jlam 寫道:
唔掂呀, 我用電子燉盅燉粥, 個盅燉咁細, 放唔落隻雞, 要weekend先可以try, 煲幾耐?[quote]
[/quote]

我just 同d粥一齊放,d 粥得d 雞都得


子爵府

積分: 11914


760#
發表於 04-8-31 14:48 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

龍龍媽媽 寫道:
昨日痾痾地....去左4次大大...今日都2次.....等我聴日煲雞粥比龍龍食先....

又有d失落既龍媽


龍龍媽

吾好失落...我時時都比佢地笑架La...不過我吾識mud問到明, 問到識囉.......其實心機你仲多過我地La....你係ft mama....其實真係好水辛苦架....想休息下都吾得架.....

今次小金講得好arm , 龍吾仲有柯, 吾好食雞住La, 好番哂先食咪仲食得多....慢慢來ar......

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo