單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 14271

環保接龍勳章


741#
發表於 11-2-25 23:48 |只看該作者
係喎,Wayso無答喎。。。

我頭先好似見到車仔幫Wayso冚咗被,叫Wayso早啲瞓呀,所以我唸你要聽日至問到Wayso嘞。。。



原帖由 singsingfok 於 11-2-25 23:43 發表
唔好意思!我頭先出左街,我想知邊到有狗展睇?


侯爵府

積分: 22863


742#
發表於 11-2-26 00:00 |只看該作者
我瞓喇~ ~~good night~


子爵府

積分: 14271

環保接龍勳章


743#
發表於 11-2-26 05:03 |只看該作者
Good morning girls, 起身嘞!!!

嘈醒晒一個二個先。。。

原帖由 babytszkin 於 11-2-26 00:00 發表
我瞓喇~ ~~good night~


侯爵府

積分: 22863


744#
發表於 11-2-26 08:12 |只看該作者
原帖由 akina_yeung 於 11-2-26 05:03 發表
Good morning girls, 起身嘞!!!

嘈醒晒一個二個先。。。
早吖~子健媽...第1個黎報到~嘩..您咁早嘅~尋晚您好似好夜先收工架喎~


子爵府

積分: 14271

環保接龍勳章


745#
發表於 11-2-26 08:20 |只看該作者
今朝返早吖麻,放工去街街。。。work hard, play hard!!!

原帖由 babytszkin 於 11-2-26 08:12 發表
早吖~子健媽...第1個黎報到~嘩..您咁早嘅~尋晚您好似好夜先收工架喎~


侯爵府

積分: 22863


746#
發表於 11-2-26 08:22 |只看該作者
原帖由 akina_yeung 於 11-2-26 08:20 發表
今朝返早吖麻,放工去街街。。。work hard, play hard!!!
好吖~好正確嘅態度,我做嘢都係咁架~做嘢會盡情,玩樂我會好盡興~^^


子爵府

積分: 14271

環保接龍勳章


747#
發表於 11-2-26 08:29 |只看該作者
不過而家真係攰到無晒表情。。。尋晚瞓覺前敷咗sleeping mask叫做無咁乾囉!!!



原帖由 babytszkin 於 11-2-26 08:22 發表
好吖~好正確嘅態度,我做嘢都係咁架~做嘢會盡情,玩樂我會好盡興~^^


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


748#
發表於 11-2-26 08:47 |只看該作者
大家早晨呀)))))))))))))))))
福星
唔好意思呀,邊度我講左啦,但我都唔知係邊架,只知响沙田...死火...唔記得咩村添嘅公園, ,今個星期日下晝1點幾至4點幾呀))))):)
原帖由 singsingfok 於 11-2-25 23:43 發表
唔好意思!我頭先出左街,我想知邊到有狗展睇?


侯爵府

積分: 22863


749#
發表於 11-2-26 08:47 |只看該作者
原帖由 akina_yeung 於 11-2-26 08:29 發表
不過而家真係攰到無晒表情。。。尋晚瞓覺前敷咗sleeping mask叫做無咁乾囉!!!
haha,比您咁講一講,我都要做番個水份mask先得,hehe


侯爵府

積分: 22863


750#
發表於 11-2-26 08:48 |只看該作者
原帖由 wayso 於 11-2-26 08:47 發表
大家早晨呀)))))))))))))))))
福星
唔好意思呀,邊度我講左啦,但我都唔知係邊架,只知响沙田...死火...唔記得咩村添嘅公園, ,今個星期日下晝1點幾至4點幾呀))))):)
...
wayso~~~做咩您唔叫我先架~~~~~您睇我唔到咩~~>.<


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


751#
發表於 11-2-26 08:55 |只看該作者
baby早晨呀))))))))
咁我琴日覆漏福星嘛,不過我以為唔係我覆,因為我都唔知响邊,所以今日見到咪覆番囉,佢...早過你架,咪小器啦...
原帖由 babytszkin 於 11-2-26 08:48 發表
wayso~~~做咩您唔叫我先架~~~~~您睇我唔到咩~~>.


侯爵府

積分: 22863


752#
發表於 11-2-26 08:58 |只看該作者
原帖由 wayso 於 11-2-26 08:55 發表
baby早晨呀))))))))
咁我琴日覆漏福星嘛,不過我以為唔係我覆,因為我都唔知响邊,所以今日見到咪覆番囉,佢...早過你架,咪小器啦...
講下姐,hehe點捨得嬲您hehe....
做咩您今朝咁早吖...一陣有街去咩???


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


753#
發表於 11-2-26 09:01 |只看該作者
梗知你唔捨得啦...
無街去,不過而家開始早睡早起,幾好架喎...
原帖由 babytszkin 於 11-2-26 08:58 發表
講下姐,hehe點捨得嬲您hehe....
做咩您今朝咁早吖...一陣有街去咩???


侯爵府

積分: 22863


754#
發表於 11-2-26 09:02 |只看該作者
原帖由 wayso 於 11-2-26 09:01 發表
梗知你唔捨得啦...
無街去,不過而家開始早睡早起,幾好架喎...
好吖~贊成,早d~online同我吹下水吖嗎~heheh


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


755#
發表於 11-2-26 09:04 |只看該作者
係囉,成日都撞你唔到,驚就黎唔記得我嘛...
原帖由 babytszkin 於 11-2-26 09:02 發表
好吖~贊成,早d~online同我吹下水吖嗎~heheh


子爵府

積分: 14271

環保接龍勳章


756#
發表於 11-2-26 09:11 |只看該作者
我呢,我仲喺度個喎,咪當我隱形至得架,眼尾都要望兩眼過嚟吖。。。我呷醋。。。

原帖由 wayso 於 11-2-26 09:04 發表
係囉,成日都撞你唔到,驚就黎唔記得我嘛...


侯爵府

積分: 22863


757#
發表於 11-2-26 09:12 |只看該作者
原帖由 wayso 於 11-2-26 09:04 發表
係囉,成日都撞你唔到,驚就黎唔記得我嘛...
heheh....比您笑死~我點會唔記得您喎!!!咁您今日有咩搞吖~~


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


758#
發表於 11-2-26 09:13 |只看該作者
你梗係見到啦,你忙梗昆人搬屋吖嘛....
原帖由 akina_yeung 於 11-2-26 09:11 發表
我呢,我仲喺度個喎,咪當我隱形至得架,眼尾都要望兩眼過嚟吖。。。我呷醋。。。


侯爵府

積分: 22863


759#
發表於 11-2-26 09:13 |只看該作者
原帖由 akina_yeung 於 11-2-26 09:11 發表
我呢,我仲喺度個喎,咪當我隱形至得架,眼尾都要望兩眼過嚟吖。。。我呷醋。。。
heheh~~~


翡翠宮

積分: 94354

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


760#
發表於 11-2-26 09:14 |只看該作者
AK。。我睇到你架。。。。幾時出糧俾我同WAYSO。。。。
原帖由 akina_yeung 於 11-2-26 09:11 發表
我呢,我仲喺度個喎,咪當我隱形至得架,眼尾都要望兩眼過嚟吖。。。我呷醋。。。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo