影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   15


男爵府

積分: 6390


7641#
發表於 15-8-16 21:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Puffyy 於 15-08-16 發表好似

原帖由 MagDog 於 15-08-16 發表
芝士烤雞,仲有一個炸雞四寶拼盤。 如果食得辛辣。有款真係好spicy. 其他飯卷唔特別,食chicken已經夠了

...
好呀!多謝介紹
好期待去試下。。同望住佢一路食雞


翡翠宮

積分: 93980


7642#
發表於 15-8-16 21:27 |只看該作者
Puffyy 發表於 15-8-16 21:01
好呀!多謝介紹
好期待去試下。。同望住佢一路食雞
WELCOME 我會SUGGEST唔好同一大班朋友去. 4個或以下就好了. 因為冇訂位. 只可以排隊.


大宅

積分: 2282


7643#
發表於 15-8-16 21:56 |只看該作者
Puffyy 發表於 15-8-16 19:34
好似好正喎 仲有咩好味呀?


好野! 星期四我都得閒, 可以 join 埋一齊食炸雞一齊睇碩碩


侯爵府

積分: 22849


7644#
發表於 15-8-16 22:30 |只看該作者

引用:Quote:Puffyy+發表於+15-8-16+19:34+好似好

原帖由 mgtoalice 於 15-08-16 發表
好野! 星期四我都得閒, 可以 join 埋一齊食炸雞一齊睇碩碩
好呀!





琥珀宮

積分: 190260

畀面勳章 親子王國15週年勳章


7645#
發表於 15-8-16 22:45 |只看該作者

引用:Quote:Puffyy+發表於+15-8-16+21:01+好呀!

原帖由 MagDog 於 15-08-16 發表
WELCOME 我會SUGGEST唔好同一大班朋友去. 4個或以下就好了. 因為冇訂位. 只可以排隊. ...
你等位等左幾耐?




翡翠宮

積分: 93980


7646#
發表於 15-8-16 22:49 |只看該作者
ccdccl 發表於 15-8-16 22:45
你等位等左幾耐?
未營業等開門, 朋友等了10分鐘.


侯爵府

積分: 22849


7647#
發表於 15-8-16 23:35 |只看該作者

回覆:迷上了李鐘碩

李顺载爷爷喜欢对工作人员友善有爱的演员。所以钟硕的言行都被爷爷默默见了,默默放在心里。对了李爷爷说了一句有趣的话,他说看钟硕的脸,真没想到会有这么高个子。2013sbs颁奖典礼爷爷是十大演员颁奖嘉宾,在后台看到钟硕的名字爷爷就笑了,说这孩子很不错。




侯爵府

積分: 22849


7648#
發表於 15-8-16 23:36 |只看該作者

回覆:迷上了李鐘碩

.
myphoto.jpg




侯爵府

積分: 22849


7649#
發表於 15-8-16 23:37 |只看該作者

回覆:迷上了李鐘碩

整蠱做怪碩!
myphoto.jpg




男爵府

積分: 6390


7650#
發表於 15-8-17 08:39 |只看該作者

回覆:迷上了李鐘碩

早晨
1439771903180.jpg


侯爵府

積分: 22849


7651#
發表於 15-8-17 09:06 |只看該作者

引用:早晨+

原帖由 Puffyy 於 15-08-17 發表
早晨
早晨呀!好眼訓,但見到碩咁sexy的樣子就醒一醒...不過都係好眼訓...




侯爵府

積分: 22849


7652#
發表於 15-8-17 10:29 |只看該作者

回覆:迷上了李鐘碩

我好鍾意聽碩唱歌呀...




男爵府

積分: 6390


7653#
發表於 15-8-17 10:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Puffyy 於 15-08-17 發表早晨

原帖由 babybabywanted 於 15-08-17 發表
早晨呀!好眼訓,但見到碩咁sexy的樣子就醒一醒...不過都係好眼訓...



...
係呀!當好眼訓望佢個樣會醒一醒
不過又會想沈醉於夢裡跟他相遇


男爵府

積分: 6390


7654#
發表於 15-8-17 10:41 |只看該作者

引用:我好鍾意聽碩唱歌呀...

原帖由 babybabywanted 於 15-08-17 發表
我好鍾意聽碩唱歌呀...
係呀!佢把聲真係好好聽架 我成日都reply reply 咁聽.......


侯爵府

積分: 22849


7655#
發表於 15-8-17 10:48 |只看該作者
好鍾意我地叫佢encore, 佢話阿啦梳,阿啦梳,感覺好像好親近一樣!成日覺得佢對粉絲好似對朋友一樣!
每次聽佢唱個,個心就甜!好掛住FM個晚,見到佢實在太開心!




侯爵府

積分: 22849


7656#
發表於 15-8-17 11:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+babybabywanted+於+15-08-17+

原帖由 Puffyy 於 15-08-17 發表
係呀!當好眼訓望佢個樣會醒一醒
不過又會想沈醉於夢裡跟他相遇
我未試過夢見碩...
哎呀....我想快d學好韓文同碩傾計.....




男爵府

積分: 6390


7657#
發表於 15-8-17 11:33 |只看該作者
本帖最後由 Puffyy 於 15-8-17 11:34 編輯
babybabywanted 發表於 15-8-17 10:48
好鍾意我地叫佢encore, 佢話阿啦梳,阿啦梳,感覺好像好親近一樣!成日覺得佢對粉絲好似對朋友一樣!
每次 ...

唔知點解今朝回憶過High 5...咁近摸佢同望住佢....我仲覺得果下好似發緊夢咁...因為果度燈光好暗....佢好似係個夢境出現咁....影像好曚曨好唔真實咁對住我笑....
好想停留係果一刻呀!!!


大宅

積分: 1743


7658#
發表於 15-8-17 13:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+MagDog+於+15-08-16+發表芝士

原帖由 Puffyy 於 15-08-16 發表
好呀!多謝介紹
好期待去試下。。同望住佢一路食雞
你地可唔可以post多D炸雞相?無得同你地去等我睇下都好




男爵府

積分: 7767


7659#
發表於 15-8-17 14:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Puffyy+於+15-08-16+發表好呀

原帖由 moonpie 於 15-08-17 發表
你地可唔可以post多D炸雞相?無得同你地去等我睇下都好



...
我咬住隻脾影張俾你



點評

moonpie    發表於 15-8-17 18:05


侯爵府

積分: 22849


7660#
發表於 15-8-17 14:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+moonpie+於+15-08-17+發表你

原帖由 Bonita11 於 15-08-17 發表
我咬住隻脾影張俾你
我做証人!你係咬住隻脾影至好!我揸相機!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo