自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 39903

好媽媽勳章 醒目開學勳章


741#
發表於 07-2-13 10:05 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

羡慕ing~~
webjen 寫道:

囡真係嗲到你
個晚我夜左番屋企,QQ 一見我番,就唔訓覺要同我玩,問佢掛唔掛住我? 佢話:我成日掛住媽媽 :mrgreen: 跟住雙手捧住我個面係咁
真係暈得一陣陣 :mrgreen:

生活不單會有快樂  也一定會有痛苦
事情不單會有成功  也一定會有失敗
性格不單會有圓滿  也一定會有缺陷
戀愛不單會有甜蜜  也一定會有心酸
有時候  我們等的  並不是機會  而是釋懷
即使被祂原諒不一定足夠   有時你也得學習原諒自己



水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


742#
發表於 07-2-13 10:08 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

包包&魔怪媽咪 寫道:
我返到公司喇,公司個【包租公】又唔知要攪幾多粒鐘喇...
[size=medium]放工先攪喇,唔好比 xyz 知道呀 ....

攪通頂就 .... 佢唔知喇
路遙知馬力,日久見人心!


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


743#
發表於 07-2-13 10:10 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

小草 寫道:
我都估 2J 搭錯線
- - - - -
包包&魔怪媽咪 寫道:
ee... 又關妳樹?
- - - - -
2jmama 寫道:
好..............慢..............
[size=medium]唔係 wor .... 2j 好似真係搭啱 channel 咁 bor
路遙知馬力,日久見人心!


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


744#
發表於 07-2-13 10:11 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

包包&魔怪媽咪 寫道:
冇理由喎~ 唔通jj搭錯線?
- - - - -
2jmama 寫道:
唔知沖完之後 load 晒未呢
可能佢呢期【醒】wor

路遙知馬力,日久見人心!


珍珠宮

積分: 42615

醒目開學勳章 畀面勳章


745#
發表於 07-2-13 10:11 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

好大可能,或者底板燒ed,又或者火牛有事?

[quote]
kitwong 寫道:
【急問】電腦用用


珍珠宮

積分: 39903

好媽媽勳章 醒目開學勳章


746#
發表於 07-2-13 10:12 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

除非....jj就係爆人

生活不單會有快樂  也一定會有痛苦
事情不單會有成功  也一定會有失敗
性格不單會有圓滿  也一定會有缺陷
戀愛不單會有甜蜜  也一定會有心酸
有時候  我們等的  並不是機會  而是釋懷
即使被祂原諒不一定足夠   有時你也得學習原諒自己



水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


747#
發表於 07-2-13 10:13 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

包包&魔怪媽咪 寫道:
[size=large]跟住妳會講--->DNM
- - - - -
hehalady 寫道:
[size=medium]A, AA, B, BB, ABA, BAB, AABB, BBAA, ABAB, BABA ....[size=x-large] 跟住我會講乜?
[size=xx-large]無人識答 gar
路遙知馬力,日久見人心!


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


748#
發表於 07-2-13 10:14 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

小草 寫道:
[size=large]我會唔到包租公包租婆呀!點解呀!
[size=xx-large]雷聲大、雨點小

不見也罷
路遙知馬力,日久見人心!


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


749#
發表於 07-2-13 10:15 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

包包&魔怪媽咪 寫道:
我就話佢99.999999999999999%搭錯線 [size=x-large]..................
2j 快 d 企出黎講 2 句喇
路遙知馬力,日久見人心!


珍珠宮

積分: 42615

醒目開學勳章 畀面勳章


750#
發表於 07-2-13 10:15 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

半夜三更油油?癡膠花架?
咁咪一路


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


751#
發表於 07-2-13 10:18 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

3littlepigs 寫道:


同您既【下一步】都有關架bor... :tongue: :tongue: :tongue:
何解 d 人咁多嘴嘅呢 ..... 唔簽咪唔簽 lor .... 使乜講咁多『肺』話
路遙知馬力,日久見人心!


珍珠宮

積分: 42615

醒目開學勳章 畀面勳章


752#
發表於 07-2-13 10:18 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

$7x?好似畀人....

pinkyhsy 寫道:
係呀...citysuper係有呢d雞賣...不過半隻雞仔(真係好細隻架咋...好似出面d燒春雞咁上下大啦!)港幣$7x.....[quote]
webjen 寫道:
hehe....我就係咁諗...咪食左 3 隻 lor
聽講 citysuper 有"無激素"雞翼賣
[/quote]


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


753#
發表於 07-2-13 10:20 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

webjen 寫道:
元朗都有【嘉美雞】賣.....不過,驚驚地係唔係真係【嘉美雞】 依家乜都有假
有個 list showing 邊度有正貨【嘉美雞】賣
路遙知馬力,日久見人心!


珍珠宮

積分: 42615

醒目開學勳章 畀面勳章


754#
發表於 07-2-13 10:20 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回



[quote]
kitwong 寫道:
我幫我個 fd 問,咁可以點做呀 [quote]
2jmama 寫道:
係.[quote]
kitwong 寫道:
【急問】電腦用用


珍珠宮

積分: 39903

好媽媽勳章 醒目開學勳章


755#
發表於 07-2-13 10:21 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

我昨晚見到,我都費x事彩佢呀
hehalady 寫道:
[quote]
3littlepigs 寫道:


同您既【下一步】都有關架bor... :tongue: :tongue: :tongue:
何解 d 人咁多嘴

生活不單會有快樂  也一定會有痛苦
事情不單會有成功  也一定會有失敗
性格不單會有圓滿  也一定會有缺陷
戀愛不單會有甜蜜  也一定會有心酸
有時候  我們等的  並不是機會  而是釋懷
即使被祂原諒不一定足夠   有時你也得學習原諒自己



珍珠宮

積分: 42615

醒目開學勳章 畀面勳章


756#
發表於 07-2-13 10:21 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

[quote]
kitwong 寫道:
關唔關呢個事 [quote]
kitwong 寫道:
我幫我個 fd 問,咁可以點做呀 [quote]
2jmama 寫道:
係.[quote]
kitwong 寫道:
【急問】電腦用用


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


757#
發表於 07-2-13 10:22 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

webjen 寫道:
囡真係嗲到你
個晚我夜左番屋企,QQ 一見我番,就唔訓覺要同我玩,問佢掛唔掛住我? 佢話:我成日掛住媽媽 :mrgreen: 跟住雙手捧住我個面係咁
真係暈得一陣陣 :mrgreen:
[size=xx-large]囡呀 )))

不過 ... 無屎屎份
路遙知馬力,日久見人心!


王國長老

積分: 57243

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


758#
發表於 07-2-13 10:23 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

[size=large]問題係我入唔到去呀!
hehalady 寫道:
[size=large]雷聲大、雨點小

不見也罷


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


759#
發表於 07-2-13 10:24 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

webjen 寫道:
有頭髮邊個想做 "辣喱" 呀!!
我夜晚訓7-8 個鐘都好鬼 可能晚晚醒 2,3 次!!
搭襯車都 朝早訓多 20 mins, 放工又訓多 30 mins
尋晚有部轟炸機喺耳邊 .... 娜媽伸左部機幾野 .... 部機重係間歇性不停咁炸 .... 娜媽終於過房攬住二少瞓
路遙知馬力,日久見人心!


珍珠宮

積分: 39903

好媽媽勳章 醒目開學勳章


760#
發表於 07-2-13 10:24 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

咱們同坐一條船,您唔好再刺激亞邊個啦下
hehalady 寫道:
[quote]
webjen 寫道:
囡真係嗲到你
個晚我夜左番屋企,QQ 一見我番,就唔訓覺要同我玩,問佢掛唔掛住我? 佢話:我成日掛住媽媽 :mrgreen: 跟住雙手捧住我個面係咁
真係暈得一陣陣 :mrgreen:
[size=xx-large]囡呀 )))

不過 ... 無屎屎份 [/quote]

生活不單會有快樂  也一定會有痛苦
事情不單會有成功  也一定會有失敗
性格不單會有圓滿  也一定會有缺陷
戀愛不單會有甜蜜  也一定會有心酸
有時候  我們等的  並不是機會  而是釋懷
即使被祂原諒不一定足夠   有時你也得學習原諒自己



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo