2517-2517 寫道:
係 la, 我其實都係想知骨碎問題炸Ma...我其實都吾識買雞....禽晚見到收哂檔, 又吾知佢地係咪嘉美雞...所以都係同你地8清楚先囉......
shirley
你阿媽知吾知ar....醒兩招來La. 佢地去左mcada到, 會無人上來架La.....
2517-2517 寫道:
[quote]
rube_by 寫道:
遲O左D ...但都搭O下嘴先,我用半隻雞煲粥加菜,超甜越好味,彤彤豬食O西,反而我覺雞脾肉冇O甘香 ?-(
[/quote]jlam 寫道:
唔掂呀, 我用電子燉盅燉粥, 個盅燉咁細, 放唔落隻雞, 要weekend先可以try, 煲幾耐?
