心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 14914


741#
發表於 05-10-1 00:52 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

woh! so romantic!

[quote]
魚生 寫道:
同男友仔去赤柱實飯!飲多左少少,而家wing wing地!


侯爵府

積分: 20058


742#
發表於 05-10-1 00:54 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

[size=x-large]okla,你重有8個post到6000喇


子爵府

積分: 14914


743#
發表於 05-10-1 00:54 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

會唔會msn 唔比我入呢! 冇理由第二個login又得喎
靜藍媽媽 寫道:
咁點攪呀


子爵府

積分: 14914


744#
發表於 05-10-1 00:55 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

咁快?! 頭先lunch仲欠九十幾個喎
hola 寫道:
okla,你重有8個post到6000喇


子爵府

積分: 14914


745#
發表於 05-10-1 00:56 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

其實bk有冇計錯數架
OKLA 寫道:
咁快?! 頭先lunch仲欠九十幾個喎
[quote]
hola 寫道:
okla,你重有8個post到6000喇
[/quote]


公爵府

積分: 26460


746#
發表於 05-10-1 00:56 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

OKLA 寫道:
咁快?! 頭先lunch仲欠九十幾個喎
[quote]
hola 寫道:
okla,你重有8個post到6000喇
[/quote]


禁止訪問

積分: 35771

好媽媽勳章 畀面勳章


747#
發表於 05-10-1 00:56 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21998


748#
發表於 05-10-1 00:57 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

我都無得睇啦. :-( :-( :-( [quote]
魚生 寫道:
我無得睇


子爵府

積分: 14914


749#
發表於 05-10-1 00:57 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

又入得番喇


侯爵府

積分: 20058


750#
發表於 05-10-1 00:58 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

[size=medium]冇lu,小路話頭先買大包咋~~~ [quote]
魚生 寫道:
我無得睇


子爵府

積分: 14914


751#
發表於 05-10-1 00:58 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

你地走寶喇,頭先好多野睇呀!

[quote]
傻妹妹 寫道:
我都無得睇啦. :-( :-( :-( [quote]
魚生 寫道:
我無得睇


子爵府

積分: 14914


752#
發表於 05-10-1 00:59 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

係呀係呀, 有大飽呀

[quote]
hola 寫道:
[size=medium]冇lu,小路話頭先買大包咋~~~
[quote]
魚生 寫道:
我無得睇


侯爵府

積分: 21998


753#
發表於 05-10-1 01:01 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

[quote]
OKLA 寫道:
係呀係呀, 有大飽呀

[quote]
hola 寫道:
[size=medium]冇lu,小路話頭先買大包咋~~~


禁止訪問

積分: 35771

好媽媽勳章 畀面勳章


754#
發表於 05-10-1 01:02 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14914


755#
發表於 05-10-1 01:02 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

oh! 返黎返黎,唔好走左去 ----->

[quote]
傻妹妹 寫道:


公爵府

積分: 26460


756#
發表於 05-10-1 01:03 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

[quote]
OKLA 寫道:
你地走寶喇,頭先好多野睇呀!

[quote]
傻妹妹 寫道:
我都無得睇啦. :-( :-( :-( [quote]
魚生 寫道:
我無得睇


子爵府

積分: 14914


757#
發表於 05-10-1 01:03 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

fing得唔平均呀 要去做多d gym補救
[quote]
魚生 寫道:
佢大細包呀!


侯爵府

積分: 21998


758#
發表於 05-10-1 01:03 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

咁我用呢個囉.[quote]
OKLA 寫道:
oh! 返黎返黎,唔好走左去 ----->


子爵府

積分: 14914


759#
發表於 05-10-1 01:04 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

woh! 真係過左6000 喇


禁止訪問

積分: 35771

好媽媽勳章 畀面勳章


760#
發表於 05-10-1 01:05 |只看該作者

Re: "些芬易呢憤" - 第3分店 (即時開張)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo