跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


741#
發表於 09-1-3 13:42 |只看該作者
bk 究竟幾時升級完o架????

而家搞到o的野冇晒!
真係好唔方便呀!!


伯爵府

積分: 18922


742#
發表於 09-1-3 22:23 |只看該作者
靚太們~
每個月黎探我既朋友今日黎左喇....無驚喜又無失望! 我尋日同我老公講, 我遲左三日, 之後佢聽到都無咩反應, 我問佢會唔會唔開心, 佢話唔會, 佢會用平常心, BB要黎既都無所謂, 因為我地都PLAN左會生多個, 只係早左咁解...我聽到之後都好開心佢會咁諗架....但今日就即刻黎左喇....希望幾個月之後我地真係有多個bb啦~~


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


743#
發表於 09-1-3 23:39 |只看該作者


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


744#
發表於 09-1-3 23:42 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-1-3 13:42 發表
bk 究竟幾時升級完o架????

而家搞到o的野冇晒!
真係好唔方便呀!!
我淨係想換番之前個張公仔相...但換唔到


伯爵府

積分: 16416

虎到金來勳章 牛年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


745#
發表於 09-1-3 23:45 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-3 22:23 發表
靚太們~
每個月黎探我既朋友今日黎左喇....無驚喜又無失望! 我尋日同我老公講, 我遲左三日, 之後佢聽到都無咩反應, 我問佢會唔會唔開心, 佢話唔會, 佢會用平常心, BB要黎既都無所謂, 因為我地都PLAN左會生多個, 只係 ...
咁咪順其自然law....我覺得bb要來ge時候....係個天安排比我地


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


746#
發表於 09-1-4 00:07 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-3 22:23 發表
靚太們~
每個月黎探我既朋友今日黎左喇....無驚喜又無失望! 我尋日同我老公講, 我遲左三日, 之後佢聽到都無咩反應, 我問佢會唔會唔開心, 佢話唔會, 佢會用平常心, BB要黎既都無所謂, 因為我地都PLAN左會生多個, 只係 ...

咁咪好o羅...
冇破壞到你地之前o既計劃...


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


747#
發表於 09-1-4 00:08 |只看該作者
原帖由 vkk 於 09-1-3 23:42 發表
我淨係想換番之前個張公仔相...但換唔到


delete 張相得唔得呀?


伯爵府

積分: 18922


748#
發表於 09-1-4 00:22 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-1-4 12:07 AM 發表

咁咪好o羅...
冇破壞到你地之前o既計劃...



都算係OK啦....無早黎, 就按原定計劃咁黎就岩喇~~ 不過呢幾日WALLACE係咁指住自己叫自己做哥哥...都唔知邊個教佢


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


749#
發表於 09-1-4 21:11 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-4 00:22 發表
都算係OK啦....無早黎, 就按原定計劃咁黎就岩喇~~ 不過呢幾日WALLACE係咁指住自己叫自己做哥哥...都唔知邊個教佢

係咪你地曾經提及過呀?
可能佢聽到,又聽o左入腦,
所以佢咁講。


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


750#
發表於 09-1-4 21:15 |只看該作者
今日去o左德福睇o的宿舍單位,
睇o左3個..
雖然,h grade 係房大廳細,
但個廳個窗個view 真係好差,
成個天井位咁(佢個設計係咁),

g grade 就房細廳大,
廳窗個view好好多,不過唔好在對正mtr,
我睇o個個單位係10樓,
當有地鐵經過,都真係幾嘈,幾難接受!


禁止訪問

積分: 5956


751#
發表於 09-1-4 22:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5956


752#
發表於 09-1-4 22:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18922


753#
發表於 09-1-4 23:26 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-1-4 09:11 PM 發表

係咪你地曾經提及過呀?
可能佢聽到,又聽o左入腦,
所以佢咁講。


無呀...無人提過架~


伯爵府

積分: 18922


754#
發表於 09-1-4 23:27 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-1-4 09:15 PM 發表
今日去o左德福睇o的宿舍單位,
睇o左3個..
雖然,h grade 係房大廳細,
但個廳個窗個view 真係好差,
成個天井位咁(佢個設計係咁),

g grade 就房細廳大,
廳窗個view好好多,不過唔好在對正mtr,
我睇o個個單位係10樓,
當 ...



對住MTR真係唔得掂...一定好嘈架....
有無黎順利睇過?


伯爵府

積分: 18922


755#
發表於 09-1-4 23:27 |只看該作者
原帖由 IPBB 於 09-1-4 10:54 PM 發表


你唔睇下黃大仙個0個... 好似幾好呀 !


黃大仙, 我老公都想抽, 不過好高分呢


禁止訪問

積分: 5956


756#
發表於 09-1-5 09:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10674


757#
發表於 09-1-5 10:23 |只看該作者
早晨喇, 各位~~~~


子爵府

積分: 10674


758#
發表於 09-1-5 10:24 |只看該作者
唉~~~~屋企又上唔到網喇 , 好鬼掛住你地呀


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


759#
發表於 09-1-5 11:12 |只看該作者
原帖由 IPBB 於 09-1-4 22:54 發表
你唔睇下黃大仙個0個... 好似幾好呀 !


黃大仙都會去睇吓..
今期有成十幾個黃大仙單位呀!
不過,佢真係要好高分,
以我老公個分,都唔夠分攞...


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


760#
發表於 09-1-5 11:14 |只看該作者
原帖由 julieann 於 09-1-4 23:27 發表
對住MTR真係唔得掂...一定好嘈架....
有無黎順利睇過?


係呀!真係好嘈,我而家住低層,
都冇佢咁嘈呀!!

順利我地決定唔會揀了,
因為返入屯門真係好唔方便,
而且,遲o的細b出埋世,
就仲多野拎,
而我又好堅持,每星期都會探老媽一次的.
所以,而家只有德福可以揀而已!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo