立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4447
原帖由 cksk 於 11-07-27 發表 我諗我會用好羡慕嘅眼光望住佢呀 查實佢知唔知我哋知佢咁多 "勁" 嘢呢? ...
子爵府
積分: 10404
2CupsOfT 發表於 11-7-27 14:47 一上0黎見到我地話佢愛人係大口青可能嚇親佢
已經嚇C左啦!
男爵府
積分: 7720
oasisss 發表於 11-7-27 14:07 瘤姐係留左向卵巢嘅血塊啦.....
積分: 13667
cksk 發表於 11-7-27 11:00 你睇下呢度 http://www.ha.org.hk/visitor/ha_visitor_index.asp?Content_ID=10036&Lang=CHIB5&Ver=HTML
積分: 11711
lilichan 發表於 11-7-27 14:34 老黃瓜煲咩好?
積分: 7674
K.K.NG 發表於 11-7-27 14:34 有嫁,黃醫生叫我同愛人都要戒凍野呀!
原帖由 rcbaby 於 11-07-27 發表 老黃瓜去濕, 可以加赤小豆瘦肉
積分: 6159
K.K.NG 發表於 11-7-27 14:48 佢有時會上黎睇嫁,佢成日話我響度唱佢,佢仲話遲d我地出黎,佢一定唔出喎! ...
積分: 2401
K.K.NG 發表於 11-7-27 14:46 消防好呀,番一放二,有好多假呀!
K.K.NG 發表於 11-7-27 14:11 咁又唔會喎,佢一唔剃鬚就成個海盜咁嫁,d鬚拮到我塊面鬼咁痛,所以我成日要擰則塊面唔俾佢整親我塊面呀! ...
waynewy827 發表於 11-7-27 11:20 我o岩o岩book左私家婦科做檢查啦.....19/8, 希望快d到啦!!~
2CupsOfT 發表於 11-7-27 14:48 我會架喇,順便問下醫生有乜計幫下我啦,我希望唔洗要去到做IUI/IVF呢個階段 ...
我同愛人商量左,因為佢岩岩做完手術,會繼續試埋今年,如果唔得,就做3次iui,如果都唔得既,我地就放棄,唔會再考慮做ivf,因為ivf太貴,afford唔起呀!
原帖由 oasisss 於 11-07-27 發表 哈哈!! 係....個個都以為自己...好型......
K.K.NG 發表於 11-7-27 14:13 身體緊要過d假啦,開一刀係好傷嫁!唔好貪呢d啦!
cksk 發表於 11-7-27 14:48 嘩!!!!!!!!!!!!! 消防員, 向我心目中又大力又英又多雞肉
lilichan 發表於 11-7-27 14:49 K.K.,你都係收埋你愛人好d,費時我地一時唔小心令佢尷尬
咁又唔得喎,唔係你地黎我屋企bbq時,邊個同我招呼你地呀,想做死我一個呀!
原帖由 rcbaby 於 11-07-27 發表 呢樣真架, 最好介埋coffee, coke cola tim~
cksk 發表於 11-7-27 14:50 比我係佢都唔出啦 出嚟實比你哋班女人狂 "及" 咩
上次你黎拎野佢咪企左響我後面囉,你見唔到佢真身咩!
buzztigger 發表於 11-7-27 14:45 你登記完, 可以3日內親身去補住址證明
oasisss 發表於 11-7-27 14:15 我早2日先食完奇異果....又涼架??
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy