在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


741#
發表於 05-4-10 08:32 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear Charitymami:


吾好講請教呀!樹頭婆.哈哈!

其實以前未轉校長的李兆強,真係好多人喜歡及鐘意,但呢幾年真係差左好好多呀!老真講呀!如果吾係阿仔已經小四,呢間學校上中學個比例都比其他同區小學好,當然也要看小朋友資質,成績要中等,其實我早2年都想過轉陳守仁,但呢間學校好多測驗,報告,家長稍為無時間,無耐性,即死,仲要搵好多野比佢學,我份人等一,無時間,等二,無耐性,所以考慮完吾轉呵!不過轉校實在太多野要攪呵!話就話小朋友好快適應,但如果處理得吾恰當,效果真可能好大影響呵!

如果你朋友個女女而家讀緊間小學吾係太遠,而又係幾好的小學,我就吾會轉呀!我都曾經因為吾想佢地2個日日今早,一個迫地鐵,一個坐成個鐘校車遊完一輪先返到學校,想買左呢度租或買番藍田屋,搬回老家做番藍田人呵!但投票完畢,得我一票,否決左呵!慘慘.

至於你話遁道衛理插入機會應該比兆強機會大的,但真係要睇好多情況,小朋友成績啦!面試時對答啦!人仔有什麼長處啦!我鄰居2個小朋友入左,聽佢媽咪講讀得好開心,活動教學,但好淺,其實我覺得而家讀書運氣真係好緊要呵!
除非好似我阿仔個同學二年級插入,個樣好醒目,運動又得,讀書成日等5,6名,即收,李兆強比我的感覺係好注重對外可攞獎的小朋友.

基法一向口碑嘛嘛!新校暫時未知口碑如何,但如果條件夠,我會比我架小朋友出外區讀.例如民生,德望,陳守仁之類,真係吾好意思呀!好鬼死長氣架者.

betty

Charitymami 寫道:
betty,

知你D囝囝囡囡在藍田區就讀, 有D問題想請教你:

有朋友即將搬入油塘油麗苑, 佢個囡今年9月升 P.3, 想轉校, 請問48網有乜心水學校可插班, 以我所知藍田循道衛理比較好, 但容唔容易插入呢?

今日搭車經過東隧出口(藍田方向), 見到旁邊有幾所新建的學校, 其中一間是基法小學, 唔知口碑如何?

油塘區小學有冇心水選擇?

請指教!
NNN


侯爵府

積分: 20849

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章


742#
發表於 05-4-10 12:17 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

betty,

Thanks!

佢係我先生朋友個囡, 我唔清楚佢D成績, 我會嘗試叫佢報考藍田循道衛理。佢依家讀緊北角聖米迦勒, 我都覺得佢唔應該轉校。

千 山 我 獨 行......... 不 必 相 送..........


侯爵府

積分: 20849

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章


743#
發表於 05-4-10 12:39 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

栗子媽媽你點會係宮女丫?

我地係"阿四"黎架! 都要靠你D咁尊貴客人落單先搵到餐晏仔咋, 你先至係我地嘅【米飯班主】呀。

栗子媽媽, [size=x-large]班主, 你好!

betty, [size=x-large]版主, 你好!

Emily, [size=x-large]艾萬利貴人, 早安!

Jellyma, [size=x-large]My Queen, 向你 salute !

wensi=EC, [size=x-large]EC 係做セ架?

千 山 我 獨 行......... 不 必 相 送..........


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


744#
發表於 05-4-10 14:50 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear Charitymami:

嘩!呢間學校都ok喎!而且油塘去北角近到非起呵!

如果要轉睇番小朋友成績如可以的,藍田循道衛理比兆強上中學小比例的。但真係好睇小朋友運氣呵!

祝佢好運呵!

betty

NNN


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


745#
發表於 05-4-10 14:59 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Charitymami

我同wensi都係名產計數機黎咋!E. calculator媽.哈哈!希望wensi吾介意啦!

betty
NNN


侯爵府

積分: 23932


746#
發表於 05-4-10 16:46 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

你同天兒哥哥一樣,佢上星期日又係訓黎頸
5d叫兩個小主人同你按摩同夫d熱水啦
bettylam 寫道:
Dear all Mummy:

早晨呀!我今早起身發覺又訓黎頸呀!慘慘!

betty
:-( :-(


侯爵府

積分: 23932


747#
發表於 05-4-10 16:48 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

拔我係在職(返工上網)里面既角式係宮女喎 做人安份d好 5係貴人降罪就水
bettylam 寫道:
Dear my 栗子媽媽:

宮女都可以變鳳凰呀!你睇下大長今呀勿水,而家做左淑 娘娘呀!今你咪係栗子娘娘啦!有禮.奴婢有勿服侍吾週到,做調我去...

betty 鞭打啦!


侯爵府

積分: 23932


748#
發表於 05-4-10 16:59 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

我係返工上網度一早已做左宮女架啦,因係不甘同人分男人,一定冇得升架啦,樹頭婆

EC = 醫師
不過,你要廚C,法C,WENSI一樣得
Charitymami 寫道:
栗子媽媽你點會係宮女丫?

wensi=EC, [size=x-large]EC 係做セ架?


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


749#
發表於 05-4-10 17:22 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear 栗子媽媽:

尋晚就係阿女用的大陸手勢按完之後就..

betty :-(
NNN


大宅

積分: 1725


750#
發表於 05-4-10 19:03 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

嘩, 我係貴人呀, 當堂高貴左 tim . 其實, 我地全部都係對方嘅貴人至啱 :mrgreen:

栗子媽, 係咪聽日飛? 快 d 返呀, 掛 c 人啦.

栗子媽媽 寫道:
BETTY 係 版主
Charitymami 係 樹頭婆
EMILY 係貴人
WENSI係EC
JELLYMA係隔離既QUEEN
小人係宮女呀


侯爵府

積分: 23932


751#
發表於 05-4-10 19:07 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

咁用熱水夫夫啦,好d架
bettylam 寫道:
Dear 栗子媽媽:

尋晚就係阿女用的大陸手勢按完之後就..

betty :-(


侯爵府

積分: 23932


752#
發表於 05-4-10 19:09 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

貴人,我明天下午機,sunday early morning 歸呀
栗子同件餅訓左,你呢
i miss all of you too,最橙係我5識用部腦係hotel上網呀
Emily_bb 寫道:
嘩, 我係貴人呀, 當堂高貴左 tim . 其實, 我地全部都係對方嘅貴人至啱 :mrgreen:

栗子媽, 係咪聽日飛? 快 d 返呀, 掛 c 人啦.

[quote]
栗子媽媽 寫道:
BETTY 係 版主
Charitymami 係 樹頭婆
EMILY 係貴人
WENSI係EC
JELLYMA係隔離既QUEEN
小人係宮女呀
[/quote]


大宅

積分: 1725


753#
發表於 05-4-10 19:31 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

我件餅同個大仔喺廳打緊機, 我個細女就瞓緊, 所以咪上黎睇下你地喺唔喺到囉.

喺 hotel 上網, 我知收費都幾貴下架.

[quote]
栗子媽媽 寫道:
貴人,我明天下午機,sunday early morning 歸呀
栗子同件餅訓左,你呢
i miss all of you too,最橙係我5識用部腦係hotel上網呀
[quote]


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


754#
發表於 05-4-10 19:46 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾


Dear Emily_bb:

嘩!吾洗煮送呀!買即食?????

betty ?-( ?-(
NNN


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


755#
發表於 05-4-10 19:52 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear 栗子媽媽:

無時間呵!阿仔見有利事途,剛岩將佢個房,做左按摩室,實行佢架按摩收錢大計,話勿手勢,勿招數,另收費,搵我黎做試驗,頭個星期免費送20分喎!剛先比佢揼完出黎咋!

攪笑死呵!你叫佢按摩男郎,佢拿拿聲應你喎!

betty :-(
NNN


侯爵府

積分: 23932


756#
發表於 05-4-10 20:11 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

我上次叫個同事同我set左,拔上5到
同酒店d人又雞同鴨講,最終都上5到,
其實可以5帶腦用房內tv上,拔我5like[quote]
Emily_bb 寫道:
我件餅同個大仔喺廳打緊機, 我個細女就瞓緊, 所以咪上黎睇下你地喺唔喺到囉.

喺 hotel 上網, 我知收費都幾貴下架.


大宅

積分: 1725


757#
發表於 05-4-11 00:09 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

栗子媽,

如果你部notebook 同屋企部腦都裝左 webcam, 時差又唔係太多嘅話, 你咪可以同栗子同埋件餅越洋相見law

[quote]
栗子媽媽 寫道:
我上次叫個同事同我set左,拔上5到
同酒店d人又雞同鴨講,最終都上5到,
其實可以5帶腦用房內tv上,拔我5like[quote]


大宅

積分: 1725


758#
發表於 05-4-11 00:11 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

bettylam 寫道:
Dear 栗子媽媽:

無時間呵!阿仔見有利事途,剛岩將佢個房,做左按摩室,實行佢架按摩收錢大計,話勿手勢,勿招數,另收費,搵我黎做試驗,頭個星期免費送20分喎!剛先比佢揼完出黎咋!

攪笑死呵!你叫佢按摩男郎,佢拿拿聲應你喎!>>>>>>>>>>>>>>>>>你咪咁衰啦, 嗰個好似係你個仔黎 ga

betty :-(


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


759#
發表於 05-4-11 07:31 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear Emily_bb:

又夜媽媽出動呀!

栗子媽咪:

一路順風呵!旅途超愉快啦!

Your sweety betty
NNN


珍珠宮

積分: 32359

醒目開學勳章 畀面勳章


760#
發表於 05-4-11 09:41 |只看該作者

Re: 有無我住係將軍澳區,又搵緊會計工呀!入來傾

Dear All:

咦,一早放左上頂,趺番落黎添,仲未有人開工上王國呀!

betty ?-( ?-(
NNN

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo