立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
公爵府
積分: 29981
原帖由 牛精仔 於 10-5-5 23:58 發表 今晚冇咩心機讀書...去鬼左教育果邊呻! 真係唔知有冇揀錯幼稚園
琥珀宮
積分: 157928
原帖由 wingogo 於 10-5-6 00:07 發表 牛仔揀kg拿
伯爵府
積分: 16617
原帖由 sarahcow 於 10-5-6 00:10 發表 揀左讀邊間 而家d 制度越黎越恐怖... 我舅父佢地陀BB 開陣已經報緊幼稚園 mouth:mouth:" />
原帖由 牛精仔 於 10-5-6 00:10 發表 揀左...後悔中
原帖由 wingogo 於 10-5-6 00:17 發表 咩事啊
原帖由 牛精仔 於 10-5-6 00:18 發表 錢駛左可搵過, 但駛得條氣唔多順
積分: 29452
原帖由 牛精仔 於 10-5-6 00:16 發表 揀左york, 一向都堅信自己冇揀錯, 仲gave up左 維記個offer.... 一心諗住一分錢一分貨, 既然佢當家長係customer, 唔該比返一定嘅products家長, 但未開學, 已發現呢間野真係名不虛傳, 唔係當家長係customer咁簡單, ...
原帖由 wingogo 於 10-5-6 00:24 發表 咁間kg你鐘意嗎
原帖由 joey_23 於 10-5-6 00:28 發表 但你明明係牛~太過份喇佢地~
原帖由 牛精仔 於 10-5-6 00:31 發表 牛都要讀kg啦, 早知...揀維記, 起碼"好味要飲維記"有保証d。
原帖由 sarahcow 於 10-5-6 00:33 發表 我都讀過一間當學生係羊牯o既中學 佢幫你搵埋一大堆三教九流o既補習社返黎讀書局賣o既天書你聽,仲要收錢...
原帖由 牛精仔 於 10-5-6 00:36 發表 辦學校真係好過賣花生
積分: 25222
原帖由 sarahcow 於 10-5-5 21:00 發表 睇黎原來唔止我地係咁... 爭產呢樣野,人未死都已經可以爭緊... 先前我叔公死果陣,班親戚死口都話佢私底下比左間屋我地... 但我地根本乜都無收過... 到我公公個姑姐退休,個個一聽到佢有成百萬遺產就已經中哂 ...
原帖由 joey_23 於 10-5-6 00:35 發表 我以前幫阿女報讀果間幼稚園,雖然唔係咩名牌野黎,但係都感覺自己比人一刀刀咁劏緊流血~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy