立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 18248
子爵府
積分: 11914
rube_by 寫道: 我just 同d粥一齊放,d 粥得d 雞都得
jlam 寫道: 食雞呢單野又要講一講, 比bb食, 千祈唔好食已煮熟既隔夜雞, 雪藏雞都唔係咁好, 因為呢兩類雞好容易有沙門氐菌, 如果bb condition 唔好, 而又唔覺意惹到沙門氐菌, 會發燒同肚痾, 而且個嚴重情度係好堅下架! 要小心
SHRILEY 寫道: 如花, 嘉美雞貴d架. 你實分得到.
男爵府
積分: 5639
2517-2517 寫道: 咁即係要吾要出水先jet....
積分: 6881
2517-2517 寫道: 下, 要好貴架.......我真是好耐無食過住家雞La.....真係吾知訂..........
2517-2517 寫道: 咁我夜晚買定, 明天食又算吾算雪雞ar.....
SHRILEY 寫道: 我平時都係吃雞翼多, 好小自己整雞吃. 因為我吾識切架 (hahahaha)
SHRILEY 寫道: 如花, 你有冇覺得我今日醒左呀. 我家下既工作意欲趺至新低點, 完全吾想do, 好想快d收工.
rube_by 寫道: 我今日煲o左南瓜番茄煲豬骨湯,好甜!!!
2517-2517 寫道: 妖, 南瓜 d皮好水難批...個刨批到爛左tim ar.....切又切埋d肉....真難搞... :-x
2517-2517 寫道: [quote] rube_by 寫道: 我今日煲o左南瓜番茄煲豬骨湯,好甜!!!
jlam 寫道: 你個刨都好 .............................雞wor[quote] 2517-2517 寫道: 妖, 南瓜 d皮好水難批...個刨批到爛左tim ar.....切又切埋d肉....真難搞... :-x
jlam 寫道: 喂, 你估如果我大大隻字咁寫[size=xx-large]無良係品boss, 比我收工呀 佢會唔會係仔眼仔度睇到呢?! [quote]
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy