立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 20768
伯爵府
積分: 18922
積分: 16416
原帖由 ChristieMing 於 09-1-3 13:42 發表 bk 究竟幾時升級完o架???? 而家搞到o的野冇晒! 真係好唔方便呀!!
原帖由 julieann 於 09-1-3 22:23 發表 靚太們~ 每個月黎探我既朋友今日黎左喇....無驚喜又無失望! 我尋日同我老公講, 我遲左三日, 之後佢聽到都無咩反應, 我問佢會唔會唔開心, 佢話唔會, 佢會用平常心, BB要黎既都無所謂, 因為我地都PLAN左會生多個, 只係 ...
原帖由 vkk 於 09-1-3 23:42 發表 我淨係想換番之前個張公仔相...但換唔到
原帖由 ChristieMing 於 09-1-4 12:07 AM 發表 咁咪好o羅... 冇破壞到你地之前o既計劃...
原帖由 julieann 於 09-1-4 00:22 發表 都算係OK啦....無早黎, 就按原定計劃咁黎就岩喇~~ 不過呢幾日WALLACE係咁指住自己叫自己做哥哥...都唔知邊個教佢
禁止訪問
積分: 5956
原帖由 ChristieMing 於 09-1-4 09:11 PM 發表 係咪你地曾經提及過呀? 可能佢聽到,又聽o左入腦, 所以佢咁講。
原帖由 ChristieMing 於 09-1-4 09:15 PM 發表 今日去o左德福睇o的宿舍單位, 睇o左3個.. 雖然,h grade 係房大廳細, 但個廳個窗個view 真係好差, 成個天井位咁(佢個設計係咁), g grade 就房細廳大, 廳窗個view好好多,不過唔好在對正mtr, 我睇o個個單位係10樓, 當 ...
原帖由 IPBB 於 09-1-4 10:54 PM 發表 你唔睇下黃大仙個0個... 好似幾好呀 !
子爵府
積分: 10674
原帖由 IPBB 於 09-1-4 22:54 發表 你唔睇下黃大仙個0個... 好似幾好呀 !
原帖由 julieann 於 09-1-4 23:27 發表 對住MTR真係唔得掂...一定好嘈架.... 有無黎順利睇過?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy