想生BB

跳至

首頁

尾頁
   4


大宅

積分: 3315


741#
發表於 11-8-5 09:18 |只看該作者

引用:Quote:izumiwai+發表於+11-8-5+09:03+咁可

原帖由 siuangel1 於 11-08-05 發表
我1,2,4號就36.5, 3號就36.6….我下胸開始少少痛….. 可能下星期m come…. v_________v ...
唔好擔心先,一日未黎都仲有機!輕鬆~~




男爵府

積分: 6375


742#
發表於 11-8-5 09:19 |只看該作者
Cruby 發表於 11-8-5 09:12
尋晚呀,我平時早晚都check體溫,點知尋晚行到身水身汗都跌溫咁多,坐低抖左好耐都係低,好奇怪啫!

不過 ...

原來自己嚇自己….

身水身汗, 倒返轉係會降溫正常ga


大宅

積分: 3315


743#
發表於 11-8-5 09:20 |只看該作者

引用:Quote:Cruby+發表於+11-8-5+09:13+乜有胸痛

原帖由 siuangel1 於 11-08-05 發表
但胸痛唔係待表會m come嗎?
Bingo 左都會胸痛架!




男爵府

積分: 6375


744#
發表於 11-8-5 09:37 |只看該作者
Cruby 發表於 11-8-5 09:20
Bingo 左都會胸痛架!

但而家個下胸係按落時會痛好似嚟m跡像gum...



大宅

積分: 3315


745#
發表於 11-8-5 11:12 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-5 09:37
但而家個下胸係按落時會痛… 好似嚟m跡像gum...
我今日個胸都開始痛, 不過唔理咁多喇... 因為有JM話中左都會有M痛既情況, 而且中定唔中都已經成定局, 輕鬆d反而對成功bingo重要架~ 唔好擔心咁多啦...


男爵府

積分: 6375


746#
發表於 11-8-5 11:19 |只看該作者
Cruby 發表於 11-8-5 11:12
我今日個胸都開始痛, 不過唔理咁多喇... 因為有JM話中左都會有M痛既情況, 而且中定唔中都已經成定局, 輕鬆d ...

how about your temp?


大宅

積分: 3315


747#
發表於 11-8-5 11:34 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-5 11:19
how about your temp?
今朝升返上去, 持續高溫37.2


男爵府

積分: 6375


748#
發表於 11-8-5 11:43 |只看該作者
Cruby 發表於 11-8-5 11:34
今朝升返上去, 持續高溫37.2

me also... 1/8,2/8,4/8 36.5, 3/8 36.6, today 36.95!


大宅

積分: 3315


749#
發表於 11-8-5 11:48 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-5 11:43
me also... 1/8,2/8,4/8 36.5, 3/8 36.6, today 36.95!
一直高溫就可以啦, 輕鬆d~~~


男爵府

積分: 6375


750#
發表於 11-8-5 11:54 |只看該作者
Cruby 發表於 11-8-5 11:48
一直高溫就可以啦, 輕鬆d~~~

Yeah! 我其實都已經冇之前等排咁緊張你諗住幾時check bingo, 叫埋我啦!


大宅

積分: 3315


751#
發表於 11-8-5 12:16 |只看該作者
siuangel1 發表於 11-8-5 11:54
Yeah! 我其實都已經冇之前等排咁緊張… 你諗住幾時check bingo, 叫埋我啦!
一定, 希望可以一齊bingo~~~


複式洋房

積分: 447


752#
發表於 11-8-5 13:21 |只看該作者

回覆:7月中day 1等bingo的JM,,一齊討論,打氣!

我而家都開始緊張啦!仲有8日就知成唔成功啦!我今胎係第二胎,今次等bingo等得好心急,呢幾日feel到自己好似有d唔同,但就唔同上次bingo咁明顯,唔知係唔自己緊張嘅錯覺!




大宅

積分: 3315


753#
發表於 11-8-5 13:58 |只看該作者
本帖最後由 Cruby 於 11-8-5 13:59 編輯

網上睇到懷孕初期的十項徵兆:

其實「懷孕初期的徵兆」和「MC要來前的狀況」實在是太雷同了。

以下為懷孕初期的徵兆:

1.胸脹或是胸部柔軟:最早於受孕後一週至兩即可以感受到。
*也有可能是因為:內分泌失調、MC即將報到

2.乳暈加深

3.疲倦:最早可以於受孕後一週感受到
*也有可能是因為:壓力過大、憂鬱、感冒,或是生病

4.嘔吐、噁心:最早可以於受孕後兩週至八週感受到
*也有可能是因為:食物中毒、壓力過大、腸胃問題

5.背痛:尤其是下背部
*也有可能是因為:MC要來、原本就有背部問題、壓力過大

6.著床出血:大約於受精後的6-12天
*也有可能是因為:MC報到、MC週期異常、感染,或是性行為過於激烈

7.MC該報到時沒有報到
*也有可能是因為:MC週期異常

8.頭痛:賀爾蒙突然大量分泌的關係導致於懷孕初期頭痛
*也有可能是因為:脫水、眼壓、或是慢性頭痛

9.頻尿:大約於受孕後6-8個星期開始
*也有可能是因為尿道感染、糖尿病、喝比較多的水、或是吃過多的利尿劑

10.渴望某種食物

*也有可能是因為:壓力、憂鬱、MC即將要來、缺少某些營養素,或飲食狀況不良





男爵府

積分: 6375


754#
發表於 11-8-5 15:16 |只看該作者
Cruby 發表於 11-8-5 13:58
網上睇到懷孕初期的十項徵兆:

其實「懷孕初期的徵兆」和「MC要來前的狀況」實在是太雷同了。以下為懷孕初 ...

只中第1…. 但唔等於bingo…..v_____________v

夠鐘, 我哋一齊check bingo la……


大宅

積分: 4874


755#
發表於 11-8-5 15:53 |只看該作者

引用:Quote:Cruby+發表於+11-8-5+11:34+今朝升返

原帖由 siuangel1 於 11-08-05 發表
me also... 1/8,2/8,4/8 36.5, 3/8 36.6, today 36.95!
哇!好高溫wor!重有幾日可以check了!加油!

我今個月day11開始有分泌,我以為今個月有望早排卵啦!今日day17了,但體溫只系36.4,不過我返shift,朝早先訓,吾知有無影響!我仲要無哂分泌!之前幾個月day20/22排卵day17已經開始有分泌!day11果d分泌真系好拉c的!點解好似重未排卵架?




男爵府

積分: 6375


756#
發表於 11-8-5 16:40 |只看該作者
scytsin 發表於 11-8-5 15:53
哇!好高溫wor!重有幾日可以check了!加油!

我今個月day11開始有分泌,我以為今個月有望早排卵啦!今日d ...

我排完後d體溫可以差咁遠, 有時我會懷疑係唔係量錯

你有冇checkd?... 開始有分泌就keepcheck…


唔排除遲排卵我今個cycle冇啦啦長咗咁多 (day 46先掛卵)


男爵府

積分: 9185

畀面勳章 陪月勳章


757#
發表於 11-8-5 17:52 |只看該作者
回覆 vsing 的帖子

HI,我同你一樣,仲有8日就知,我又係第2胎,今個月係第2個月試,成日叫自己唔我咁緊張,我上一胎BINGO後都有感冒跡象,成日睇到BK既JM話有D咩BINGO徵狀,但係我又無咩,只係個肚有時會抽抽吓,多左胃氣咁,但係奐同自己講可能日子仲短,所以身體唔會有太大反應,我體溫響排完卵後就一直KEEP住36.8-37,不過我都打定輸算先,費事希望越大,失望越大啦,祝我地都好快有好消息啦


大宅

積分: 3575


758#
發表於 11-8-5 18:20 |只看該作者

引用:Quote:Cruby+發表於+11-8-5+09:13+乜有胸痛

原帖由 siuangel1 於 11-08-05 發表
但胸痛唔係待表會m come嗎?
我m come係唔會有胸痛ka




複式洋房

積分: 447


759#
發表於 11-8-5 18:38 |只看該作者

引用:回覆+vsing+的帖子 HI,我同你一樣,仲有8日

原帖由 chrislpy 於 11-08-05 發表
回覆 vsing 的帖子

HI,我同你一樣,仲有8日就知,我又係第2胎,今個月係第2個月試,成日叫自己唔我咁緊張,我上 ...
我今次試第5個cycle啦!上胎一沒就bingo,今次5個仲未ok,所以心急少少!希望大家齊齊bingo過版啦!




男爵府

積分: 6375


760#
發表於 11-8-5 22:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siuangel1+於+11-08-05+發表

原帖由 izumiwai 於 11-08-05 發表
我m come係唔會有胸痛ka
我會又漲又痛




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo