Charitymami 寫道:
betty,
知你D囝囝囡囡在藍田區就讀, 有D問題想請教你:
有朋友即將搬入油塘油麗苑, 佢個囡今年9月升 P.3, 想轉校, 請問48網有乜心水學校可插班, 以我所知藍田循道衛理比較好, 但容唔容易插入呢?
今日搭車經過東隧出口(藍田方向), 見到旁邊有幾所新建的學校, 其中一間是基法小學, 唔知口碑如何?
油塘區小學有冇心水選擇?
請指教!![]()

Emily_bb 寫道:
嘩, 我係貴人呀, 當堂高貴左 tim. 其實, 我地全部都係對方嘅貴人至啱 :mrgreen:
栗子媽, 係咪聽日飛? 快 d 返呀, 掛 c 人啦.![]()
[quote]
栗子媽媽 寫道:
BETTY 係 版主
Charitymami 係 樹頭婆
EMILY 係貴人
WENSI係EC
JELLYMA係隔離既QUEEN
小人係宮女呀