興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16617


741#
發表於 10-8-14 14:59 |只看該作者
原帖由 牛精仔 於 10-8-14 14:28 發表
唔上得網 ?

我公司講明唔可以用msn...我地昆左老細都install左....



呢間野唔做得o既野真係多lor... 莫講話唔上得網,唔可以msn... 連你出街email 寫乜都有人睇住...


伯爵府

積分: 16617


742#
發表於 10-8-14 15:00 |只看該作者
原帖由 牛精仔 於 10-8-14 14:30 發表
係咪著住開浪褲呀 ?......唔怕遇到雀仔嗎...咬到典線


係乜都無....


伯爵府

積分: 16617


743#
發表於 10-8-14 15:01 |只看該作者
原帖由 chloemami618 於 10-8-14 14:39 發表


男定女呀~有冇見到jj fing fing吓~



角度問題,... 睇唔到... 加上衫仔應該大左個碼....


伯爵府

積分: 16617


744#
發表於 10-8-14 15:03 |只看該作者
原帖由 chloemami618 於 10-8-14 14:29 發表


其實好小事,有同事喺上月尾叫我今個月10號下午比佢放因佢去澳門玩,咁我ok啦~

咁我就掉咗假放12嘅號上午,因個女考琴試~

但11嘅號晚佢打比我話唔記咗第日早要返工佢買咗飛睇戲~咁我就話:我唔得,個女要考琴~跟住佢 ...



咁我會好你少少....
我分得好清... 同事還同事,無論大家幾熟,日日出雙入對都好,出左公司就咩都唔係... 所以... 我唔多會care 呢d...


伯爵府

積分: 16617


745#
發表於 10-8-14 15:04 |只看該作者
原帖由 chloemami618 於 10-8-14 14:36 發表




我同你掉轉~唔like整,只like食~
你仲唔快d整個比我叫速遞送嚟~



我都係鍾意食多過鍾意整....


伯爵府

積分: 16617


746#
發表於 10-8-14 15:05 |只看該作者
好熱呀.... 就溶....


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


747#
發表於 10-8-14 15:08 |只看該作者
時運高
原帖由 sarahcow 於 10-8-14 15:01 發表



角度問題,... 睇唔到... 加上衫仔應該大左個碼....

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


748#
發表於 10-8-14 15:09 |只看該作者
原帖由 sarahcow 於 10-8-14 15:00 發表


係乜都無....
wa...豪情唱飲number 溫 !

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


749#
發表於 10-8-14 15:25 |只看該作者
再來一鬼故 !

福伯係做夜更看更的。

農曆7月,有一晚,福伯好快咁爬完啖飯就趕住出街返工。


一開始當值 (當時係12點),福伯見到左面好似有個白影,心諗,唔係下化....咁猛?!
返到屋企就同阿福仔講:“我撞鬼啊!


仔望下佢老豆,只係講左一個字 :

妖 !! 再指住福伯隻眼.....









福伯摸下隻左眼,原來有粒白飯。



---------------完 ------------

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


男爵府

積分: 7793

好媽媽勳章 醒目開學勳章


750#
發表於 10-8-14 15:32 |只看該作者
原帖由 牛精仔 於 10-8-14 15:25 發表
再來一鬼故 !

福伯係做夜更看更的。

農曆7月,有一晚,福伯好快咁爬完啖飯就趕住出街返工。

一開始當值 (當時係12點),福伯見到左面好似有個白影,心諗,唔係下化....咁猛?!
返到屋企就同阿福仔講:“我撞 ...



牛~有你喺度真係由朝笑到晚~


伯爵府

積分: 16617


751#
發表於 10-8-14 15:53 |只看該作者
原帖由 chloemami618 於 10-8-14 15:32 發表



牛~有你喺度真係由朝笑到晚~



幾時都話... 心情唔好的話會比佢搞到又喊又笑...


伯爵府

積分: 16617


752#
發表於 10-8-14 15:53 |只看該作者
原帖由 牛精仔 於 10-8-14 15:08 發表
時運高



唔通我o既黑牛月完左....


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


753#
發表於 10-8-14 16:04 |只看該作者
原帖由 chloemami618 於 10-8-14 15:32 發表



牛~有你喺度真係由朝笑到晚~
呢個故事其實我好多年前聽過....搵唔返original 果個story, ...所以...細節唯有自己寫...查實, 李x持d笑話書, 都係差唔多款 (抄抄埋埋).....

網上好多無聊情節, 再睇依然覺得無聊好笑....

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


754#
發表於 10-8-14 16:06 |只看該作者
原帖由 sarahcow 於 10-8-14 15:53 發表



幾時都話... 心情唔好的話會比佢搞到又喊又笑...
皆因我份人夠無聊...

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


755#
發表於 10-8-14 16:06 |只看該作者
原帖由 sarahcow 於 10-8-14 15:53 發表



唔通我o既黑牛月完左....
過哂啦

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


伯爵府

積分: 16617


756#
發表於 10-8-14 17:27 |只看該作者
出街喇...
約左朋友食飯....


公爵府

積分: 26683

好媽媽勳章 醒目開學勳章


757#
發表於 10-8-14 18:03 |只看該作者
阿蔥的姊姊有一天和先生回娘家,晚上就睡在娘家...
第二天早上,阿蔥起床準備上學,
出門前問媽媽說:「姊姊和姐夫起床了嗎?」
媽媽說:「還沒。」
於是阿蔥就去上學了...
中午阿蔥回家吃飯,
又問媽媽:「姊姊和姐夫起床了嗎?」
媽媽說:「還沒。」
下午阿蔥放學回家,
一進門就問媽媽說:「姊姊和姐夫起床了嗎?」



媽媽又說:「
還沒,你今天為甚麼一直問你姊姊和姊夫起床了沒?」

阿蔥回答:「昨晚我要睡覺前聽見姊姊要姊夫去浴室拿潤滑劑,
可是我早上起床的時候,..................



























































































發現我放在浴室的一條強力接著劑不見了。」


公爵府

積分: 26683

好媽媽勳章 醒目開學勳章


758#
發表於 10-8-14 19:13 |只看該作者
http://forum.tvb.com/viewtopic.php?f=350&t=105607

係咪要做會員至可以打kitty fox一巴呀?


男爵府

積分: 7793

好媽媽勳章 醒目開學勳章


759#
發表於 10-8-14 19:46 |只看該作者
原帖由 AnnaFlower 於 10-8-14 18:03 發表
阿蔥的姊姊有一天和先生回娘家,晚上就睡在娘家...
第二天早上,阿蔥起床準備上學,
出門前問媽媽說:「姊姊和姐夫起床了嗎?」
媽媽說:「還沒。」
於是阿蔥就去上學了...
中午阿蔥回家吃飯,
又問媽媽:「姊姊和姐夫起床了嗎 ...



男爵府

積分: 7793

好媽媽勳章 醒目開學勳章


760#
發表於 10-8-14 19:47 |只看該作者
洗白白先~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo