跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


761#
發表於 04-8-31 14:48 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

食雞呢單野又要講一講, 比bb食, 千祈唔好食已煮熟既隔夜雞, 雪藏雞都唔係咁好, 因為呢兩類雞好容易有沙門氐菌, 如果bb condition 唔好, 而又唔覺意惹到沙門氐菌, 會發燒同肚痾, 而且個嚴重情度係好堅下架! 要小心


子爵府

積分: 11914


762#
發表於 04-8-31 14:49 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

rube_by 寫道:

我just 同d粥一齊放,d 粥得d 雞都得


咁即係要吾要出水先jet....


子爵府

積分: 11914


763#
發表於 04-8-31 14:50 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

jlam 寫道:
食雞呢單野又要講一講, 比bb食, 千祈唔好食已煮熟既隔夜雞, 雪藏雞都唔係咁好, 因為呢兩類雞好容易有沙門氐菌, 如果bb condition 唔好, 而又唔覺意惹到沙門氐菌, 會發燒同肚痾, 而且個嚴重情度係好堅下架! 要小心


咁我夜晚買定, 明天食又算吾算雪雞ar.....


子爵府

積分: 11914


764#
發表於 04-8-31 14:51 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

SHRILEY 寫道:
如花,

嘉美雞貴d架. 你實分得到.


下, 要好貴架.......我真是好耐無食過住家雞La.....真係吾知訂..........


男爵府

積分: 5639


765#
發表於 04-8-31 14:51 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

2517-2517 寫道:
咁即係要吾要出水先jet....


我冇出水wor,even 我煲廋肉粥都冇,但煲出o黎d 粥都ok,and 我有放薑ma,彤彤豬都冇肚痛,(係咪答完好似冇答 ?-( ?-( )


男爵府

積分: 6881


766#
發表於 04-8-31 14:52 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

如花,

你有冇覺得我今日醒左呀.
我家下既工作意欲趺至新低點, 完全吾想do, 好想快d收工.
[url=[img][/url]


男爵府

積分: 5639


767#
發表於 04-8-31 14:54 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

龍龍媽and 各位,肚瀉and 咳千祈唔好食fish,感冒千祈唔好食雞,記住記住!!!仲有淮山有止瀉功效


男爵府

積分: 6881


768#
發表於 04-8-31 14:55 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

2517-2517 寫道:

下, 要好貴架.......我真是好耐無食過住家雞La.....真係吾知訂..........


我平時都係吃雞翼多, 好小自己整雞吃. 因為我吾識切架 (hahahaha)
[url=[img][/url]


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


769#
發表於 04-8-31 14:57 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

我琴日買左一隻剩雞脾, HK$16, 咁我諗住買pork都要HK$8, 又唔係點食到D肉wor
2517-2517 寫道:
下, 要好貴架.......我真是好耐無食過住家雞La.....真係吾知訂..........


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


770#
發表於 04-8-31 14:58 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

唔算, 好似雞翼咁果d冰過, 要解凍果d
2517-2517 寫道:
咁我夜晚買定, 明天食又算吾算雪雞ar.....


男爵府

積分: 5639


771#
發表於 04-8-31 14:59 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

我今日煲o左南瓜番茄煲豬骨湯,好甜!!!


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


772#
發表於 04-8-31 14:59 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

我會叫佢斬件架, 我d刀法都好水皮下!
SHRILEY 寫道:
我平時都係吃雞翼多, 好小自己整雞吃. 因為我吾識切架 (hahahaha)


子爵府

積分: 11914


773#
發表於 04-8-31 14:59 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

SHRILEY 寫道:
如花,

你有冇覺得我今日醒左呀.
我家下既工作意欲趺至新低點, 完全吾想do, 好想快d收工.


妖, me 2 la....好Q多野做架....不過老闆吾係到, 蛇下先炸......吾知佢返吾返tim......

我想放工都不特至, 我仲想訓埋覺ar.....


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


774#
發表於 04-8-31 15:01 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

喂, 你估如果我大大隻字咁寫[size=xx-large]無良係品boss, 比我收工呀 佢會唔會係仔眼仔度睇到呢?!
SHRILEY 寫道:
如花,

你有冇覺得我今日醒左呀.
我家下既工作意欲趺至新低點, 完全吾想do, 好想快d收工.


子爵府

積分: 11914


775#
發表於 04-8-31 15:01 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

rube_by 寫道:
我今日煲o左南瓜番茄煲豬骨湯,好甜!!!


妖, 南瓜 d皮好水難批...個刨批到爛左tim ar.....切又切埋d肉....真難搞... :-x


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


776#
發表於 04-8-31 15:03 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

龍媽,
紅甘荀煲水都可以止痾架, 煲1.5 hrs就得, 小朋友病下一定有架啦, 放鬆d啦!


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


777#
發表於 04-8-31 15:04 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

你個刨都好 .............................雞wor
2517-2517 寫道:
妖, 南瓜 d皮好水難批...個刨批到爛左tim ar.....切又切埋d肉....真難搞... :-x


男爵府

積分: 5639


778#
發表於 04-8-31 15:04 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

2517-2517 寫道:
[quote]
rube_by 寫道:
我今日煲o左南瓜番茄煲豬骨湯,好甜!!!


妖, 南瓜 d皮好水難批...個刨批到爛左tim ar.....切又切埋d肉....真難搞... :-x [/quote]

喂!!!我唔係用刨批wor,我用刀切wor,方便好多,切o左d 肉有乜所謂,d 南瓜o甘平又o甘多,切埋d 肉有乜所謂,至緊要快ma!!!!!!!


子爵府

積分: 11914


779#
發表於 04-8-31 15:05 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

jlam 寫道:
你個刨都好 .............................雞wor[quote]
2517-2517 寫道:
妖, 南瓜 d皮好水難批...個刨批到爛左tim ar.....切又切埋d肉....真難搞... :-x
[/quote]

妖, 咁你又用咩刨咁.............鴨ar........


男爵府

積分: 5639


780#
發表於 04-8-31 15:05 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

jlam 寫道:
喂, 你估如果我大大隻字咁寫[size=xx-large]無良係品boss, 比我收工呀 佢會唔會係仔眼仔度睇到呢?! [quote]


o甘你要再打大隻d ,d 顏色再sharp d 先得la :wink: :wink:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo