立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 17022
Vana 發表於 11-8-7 23:16 Nice .... Which brand ??
侯爵府
積分: 21177
悅同 發表於 11-8-8 12:17 做咩無人??
水晶宮
積分: 67428
黃二少奶 發表於 11-8-8 12:52 今日同b豬去睇醫生,呢幾日佢間唔中咳, 咳到嘔哂啲奶出黎,睇左醫生, 醫生話佢氣管耳仔都冇問題,
Ai!一直都想講比你聽,但又忙,唔記得打出黎!
我上次去bb展,講座內的博士,唔好全日開冷氣比bb,特別係分體式冷氣,因為無鮮風入屋,所以吸黎吸去都係自己呼出的二氧化炭!博士的bb又係夏天出世,佢有時就非常唔環保,又開冷氣又開窗,等屋企空氣流通d。
BB會唔會鼻塞塞,抖氣好辛苦??希望佢好快會好啦!
悅同 發表於 11-8-8 13:01 Ai!一直都想講比你聽,但又忙,唔記得打出黎! 我上次去bb展,講座內的博士,唔好全日開冷氣比bb,特別係 ...
黃二少奶 發表於 11-8-8 13:10 佢訓覺又冇問題喎, 但係佢醒左,成日見佢好似有塞塞地咁, 唔開冷氣,B豬會出哂汗,同埋UP到條頸仔有臭味,
我諗你可以試下加把風扇仔,再一日間中開一陣窗,比d二氧化炭排走,吸d鮮風入屋。唔使全日又開窗又開冷氣,否則真係超side電!
日間開窗好過晚上,因為光合作用,日間有太陽,街外氧氣多d,好d。
黃二少奶 發表於 11-8-8 13:30 頭先餵佢食藥,見佢喊哂咁,好鬼可憐
D藥係咪好苦?
黃二少奶 發表於 11-8-8 13:26 我坐月返黎個陣體重145LB, 兩個月後今朝磅係135LB呀, 輕過我有BB之前呀
繼續努力餵奶,好快會瘦過之前!
悅同 發表於 11-8-8 13:38 D藥係咪好苦?
悅同 發表於 11-8-8 13:39 繼續努力餵奶,好快會瘦過之前!
黃二少奶 發表於 11-8-8 13:40 我冇試過呀, 係粉紅色啫喱狀嫁
我諗餵藥的感覺,bb唔多舒服!
黃二少奶 發表於 11-8-8 13:40 最開心係我老公都話我明顯瘦左好多, 佢平時踩我居多嫁嘛
悅同 發表於 11-8-8 13:58 我諗餵藥的感覺,bb唔多舒服!
子爵府
積分: 10627
悅同 發表於 11-8-5 19:10 我朋友都話用處不大,但我會捐左去,如果大吉利事,有需要就係紅十字會有我的臍帶血,但當然希望無人用得 ...
sasa888 發表於 11-8-6 04:23 I will go back qmh tmr but don't know where they will care me now not
原帖由 悅同 於 11-08-08 發表 我諗餵藥的感覺,bb唔多舒服!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy