想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4447


741#
發表於 11-7-27 14:49 |只看該作者

引用:Quote:K.K.NG+發表於+11-7-27+14:42+你地對

原帖由 cksk 於 11-07-27 發表
我諗我會用好羡慕嘅眼光望住佢呀
查實佢知唔知我哋知佢咁多 "勁" 嘢呢?
...
K.K.,你都係收埋你愛人好d,費時我地一時唔小心令佢尷尬




若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


子爵府

積分: 10404


742#
發表於 11-7-27 14:49 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 14:47
一上0黎見到我地話佢愛人係大口青可能嚇親佢

已經嚇C左啦!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


男爵府

積分: 7720


743#
發表於 11-7-27 14:49 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-27 14:07
瘤姐係留左向卵巢嘅血塊啦.....

你好醒呀,明我講咩...我自己都唔知自己講左0的咩呀


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


744#
發表於 11-7-27 14:49 |只看該作者
黃色個到包埋青衣, 但青衣係去瑪嘉烈呀!

每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


745#
發表於 11-7-27 14:50 |只看該作者
lilichan 發表於 11-7-27 14:34
老黃瓜煲咩好?

我見我阿媽煲老黃瓜赤小豆扁豆豬肉


男爵府

積分: 7674


746#
發表於 11-7-27 14:50 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-27 14:34
有嫁,黃醫生叫我同愛人都要戒凍野呀!

呢樣真架, 最好介埋coffee, coke cola tim~


大宅

積分: 4447


747#
發表於 11-7-27 14:50 |只看該作者

引用:Quote:lilichan+發表於+11-7-27+14:34+老黃

原帖由 rcbaby 於 11-07-27 發表
老黃瓜去濕, 可以加赤小豆瘦肉
好呀,多謝你




若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


男爵府

積分: 6159

畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


748#
發表於 11-7-27 14:50 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-27 14:48
佢有時會上黎睇嫁,佢成日話我響度唱佢,佢仲話遲d我地出黎,佢一定唔出喎! ...

比我係佢都唔出啦
出嚟實比你哋班女人狂 "及" 咩


大宅

積分: 2401


749#
發表於 11-7-27 14:50 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-27 14:46
消防好呀,番一放二,有好多假呀!

係幾好....成日都陪到我....


男爵府

積分: 7720


750#
發表於 11-7-27 14:51 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-27 14:11
咁又唔會喎,佢一唔剃鬚就成個海盜咁嫁,d鬚拮到我塊面鬼咁痛,所以我成日要擰則塊面唔俾佢整親我塊面呀! ...

海盜咁man呀?
不過我都唔鍾意男人留so,我覺得會痴左0的dirty野上0的so度架


子爵府

積分: 13667

畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


751#
發表於 11-7-27 14:51 |只看該作者
waynewy827 發表於 11-7-27 11:20
我o岩o岩book左私家婦科做檢查啦.....19/8, 希望快d到啦!!~
我book 佐20號做結構呀!
每一個 baby 都是上帝牽手送來的禮物, 所以 babe 快d黎媽媽到啦!!!
21/5 8W1.51CM 25/5 8W4D1.9CM 15/6 11w4d5.09cm oscar1.26mm 25/6 13W6.44CM EDD28/12


子爵府

積分: 10404


752#
發表於 11-7-27 14:52 |只看該作者
2CupsOfT 發表於 11-7-27 14:48
我會架喇,順便問下醫生有乜計幫下我啦,我希望唔洗要去到做IUI/IVF呢個階段 ...

我同愛人商量左,因為佢岩岩做完手術,會繼續試埋今年,如果唔得,就做3iui,如果都唔得既,我地就放棄,唔會再考慮做ivf,因為ivf太貴,afford唔起呀!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


大宅

積分: 4447


753#
發表於 11-7-27 14:53 |只看該作者

引用:Quote:lilichan+發表於+11-7-27+14:43+呀)

原帖由 oasisss 於 11-07-27 發表
哈哈!! 係....個個都以為自己...好型......
我屋企同返工附近都有消防局,唔係見佢地打排球,就係唔著衫出黎練跑,我對眼次次都忍唔住望




若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


男爵府

積分: 7720


754#
發表於 11-7-27 14:53 |只看該作者
K.K.NG 發表於 11-7-27 14:13
身體緊要過d假啦,開一刀係好傷嫁!唔好貪呢d啦!

呵呵,邊有人唔貪假唔貪錢架


大宅

積分: 2401


755#
發表於 11-7-27 14:53 |只看該作者
cksk 發表於 11-7-27 14:48
嘩!!!!!!!!!!!!! 消防員, 向我心目中又大力又英又多雞肉

哈!! 我成日食雞肉....


子爵府

積分: 10404


756#
發表於 11-7-27 14:54 |只看該作者
lilichan 發表於 11-7-27 14:49
K.K.,你都係收埋你愛人好d,費時我地一時唔小心令佢尷尬

咁又唔得喎,唔係你地黎我屋企bbq時,邊個同我招呼你地呀,想做死我一個呀!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


大宅

積分: 4447


757#
發表於 11-7-27 14:55 |只看該作者

引用:Quote:K.K.NG+發表於+11-7-27+14:34+有嫁,

原帖由 rcbaby 於 11-07-27 發表
呢樣真架, 最好介埋coffee, coke cola tim~
我仲未戒到,尤其最近,覺得自己都唔會中,加上天氣咁熱,唔理得咁多




若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


子爵府

積分: 10404


758#
發表於 11-7-27 14:56 |只看該作者
cksk 發表於 11-7-27 14:50
比我係佢都唔出啦
出嚟實比你哋班女人狂 "及" 咩

上次你黎拎野佢咪企左響我後面囉,你見唔到佢真身咩!

神呀,請允許bb黎到我身旁!


子爵府

積分: 11711

環保接龍勳章


759#
發表於 11-7-27 14:56 |只看該作者
buzztigger 發表於 11-7-27 14:45
你登記完, 可以3日內親身去補住址證明

我諗住等埋張住址證明先去登記啦.....都唔知佢幾時先寄到俾我, 我又要出去阿公度拎


男爵府

積分: 7720


760#
發表於 11-7-27 14:56 |只看該作者
oasisss 發表於 11-7-27 14:15
我早2日先食完奇異果....又涼架??

我尋日聽收音機講架我唔開心呀,因為我好鍾意食架,又成日食呢
頭先search到奇異果係涼而不寒,可以適量食用...<--呢個應該係for正常人
我地想生bb 0既就即係唔食得囉

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo