立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 39903
webjen 寫道: 囡真係嗲到你 個晚我夜左番屋企,QQ 一見我番,就唔訓覺要同我玩,問佢掛唔掛住我? 佢話:我成日掛住媽媽 :mrgreen: 跟住雙手捧住我個面係咁 真係暈得一陣陣 :mrgreen:
水晶宮
積分: 55493
包包&魔怪媽咪 寫道: 我返到公司喇,公司個【包租公】又唔知要攪幾多粒鐘喇...
小草 寫道: 我都估 2J 搭錯線 - - - - - 包包&魔怪媽咪 寫道: ee... 又關妳樹? - - - - - 2jmama 寫道: 好..............慢..............
包包&魔怪媽咪 寫道: 冇理由喎~ 唔通jj搭錯線? - - - - - 2jmama 寫道: 唔知沖完之後 load 晒未呢
積分: 42615
包包&魔怪媽咪 寫道: [size=large]跟住妳會講--->DNM - - - - - hehalady 寫道: [size=medium]A, AA, B, BB, ABA, BAB, AABB, BBAA, ABAB, BABA ....[size=x-large] 跟住我會講乜?
小草 寫道: [size=large]我會唔到包租公包租婆呀!點解呀!
包包&魔怪媽咪 寫道: 我就話佢99.999999999999999%搭錯線 [size=x-large]..................
3littlepigs 寫道: 同您既【下一步】都有關架bor... :tongue: :tongue: :tongue:
pinkyhsy 寫道: 係呀...citysuper係有呢d雞賣...不過半隻雞仔(真係好細隻架咋...好似出面d燒春雞咁上下大啦!)港幣$7x.....[quote] webjen 寫道: hehe....我就係咁諗...咪食左 3 隻 lor 聽講 citysuper 有"無激素"雞翼賣
webjen 寫道: 元朗都有【嘉美雞】賣.....不過,驚驚地係唔係真係【嘉美雞】 依家乜都有假
hehalady 寫道: [quote] 3littlepigs 寫道: 同您既【下一步】都有關架bor... :tongue: :tongue: :tongue:
王國長老
積分: 57243
hehalady 寫道: [size=large]雷聲大、雨點小 不見也罷
webjen 寫道: 有頭髮邊個想做 "辣喱" 呀!! 我夜晚訓7-8 個鐘都好鬼 可能晚晚醒 2,3 次!! 搭襯車都 朝早訓多 20 mins, 放工又訓多 30 mins
hehalady 寫道: [quote] webjen 寫道: 囡真係嗲到你 個晚我夜左番屋企,QQ 一見我番,就唔訓覺要同我玩,問佢掛唔掛住我? 佢話:我成日掛住媽媽 :mrgreen: 跟住雙手捧住我個面係咁 真係暈得一陣陣 :mrgreen:
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy