想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5940


741#
發表於 11-9-30 16:44 |只看該作者

引用:回覆+cc_ivy+的帖子 恰下先~~~

原帖由 bb_pig_bb 於 11-09-30 發表
回覆 cc_ivy 的帖子

恰下先~~~
而家出左去食雪糕




大宅

積分: 4051


742#
發表於 11-9-30 16:45 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-30 16:44
而家出左去食雪糕

哈哈..你仲去食雪糕?


大宅

積分: 4051


743#
發表於 11-9-30 16:46 |只看該作者
我想問下...驗個時用晨尿驗定係咩時間既都得架?


大宅

積分: 4617


744#
發表於 11-9-30 16:46 |只看該作者
我老公話點解唔中wor...問我使唔使補一補...
唉...緊係啦~~~排卵嗰時佢就病...d卵走晒就嚟dodo...妳哋話點會有呀

已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


745#
發表於 11-9-30 16:47 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-30 16:44
而家出左去食雪糕

妳唔係
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


746#
發表於 11-9-30 16:48 |只看該作者

引用:我老公話點解唔中wor...問我使唔使補一補..

原帖由 ChanyeungC9 於 11-09-30 發表
我老公話點解唔中wor...問我使唔使補一補...
唉...緊係啦~~~排卵嗰時佢就病...d卵走晒就嚟dodo... ...
M後再努力




大宅

積分: 4051


747#
發表於 11-9-30 16:48 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-30 16:46
我老公話點解唔中wor...問我使唔使補一補...
唉...緊係啦~~~排卵嗰時佢就病...d卵走晒就嚟dodo... ...

哈哈..wingwing你黎啦...
你老公真係幾在意架喎...你唔同佢講因為食唔夠燕窩同埋去下歐洲可能會有驚喜...哈哈..


大宅

積分: 4490


748#
發表於 11-9-30 16:48 |只看該作者

回覆:Miss M I will waiting for UUUUUUU~~929

我又做完嘢喇




大宅

積分: 4617


749#
發表於 11-9-30 16:49 |只看該作者
Ding's 發表於 11-9-30 16:46
我想問下...驗個時用晨尿驗定係咩時間既都得架?

如過咗嚟經日子就可以anytime...但用晨尿會準好多呢...
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4051


750#
發表於 11-9-30 16:50 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-30 16:49
如過咗嚟經日子就可以anytime...但用晨尿會準好多呢...
好..等我下個星期.如果未黎..就check下先...


大宅

積分: 4617


751#
發表於 11-9-30 16:51 |只看該作者
Ding's 發表於 11-9-30 16:48
哈哈..wingwing你黎啦...
你老公真係幾在意架喎...你唔同佢講因為食唔夠燕窩同埋去下歐洲可能會有驚喜... ...

....係wor~~~點解我咁豬唔識咁講呢....
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


752#
發表於 11-9-30 16:51 |只看該作者

引用:Quote:cc_ivy+發表於+11-9-30+16:44+而家出

原帖由 ChanyeungC9 於 11-09-30 發表
妳唔係
我眼訓,但要出去




大宅

積分: 4617


753#
發表於 11-9-30 16:52 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-30 16:48
M後再努力

要喇!!!因佢比我更在意....但我有少少縮沙!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


754#
發表於 11-9-30 16:53 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-30 16:51
我眼訓,但要出去

接仔~~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


755#
發表於 11-9-30 16:53 |只看該作者

引用:Quote:cc_ivy+發表於+11-9-30+16:51+我眼訓

原帖由 ChanyeungC9 於 11-09-30 發表
接仔~~~
接大仔,我老公




大宅

積分: 4617


756#
發表於 11-9-30 16:55 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-9-30 16:53
接大仔,我老公

廿四考老婆....
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


757#
發表於 11-9-30 16:56 |只看該作者
回覆 ChanyeungC9 的帖子

哈哈....咁下個月就可以努力d, "cher"盡佢,哈哈


大宅

積分: 4051


758#
發表於 11-9-30 16:57 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-9-30 16:51
....係wor~~~點解我咁豬唔識咁講呢....

男人真係會信架...哈哈...


男爵府

積分: 6108


759#
發表於 11-9-30 16:57 |只看該作者
回覆 Ding's 的帖子

哈哈,好呀,我聽人講去完旅行番黎總有意外驚喜!!!


大宅

積分: 4051


760#
發表於 11-9-30 16:58 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-9-30 16:57
回覆 Ding's 的帖子

哈哈,好呀,我聽人講去完旅行番黎總有意外驚喜!!!

真係架..因為個人開心d...我見好多人都係旅行帶埋返黎架...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo