想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4617


741#
發表於 11-10-4 14:11 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-10-4 14:09
cc_pig, 係我同bb_pig既混合版???

我已經.....算吧喇~~~cc &bb唔緊要喇~~~都係my best fd ma~~重有丁丁....
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


742#
發表於 11-10-4 14:15 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-4 14:11
我已經.....算吧喇~~~cc &bb唔緊要喇~~~都係my best fd ma~~ ...
講下笑~~~haa...
今日勁開心.......未試過黎m黎得咁興奮


大宅

積分: 4051


743#
發表於 11-10-4 14:15 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-4 14:11
我已經.....算吧喇~~~cc &bb唔緊要喇~~~都係my best fd ma~~ ...

哈哈...YEAH~


大宅

積分: 4617


744#
發表於 11-10-4 14:15 |只看該作者
Ding's 發表於 11-10-4 14:09
邊個溝邊個又有咩所謂即.....最緊要而家仲愛你嗎...生埋仲愛C你啦..怕咩呀... ...

唉~~當妳經歷兩段又愛又恨的感情之後.....妳都會和我一樣無晒feeling!!!我個心境已去到你要走就走...我唔會留又唔會癲(以前我會發癲)...

已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


745#
發表於 11-10-4 14:18 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-10-4 14:15
講下笑~~~haa...
今日勁開心.......未試過黎m黎得咁興奮

我緊係知妳講得笑才玩吓啫.....傻豬~~~~
如果我好似妳這樣我都興奮喇.....就算有無得開始都起碼俾個指示我呀....唔上唔落!!!妳煩呢...我就最怕個cycle亂,又要計過
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


746#
發表於 11-10-4 14:20 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-4 14:18
我緊係知妳講得笑才玩吓啫.....傻豬~~~~
如果我好似妳這樣我都興奮喇.....就算有無得開 ...
今個cycle應該亂晒..我估要亂黎先中~


大宅

積分: 4617


747#
發表於 11-10-4 14:25 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-10-4 14:20
今個cycle應該亂晒..我估要亂黎先中~

唔緊要喇...妳要呀bb_pig d 紅d都可以check到嘛...!!try 吓sin law~~
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


748#
發表於 11-10-4 14:29 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-4 14:25
唔緊要喇...妳要呀bb_pig d 紅d都可以check到嘛...!!try 吓sin law~~
諗住要兩盒玩下~


大宅

積分: 4617


749#
發表於 11-10-4 14:34 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-10-4 14:29
諗住要兩盒玩下~
pigpig有無講佢手頭上有幾多盒???一日用一條定無幾多條??我只知pigpig話sin用紅d check到才用哈哈笑咋...如妳2盒都得我兩盒都可以了...
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


750#
發表於 11-10-4 14:35 |只看該作者
Ivy...妳個仔要入學咩???咁快???
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 5940


751#
發表於 11-10-4 14:35 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-4 14:34
pigpig有無講佢手頭上有幾多盒???一日用一條定無幾多條??我只知pigpig話sin用紅d check到才用哈哈笑咋...如 ...
佢有9盒, 一盒10條..佢用左一盒...



男爵府

積分: 5940


752#
發表於 11-10-4 14:35 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-4 14:35
Ivy...妳個仔要入學咩???咁快???
我比佢讀兩歲班~


男爵府

積分: 6108


753#
發表於 11-10-4 14:36 |只看該作者

回覆:究竟MISS M在哪裡929........

哈哈 我番黎喇 對唔住呀丁丁頭先傾傾下訓左 岩岩一次過睇晒你地既對話 哈哈

我同c6都好少出街架 佢成日話好累
Wing wing 你係咪要紅d !? Ivy 要2盒 咁我仲有7盒呀 你地pm地址比我 我寄出比你地丫




大宅

積分: 4617


754#
發表於 11-10-4 14:36 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-10-4 14:35
我比佢讀兩歲班~

咁早要入喇...d學費貴唔貴呀???
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


禁止訪問

積分: 2770


755#
發表於 11-10-4 14:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5940


756#
發表於 11-10-4 14:37 |只看該作者
ChanyeungC9 發表於 11-10-4 14:36
咁早要入喇...d學費貴唔貴呀???
貴呀, 我比佢讀d 中價學校, 學費 $3000/月


大宅

積分: 4617


757#
發表於 11-10-4 14:37 |只看該作者
joe2828 發表於 11-10-4 14:37
回覆 Cherrieqoo521 的帖子

你d貓貓很可愛! 我都養緊異國短毛貓! 快3yrs了!

hihi~~~~joe2828
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


758#
發表於 11-10-4 14:38 |只看該作者
cc_ivy 發表於 11-10-4 14:37
貴呀, 我比佢讀d 中價學校, 學費 $3000/月

...我一個月屋企開支!!!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


759#
發表於 11-10-4 14:39 |只看該作者
時間如何???有無資助??私營??
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 4617


760#
發表於 11-10-4 14:40 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-4 14:36
哈哈 我番黎喇 對唔住呀丁丁頭先傾傾下訓左 岩岩一次過睇晒你地既對話 哈哈

我同c6都好少出街架 佢成日話 ...

.....掛C我咩
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo