自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 38944


761#
發表於 08-4-3 13:59 |只看該作者
所以真係有好多矛盾係當中ga
原文章由 小小靖 於 08-4-3 13:55 發表



不過如果自己帶佢返學放學,就算touchwood有咩事,都唔可以怪人麻~~
如果坐校車,咁多小朋友有時都睇唔到咁多啦~~
你間學校d司機叔叔同嬸嬸ok就好喇~~~ ...


珍珠宮

積分: 41557


762#
發表於 08-4-3 14:00 |只看該作者
原文章由 月希 於 08-4-3 13:57 發表


我都有睇...
重有一個變態新聞....小朋友強姦大人重要告個大人

依家都唔知係乜世界...



呢單新聞係邊架?


琥珀宮

積分: 189108

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


763#
發表於 08-4-3 14:01 |只看該作者
原文章由 月希 於 08-4-3 13:43 發表


我係架..以前朝朝起身食一spoon燕窩架...
大肚果時重係一日食一個早半個晚半個...
生左都keep住朝朝食一spoon食左一排...
後來越黎越懶咪冇食囉...
我home重有6-8個燕棧係雪櫃 ...

你覺得冇效咁你仲食?~早2年有人送左一斤比我,擺係雪櫃擺到有少少黑點,我都覺得冇咩效,食花膠好過


珍珠宮

積分: 38944


764#
發表於 08-4-3 14:02 |只看該作者
我見大旅遊bus果d就真係難顧d,我呢間學校係van,所以少人d,就好d
我都想有車自己接送ar,可惜冇牌 & 冇$$
原文章由 月希 於 08-4-3 13:55 發表


但係咁多小朋友..有時真係會睇漏眼...
我就真係唔放心仔仔坐校車..所以我先買車自己接送咋...


珊瑚宮

積分: 119923

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


765#
發表於 08-4-3 14:03 |只看該作者
原文章由 小小靖 於 08-4-3 14:00 發表



呢單新聞係邊架?


BK有人POST出黎架喎
話有個少婦比三個14-16既青年輪姦...重要比人拍左短片放上YOUTUBE
個少婦係暈左冇晒反應...身邊重有2個BB 2歲同4歲...勁喊


珊瑚宮

積分: 119923

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


766#
發表於 08-4-3 14:04 |只看該作者
原文章由 appleyuen 於 08-4-3 14:01 發表

你覺得冇效咁你仲食?~早2年有人送左一斤比我,擺係雪櫃擺到有少少黑點,我都覺得冇咩效,食花膠好過


就係因為買左係度咪食囉...
我重有果D都想食埋佢架..懶之嘛

花膠我唔多LIKE


珍珠宮

積分: 41557


767#
發表於 08-4-3 14:04 |只看該作者
原文章由 Monty 於 08-4-3 14:02 發表
我見大旅遊bus果d就真係難顧d,我呢間學校係van,所以少人d,就好d
我都想有車自己接送ar,可惜冇牌 & 冇$$



可惜有意外個d,多數都係學校van囉


珍珠宮

積分: 38944


768#
發表於 08-4-3 14:07 |只看該作者
吓............咁點算好ar.............
原文章由 小小靖 於 08-4-3 14:04 發表



可惜有意外個d,多數都係學校van囉


珊瑚宮

積分: 119923

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


769#
發表於 08-4-3 14:07 |只看該作者
原文章由 Monty 於 08-4-3 14:02 發表
我見大旅遊bus果d就真係難顧d,我呢間學校係van,所以少人d,就好d
我都想有車自己接送ar,可惜冇牌 & 冇$$


但係大BUS反而少意外喎..最多係小朋友自己係車箱內曳....
有意外果D多數係校VAN.

我覺得因為大BUS大部...又多數有學校名..一睇就知係校車..有時D人渣車都會讓一讓.....就算真係撞...除非反車...唔係大巴冇咁傷
VAN仔就難睇D...同撞起上黎會傷D


珍珠宮

積分: 35688


770#
發表於 08-4-3 14:08 |只看該作者
原文章由 Monty 於 08-4-3 14:07 發表
吓............咁點算好ar.............



易啦...搬去學校附近住咯....mouth: mouth:


琥珀宮

積分: 189108

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


771#
發表於 08-4-3 14:09 |只看該作者
原文章由 月希 於 08-4-3 13:40 發表


咁有錢...點解唔住好d呢?
我覺得名牌唔多實在..加上通街都有人拎...日日撞袋好冇癮姐..
我有錢淨願住好d..買間dream house同屋企人一齊住..得閒去下旅行好過囉

唔駛多每年預10萬去travel都好好啦 ...

每人追求唔同,我有果fd 買股票幾十萬上落,打麻雀十萬八萬上落,但係又唔捨得買,唔捨得洗,住層唐樓又舊,夏天冷氣又唔捨得開,仲唔知為乜


珍珠宮

積分: 38944


772#
發表於 08-4-3 14:11 |只看該作者
ar.....咁我要再諗吓先..........mouth: mouth:
原文章由 月希 於 08-4-3 14:07 發表


但係大BUS反而少意外喎..最多係小朋友自己係車箱內曳....
有意外果D多數係校VAN.

我覺得因為大BUS大部...又多數有學校名..一睇就知係校車..有時D人渣車都會讓一讓.....就算真係撞...除非反車...唔係大巴冇咁傷
VA ...


珊瑚宮

積分: 119923

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


773#
發表於 08-4-3 14:12 |只看該作者
原文章由 appleyuen 於 08-4-3 14:09 發表

每人追求唔同,我有果fd 買股票幾十萬上落,打麻雀十萬八萬上落,但係又唔捨得買,唔捨得洗,住層唐樓又舊,夏天冷氣又唔捨得開,仲唔知為乜 ...


股票幾十萬上落唔奇...
但係麻雀..佢都打好大下喎
搵搵埋埋咁多..自己完全唔捨得去享受一下...咁辛苦為乜呢??


珍珠宮

積分: 41557


774#
發表於 08-4-3 14:13 |只看該作者
原文章由 Monty 於 08-4-3 14:07 發表
吓............咁點算好ar.............



我都唔知呀~~
一係睇下學校有無政府個d宿舍


禁止訪問

積分: 19714


775#
發表於 08-4-3 14:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 38944


776#
發表於 08-4-3 14:22 |只看該作者
其實遲d搬去果度都近ge,彩虹去九龍塘都方便
原文章由 小小靖 於 08-4-3 14:13 發表



我都唔知呀~~
一係睇下學校有無政府個d宿舍


琥珀宮

積分: 189108

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


777#
發表於 08-4-3 14:23 |只看該作者
原文章由 臭八婆 於 08-4-3 14:21 發表

打麻雀十萬八萬上落咁似你既

我唔打真麻雀的


珍珠宮

積分: 35688


778#
發表於 08-4-3 14:24 |只看該作者
原文章由 appleyuen 於 08-4-3 14:09 發表

每人追求唔同,我有果fd 買股票幾十萬上落,打麻雀十萬八萬上落,但係又唔捨得買,唔捨得洗,住層唐樓又舊,夏天冷氣又唔捨得開,仲唔知為乜 ...



有d人理論好奇怪, 賭錢有回本, 大食冇回頭... 我有位爛賭親戚up架乍..


禁止訪問

積分: 19714


779#
發表於 08-4-3 14:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 19714


780#
發表於 08-4-3 14:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo