跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24553


7681#
發表於 05-8-29 11:10 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 17(11/08/2005)

敏.. 佢個日話valerie都似係出疹.. 甘仲唔醒目買d野比襯家同阿囡補補佢...


侯爵府

積分: 24274


7682#
發表於 05-8-29 11:10 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 17(11/08/2005)

Pump ma:


侯爵府

積分: 24553


7683#
發表於 05-8-29 11:10 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 17(11/08/2005)

joe... 大力b好似你呀...


伯爵府

積分: 17688


7684#
發表於 05-8-29 11:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 17(11/08/2005)

joe,
long time no see 大力b 喎
好俊呀佢


侯爵府

積分: 21537


7685#
發表於 05-8-29 11:12 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 17(11/08/2005)

真係仲好唔舒服添!都係走啦....放日sick leave先.
886


侯爵府

積分: 24274


7686#
發表於 05-8-29 11:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 17(11/08/2005)

Joe:
有一晚我打比你呀!!


子爵府

積分: 10440


7687#
發表於 05-8-29 11:17 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 17(11/08/2005)

Hi ,

Pump Pump 出牙 , 係呢, 你有冇去赤柱呀, 我想下星期去, 唔知有winter衫未? 星期五同雪雪去健康院, 好開心呀, 佢有75cm長, 姑娘話係97%, 係大碼長.


侯爵府

積分: 24553


7688#
發表於 05-8-29 11:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 17(11/08/2005)


男爵府

積分: 6152


7689#
發表於 05-8-29 11:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 17(11/08/2005)

Pumpkin_mama ,,,,,,,,,,真係,,,,好多人都咁講,,不過我覺得似我老公,,,


子爵府

積分: 10440


7690#
發表於 05-8-29 11:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 17(11/08/2005)

hi carol,

你個大b & 未出世的小b 好嗎 , 謙謙好似大過仔左, 不過面珠仔就細左, 你張signature 相係用什麼software做, 可唔可以print 出來. 我係快圖美見到大約$300一張


男爵府

積分: 6152


7691#
發表於 05-8-29 11:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 17(11/08/2005)

ymc,,,,我都話架啦,個陣時又吾簡佢,,,

草本,,,,,,係呀,我收到呀,不過收到個陣時己經係十點幾,所以無覆你呀,,,我而家星期一放假


侯爵府

積分: 24553


7692#
發表於 05-8-29 11:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 17(11/08/2005)

88:雪雪都好長呀.... 你2公婆都好高呢???

我冇去赤柱.. 我諗冇甘快番winter衫.. 或者再過多2星期先去.. 因為上次我去利源東街其中一間係赤柱既分店.. 佢地都冇乜衫.. 佢話遲d先有...


男爵府

積分: 6152


7693#
發表於 05-8-29 11:23 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 17(11/08/2005)

hellobaby888 寫道:
hi carol,

你個大b & 未出世的小b 好嗎 , 謙謙好似大過仔左, 不過面珠仔就細左, 你張signature 相係用什麼software做, 可唔可以print 出來. 我係快圖美見到大約$300一張


草本,,你又有左呀


男爵府

積分: 6152


7694#
發表於 05-8-29 11:25 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 17(11/08/2005)

我又有野想八呀,,,,人地話女仔會出上邊隻牙仔先,,咁男仔出下邊隻牙仔先,,係吾係架????


侯爵府

積分: 24553


7695#
發表於 05-8-29 11:25 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 17(11/08/2005)

joe:你唔溫書更係唔知啦.. 不過未夠3個月.. 唔可以講... shu.. shu...


侯爵府

積分: 24553


7696#
發表於 05-8-29 11:26 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 17(11/08/2005)

joe:阿泵出下面牙先...


男爵府

積分: 6152


7697#
發表於 05-8-29 11:28 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 17(11/08/2005)

Pumpkin_mama ,,,,,,即係草本係囉,,個陣時話卡野又係,,,,咁快既,,,,


子爵府

積分: 10440


7698#
發表於 05-8-29 11:28 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 17(11/08/2005)

唔係好高. 我大約5'4" & 老公我估大約5'6/7", 唔係好肯定, 重之唔係高啦. 係呀, 佢都幾長, 姑娘話佢有9隻牙仔, 食得唔好, 好正常, 出完好d, 重係中碼, 所以好似睇落slim d.

下個月尾去飲, 所以想買套衫比佢, 如果赤柱唔多/冇, 就去其他shop look look 先.

Pumpkin_mama 寫道:
88:雪雪都好長呀.... 你2公婆都好高呢???

我冇去赤柱.. 我諗冇甘快番winter衫.. 或者再過多2星期先去.. 因為上次我去利源東街其中一間係赤柱既分店.. 佢地都冇乜衫.. 佢話遲d先有...


男爵府

積分: 6152


7699#
發表於 05-8-29 11:30 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 17(11/08/2005)

Pumpkin_mama ,,,我想問你去影樓埋單幾$$呀??我好想去呀,,


子爵府

積分: 10440


7700#
發表於 05-8-29 11:30 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 17(11/08/2005)

joe,

雪雪都係出下面先.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo