夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4323


741#
發表於 05-3-14 17:15 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

@-@ 銅鑼灣那邊我唔多熟路..@@" 那幾個商場有. 指條明路俾我, 好嗎? -.- 我好笨的..超級大路痴!

沙田對我來說, 的確遠左dd.. 我想weekends 我先可以去la. 銅鑼灣都ok, 放工都可以去睇下. @v@..


禁止訪問

積分: 30347


742#
發表於 05-3-14 22:30 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4323


743#
發表於 05-3-15 02:24 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

我都估到會係金百利商場@"@ ..^^ 好的..我有空會去那逛逛. 不過..-.- 老公責問我,"你唔是放棄了買袋嗎?" ~.~
andreaaaa782004 寫道:
係sogo對面有個商場(金百利商場)都有賣呢d袋既鋪頭,不過我就唔sure有冇你想要既,所以如果你順路先去也無坊 :mrgreen:


大宅

積分: 4323


744#
發表於 05-3-15 02:25 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

哈哈! 我安裝番個windows啦..真好!! 我第一次自己安裝2000 server ga. 真是有些緊張. ^^"安裝一晚, 有8:30 ~ 02:10 ,累死人啦..

@.@ 對了, 學會了安裝windows. 感覺真好. 以後自己認左, 唔洗去求人啦. 今次有ex-bf 幫我, @v@" 我phone 俾佢請教一下點裝好..經佢指點, 就話咁易安裝到啦. >.< 原來, 佢對我幾好的. 雖然分了, 在分手前, 還替我準備好安裝windows的source 和drives, 我很感動呀. @"@ 不境, 曾經深愛過. 唉..其實, 如無意外, 我該還是他女友的. 該說是一對唔啥感情的情侶吧. @@"

選擇公和舊男友, 真是愛情和面包的選擇. 最後我當然選擇愛情(老公)啦.


禁止訪問

積分: 30347


745#
發表於 05-3-16 12:08 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4323


746#
發表於 05-3-16 12:20 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

@"@ 我打電話問ex-bf ga...冇見面
唉...不過今次, 真是衰左 law


禁止訪問

積分: 30347


747#
發表於 05-3-16 12:56 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4323


748#
發表於 05-3-16 16:41 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

/_\ andrea,
見過鬼都怕黑了, now我唔會再講往事, 免得老公發火. 我知佢愛我, 但有時候, 佢罵人的話, 很傷人的. 他說我愛利用舊情人, 貪舊情人有錢, 覺得我勢利..~.~ 好可惡呀!


禁止訪問

積分: 30347


749#
發表於 05-3-16 16:49 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4323


750#
發表於 05-3-16 17:21 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

andrea,
@"@~ 收到啦. 我唔會再在他臉前讚其他男人GA LA. 冇比較就是最好的了.

@V@" 靚老婆, 哈哈...我都想AR.


禁止訪問

積分: 30347


751#
發表於 05-3-17 15:17 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4323


752#
發表於 05-3-17 15:46 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

@_@, 給你發現我在改簽名..

照片中的小魚, 學名 : 阿卡西, 雄性. 是熱帶魚, 最長就只有中手指仔咁長. @"@ 我前前後後買左3條男性阿卡西(病死左2條), 2條女阿卡西(其中一條給EX-BF送我的阿蓮卡吃掉眼珠, 捱左一個WEEK就死左, 之後我俾番條兇魚阿蓮卡給EX-BF), 1對男女酋長 (男的給EX-BF亂搞, 死了)

><.....數學題: 你猜, 我現在有多少條魚仔? 嘿..D魚仔幾貴GA, 細細條, 一對都要300幾蚊.

打麻雀...嘿嘿...@"@~ 我是魚南來的..你認打嗎?


禁止訪問

積分: 30347


753#
發表於 05-3-17 20:15 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4323


754#
發表於 05-3-17 21:49 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

>.<~..andrea,
那圖的魚, 學名叫 Apistogramma agassizii (亞卡西), 是熱帶魚. 雄性魚最長太約6~7 cm. 我家現飼養的是藍體超紅尾. 是成年長, 太約1歲. ^^ 好可愛的.

這條比較像我家的魚仔. 第一條是黃體的. 我家的是藍體.



魚腩 = @"@ 容易輸錢的可憐虫 /_\. 所以呢...我都好少打牌ga. 唔想輸哂d血汗錢.

bandband找到一份新工作, 是跟單文員, 現在和他公同在一間公司裡工作.^^" 真好. 可能他近來比較忙吧.

janet 好像也不見芳影. @"@~

這裡變得好冷清ar.

>.< 近來好黑....走快2步之ma, 膝蓋又痛痛地, 我懷疑是風濕. 去年今個月, 我2隻腳腫哂, 發紫發黑, 由腳背, 腳眼, 到膝蓋都痛..走不到路. ~.~ 我那舊患未好番的. 可能天氣轉了, 腳又痛了. 唉...now唔敢再急步或跑步la...~.~

唉...


禁止訪問

積分: 30347


755#
發表於 05-3-17 22:26 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4323


756#
發表於 05-3-17 22:38 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

andrea,

去年新年, 因為愛美, 買了我人生對一對boots, 咁就出事. ><~ 我在joy and peace買的, 以為質料好有保證, 想不到..~.~ 穿到隻腳眼位腫左. ><~ 當時, 公很喜歡和我走路, 佢又行得好快, >< 搞到病情惡化左. 那時, 我好怕去睇醫生, 成個人都down 哂, 隻腳就開始發黑和腫脹, 家裡的平底鞋都穿唔到啦. ><~ 我還不敢求醫. 後來...><~ 被人迫去睇醫生, 診所醫生..吃極藥都唔好, 睇左幾次, 醫生叫我去醫院check下. ><...

醫院裡的醫生, 罵我為啥那麼晚才來求醫, 就我什麼什麼發炎, 我忘記了. 只給了我多天sick leaves.

之後都未完全好番哂. 當時, 在商場慢步半小時, 都會腳痛. 那時候 , 我已唔敢跑了. 醫生叫我swim多d, 會漸漸好番. ><~ 不過我lazy....當時病的時候, 成日坐, 真是胖了不少.

現在又痛番, 都怕怕地.


Apistogramma agassizii = 阿卡西. ^^" 我有問過魚店店員, 佢地話有3年命仔喎. ><~. 我其中一條女魚, 開始衰老了. 心痛ar. 我老公唔鐘意我飼養魚><~ 佢話等d魚仔自然死, 死左唔俾左買番..

@"@~ 是老爺買下的公屋. ^^" 不用交租 and 供樓. 沒法子, 我和公沒有能力獨立.

無事不可對人言. 又不是什麼事. ^^" 你言重了.

咁你呢? 你家住緊既地方是租定供既?


禁止訪問

積分: 30347


757#
發表於 05-3-17 22:47 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4323


758#
發表於 05-3-17 23:08 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

andrea,
@v@" 嘩!你是忠心的bk讀者喎. 上年買的那對鞋, 是圓頭的. ~.~

供樓的確負擔好重, 差唔多成份糧俾哂地產商咁. 不過, 你地有自己的地盤, 我和公就成日俾老爺奶奶管住哂. ~.~

^^" 是ar..我是個有份推動經濟的消費者, 我今日又無啦啦去左body shop, 那裡的lip blam 有特價 ($ 35), and買左一支特價沐浴露和body lotion ($ 79).

fancl @"@ 一支cleaning oil 要 $168. 可以用數個月的. 所以我覺得便宜. 抱歉, 我真的不知東西的價值是平是貴, 我都怕別人覺得我咁講, 誤會我扮野and臭吋. >.<...因為..fancl cleaning oil是我的老朋友介紹, 所以咪用. 我對錢的價值觀有點薄弱.

好似用wacoal 咁, 我都知貴, 但...我真的試過買一個80蚊的bra, 用到心口"魚"左. 同埋, 我試過用某品牌的bra(唔想講品牌名), 都用到"魚" 或者就是唔合size. ><~ 某次, 去左wacoal度, 佢地幫我度那兒有多大, 我就當佢地神一樣, ><..之後就沒有那兒"魚", 或因bra而肩痛或背痛的問題. 還有, 我的size 在裡比較多款揀呀, 質料又好, 咁咪買, 我覺得佢耐用, 計番條數, 都是值的. ><~

@"@ 不要講cheap的護膚品. 平有平的好. 你信唔信, 我塗臉的是用大大支 (23蚊) 凡士林 body lotion, 我全身 +臉都塗的. d皮膚咪一樣ok. 凡士林真是work ga. 早上洗臉是用清水. 現在都冇化妝啦, 晚上咪用 (20蚊)的 eversoft 牛油果潔面膏洗臉. 我都是用cheap 野的. 雖則我有一堆資生堂. 冇機, 我是它 忠實 fans@"@~~

介唔介意...問你, 你月供多少. 供幾來可以斷尾? ^^"


禁止訪問

積分: 30347


759#
發表於 05-3-17 23:11 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 30347


760#
發表於 05-3-17 23:13 |只看該作者

Re: 天秤座老公...

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo