跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8163


741#
發表於 06-2-17 11:34 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

早呀)))


今日單新聞真駭人, 平時鬧仔個心都唔開心, 做母親的點可以下得手 :cry:

姑姑
佢地開始學認字, 如果是簡體字既書會否令他們混淆?

他貓
chk pm pls..


珍珠宮

積分: 34740


742#
發表於 06-2-17 11:48 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

歌,

唔係我要嫁(我已有一套),係幫我個亞姨買黎讀比佢個孫聽.佢個孫係canada,我估都冇乜機會學中文了.亞姨話簡體字都ok喎.

咁,請問邊到有繁體字既亮亮系列賣呢?


男爵府

積分: 5320


743#
發表於 06-2-17 11:51 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

glory,
系呀 !! 單新聞真系好得人驚. 近排打開報紙好似冇好野. :cry:

googoo,
系呀! 現階段簡體字暫時唔好比我地細路睇, 我將d簡體字用label'傘'住, 我對大仔做法, 系佢1年級比佢接觸簡體字的數學書, 因好少字, 到佢3年級正式睇書 (教科書, 漫畫, 天文...), 繁體字的書好貴, 我唔捨買, 佢又睇得快 !!


男爵府

積分: 8163


744#
發表於 06-2-17 11:59 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

姑姑
oic....咁就繁簡都無乜所謂 :lol:

米姐
用label'傘'住又幾好喎
咁大仔到3年級正式睇書時係咪都有睇簡體字既書?


男爵府

積分: 5320


745#
發表於 06-2-17 12:04 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

glory,
我意思系3年級正式比佢睇簡體字既書呢 !!!
label'傘'住 冇計啦 !! save $$$ 嗎 . :mrgreen: (但大哥果時冇lee支歌唱)


男爵府

積分: 5320


746#
發表於 06-2-17 12:27 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

all,
你地有冇同細唔講'性'知識 ???

toto我教得好少, 佢有太多其他野要教, 我大仔好細個我開始教, 久唔久講dd系好好嫁, 而且e+小學2年級常識科便講, 精子卵子...

琴晚大仔同我講, 免費報紙有兒童不宜, 原來琴日有件'鑽石比堅尼'新聞, 佢話 : 粒鑽石太細, 見晒個圓圈 (個胸), 比佢笑c. 又曾經話要去廣管局投訴, 話某胸圍廣告, 影住個胸部好多秒.... e+d細路


大宅

積分: 4493


747#
發表於 06-2-17 15:22 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

googoo:
sogo club有繁體字, 但好貴, seems $2X or 3X 一本.
妳都可去小樹苗買, office 係north point.
如簡體字, 我係dang dang買的. idea無咩?


大宅

積分: 4257

好媽媽勳章


748#
發表於 06-2-17 16:57 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

googoo,
re: 亮亮
簡體: 在ideal買
繁體: sogo
英文: 商務


珍珠宮

積分: 34740


749#
發表於 06-2-17 17:37 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

tata/jackie

idea未有貨呀.
小樹苗都要$26一本.
當當訂?送唔送去canada?


大宅

積分: 3608


750#
發表於 06-2-17 22:43 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

^0^,

這個我都不太肯定, 可向社署查詢下嘅 !

你係咪想要亮亮呀 ? 你介唔介意二手簡體版, 君君都睇悶了, 加上我成日買書, 現在想清下貨..

Somimi,

近排同君君去厠所, 他會問:媽咪點解用pat pat痾尿 ? 點解會有毛毛嘅 ? 你話應點答好呢 ? 是否是時候灌輸性教育呢 ?


大宅

積分: 4257

好媽媽勳章


751#
發表於 06-2-18 10:42 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

good morning!

今日有冇人要返工?


侯爵府

積分: 23362


752#
發表於 06-2-18 10:45 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

A媽
媽咪點解用pat pat痾尿 ? 點解會有毛毛嘅 ?
naoki同君君既問題1模1樣
我有灌輸佢性智識, 一本正經咁答佢


大宅

積分: 4257

好媽媽勳章


753#
發表於 06-2-18 12:23 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

心心 / A媽,
軒軒都有問我點解女仔帶bra, 男仔唔駛.


大宅

積分: 3608


754#
發表於 06-2-18 14:07 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

心 心,

你係唔係用男女結構及生殖器官解釋呀 ? 我諗駛唔駛要開始準備用具同他解釋呢 ?

pls. check pm.


禁止訪問

積分: 6817


755#
發表於 06-2-19 22:23 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3608


756#
發表於 06-2-19 22:40 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Che,

Cl點解無端端入院呀 ? 點發現 ? 希望她無事啦 !


禁止訪問

積分: 6817


757#
發表於 06-2-19 22:50 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3608


758#
發表於 06-2-19 23:02 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

各西貢友,

今日部份的相upload咗上site啦 ! 有時間睇下啦 !

Toma,

你同Tommy, 又打車輪呀 !

Tanny,

Pls. check pm again.

Che,

Don't worry.. Cl will recover very soon...


君君 : 彤彤小心呀! 彤彤: 知啦 !


君君 : 我拖住你, 拎捨開心..


彤彤: he he..我都好sweet呀 !


侯爵府

積分: 23362


759#
發表於 06-2-20 09:00 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

che
poor cl, 希望佢快d好番, 聽落都很心痛呀

a媽
性智識, 我只係正經解釋佢聽我唔係用patpat係用xx, 毛毛到你大個發育時就會有, 我就xx歲開始有, 爸爸大概xx歲就有, 乳房係女孩子發育時會有, 簡易到好似教導人係有眼耳口鼻一樣架炸

彤彤真係好靚女, 君君死拖實唔放, naoki拖彤彤果陣好彩君君未到, 唔係就出事
btw, 你個西響邊呀??


子爵府

積分: 12388


760#
發表於 06-2-20 09:36 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)


個西咪係ABA度law :mrgreen: :mrgreen:
你真係記得幾歲出毛咩?

tata
彤彤唔止人靘, 衫都好正, 記得我book左件衫嫁

che
poor charlotte :cry: :cry:
攪咁多野幾$$埋單?
touchwood if 卓泓又係高燒唔退等我都學下你dick佢去lab test先.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo