影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   15


大宅

積分: 4016


7701#
發表於 15-8-18 10:27 |只看該作者
Puffyy 發表於 15-8-18 09:57
你講芝士雞??
應該係芝士雞上面個個


大宅

積分: 4016


7702#
發表於 15-8-18 10:29 |只看該作者
moonpie 發表於 15-8-18 10:25
連menu都有碩碩張相!
係啦,本menu有排掀,哈哈。


侯爵府

積分: 22849


7703#
發表於 15-8-18 10:31 |只看該作者

引用:Quote:babybabywanted+發表於+15-8-18+09:4

原帖由 sho25 於 15-08-18 發表
請稍等,即刻同首爾個邊落order
要去wellmade個邊落order先得...




侯爵府

積分: 22849


7704#
發表於 15-8-18 10:33 |只看該作者

引用:Quote:moonpie+發表於+15-8-18+10:25+連men

原帖由 sho25 於 15-08-18 發表
係啦,本menu有排掀,哈哈。
係望住張相,完全睇唔到其他字...然後話:「我地5個人,唔該要5個香薰李鍾碩!」





侯爵府

積分: 22849


7705#
發表於 15-8-18 10:35 |只看該作者

引用:+本帖最後由+Puffyy+於+15-8-18+09:56+編輯

原帖由 Puffyy 於 15-08-18 發表
本帖最後由 Puffyy 於 15-8-18 09:56 編輯

我地小朋友樣子的碩碩 又下咀合上咀
佢成日引人!可愛又引,性感又引,man個時又引...想點?




男爵府

積分: 6390


7706#
發表於 15-8-18 10:42 |只看該作者
sho25 發表於 15-8-18 10:27
應該係芝士雞上面個個
BABY 玩野..右上角得d 字..


大宅

積分: 4016


7707#
發表於 15-8-18 10:46 |只看該作者
Puffyy 發表於 15-8-18 10:42
BABY 玩野..右上角得d 字..
Baby係醉翁之意嘛


侯爵府

積分: 22849


7708#
發表於 15-8-18 10:47 |只看該作者

引用:Quote:sho25+發表於+15-8-18+10:27+應該係

原帖由 Puffyy 於 15-08-18 發表
BABY 玩野..右上角得d 字..
咩呀!咁淨係計圖咪右上角囉...我都話咩字都睇唔到...



點評

Puffyy    發表於 15-8-18 11:12


男爵府

積分: 7767


7709#
發表於 15-8-18 11:07 |只看該作者

引用:朋友影左相,原本menu都有驚喜。我等你地分

原帖由 sho25 於 15-08-18 發表
朋友影左相,原本menu都有驚喜。
我等你地分享當晚既開心相。
食色性也到時胃口大增




男爵府

積分: 6390


7710#
發表於 15-8-18 11:13 |只看該作者
本帖最後由 Puffyy 於 15-8-18 11:17 編輯
Bonita11 發表於 15-8-18 11:07
食色性也到時胃口大增

你記得表演食雞脾..

點評

moonpie    發表於 15-8-18 13:59


男爵府

積分: 7767


7711#
發表於 15-8-18 11:48 |只看該作者

引用:+本帖最後由+Puffyy+於+15-8-18+11:17+編輯

原帖由 Puffyy 於 15-08-18 發表
本帖最後由 Puffyy 於 15-8-18 11:17 編輯
又欺負我呀Puffy...



點評

Puffyy    發表於 15-8-18 12:35


侯爵府

積分: 22849


7712#
發表於 15-8-18 11:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Puffyy+於+15-08-18+發表本帖

原帖由 Bonita11 於 15-08-18 發表
又欺負我呀Puffy...
我唔欺負你!我一定幫你!幫你....揸相機影相...



點評

Puffyy    發表於 15-8-18 12:35


男爵府

積分: 7767


7713#
發表於 15-8-18 11:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Bonita11+於+15-08-18+發表又

原帖由 babybabywanted 於 15-08-18 發表
我唔欺負你!我一定幫你!幫你....揸相機影相...
baby都欺負我〜碩寶寶知道會唔開心㗎



點評

Puffyy    發表於 15-8-18 12:36


侯爵府

積分: 22849


7714#
發表於 15-8-18 12:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+babybabywanted+於+15-08-18+

原帖由 Bonita11 於 15-08-18 發表
baby都欺負我〜碩寶寶知道會唔開心㗎
我幫你咋喎!幫都唔俾? 好人難做...




侯爵府

積分: 22849


7715#
發表於 15-8-18 12:04 |只看該作者

回覆:迷上了李鐘碩

我見有人評論笑死我:「請不要把別人的照片放在李鍾碩旁,因為對別人不公平!」
myphoto.jpg



點評

moonpie    發表於 15-8-18 14:00
Puffyy    發表於 15-8-18 12:38


男爵府

積分: 6390


7716#
發表於 15-8-18 12:37 |只看該作者
babybabywanted 發表於 15-8-18 12:04
我見有人評論笑死我:「請不要把別人的照片放在李鍾碩旁,因為對別人不公平!」




...
其實我真係唔明點解周元會上到位囉....


侯爵府

積分: 22849


7717#
發表於 15-8-18 13:07 |只看該作者

引用:Quote:babybabywanted+發表於+15-8-18+12:0

原帖由 Puffyy 於 15-08-18 發表
其實我真係唔明點解周元會上到位囉....
係lu....金宇彬無左!之前碩俾朴海鎮取代左....而家又返黎...呢個四大天王名單古古怪怪!我淨係睇碩!




男爵府

積分: 6390


7718#
發表於 15-8-18 13:13 |只看該作者
開始很喜歡他的金髮...不過純情的它會比較更好...


一天二硕童鞋在发型店坐着,突发奇想着想要换个变个发色,什么发色呢?

灰色!
因为2013年一整年不停顿的拍摄,都是做着类似的发型,忽然间有种说不出的厌倦感。
不过从这里也不难看出长的很乖的二硕其实骨子里还是挺倔强叛逆的。
可是染头发的时候实在太痛了,因为发色太浅,要漂好多道才行,所以到了不能忍的那种程度他就不愿意继续了,于是变成了金发。

染好了他才通知公司,把公司的人都吓得够呛,(^_^)









大宅

積分: 1743


7719#
發表於 15-8-18 13:58 |只看該作者

引用:Quote:sho25+發表於+15-8-18+09:42+朋友影

原帖由 Puffyy 於 15-08-18 發表
好想攞走埋本MENU...
吓?個menu唔係可以俾我攞返屋企㗎?我仲以為可以返屋企慢慢欣賞添...




大宅

積分: 1743


7720#
發表於 15-8-18 14:02 |只看該作者

引用:開始很喜歡他的金髮...不過純情的它會比較

原帖由 Puffyy 於 15-08-18 發表
開始很喜歡他的金髮...不過純情的它會比較更好...
我覺得... 無論係咩色都好襯碩碩.. 係佢一個至carry都各式各樣既造型



點評

babybabywanted    發表於 15-8-18 15:10
Puffyy    發表於 15-8-18 14:14

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo