跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


761#
發表於 09-1-5 11:16 |只看該作者
原帖由 IPBB 於 09-1-5 09:39 發表
係呀! 不過, 我老公話呢, 依家D人高分左呀, 爭得勁左呀, 你係米一定九龍區呀 !

我唔記得你住邊個宿舍o架?


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


762#
發表於 09-1-5 11:17 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-1-5 10:24 發表
唉~~~~屋企又上唔到網喇 , 好鬼掛住你地呀

早晨,Eva~

和記又上唔到網呀?
呢間野真係仲衰過pccw喎!!!


禁止訪問

積分: 5956


763#
發表於 09-1-5 13:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10674


764#
發表於 09-1-5 13:54 |只看該作者
呢間咁o既公司真係差到無人有~~~~~

平衡每個月都有七至十日係上唔到網, 唔收我錢都無用喇~~~~~真係麻鬼煩
原帖由 ChristieMing 於 09-1-5 11:17 發表

早晨,Eva~

和記又上唔到網呀?
呢間野真係仲衰過pccw喎!!!


子爵府

積分: 10674


765#
發表於 09-1-5 13:55 |只看該作者
hihi~~~阿b好得意呀
原帖由 IPBB 於 09-1-5 13:02 發表


我搬左荃灣海灣花園呀, 住左一個月左右渣.. 都唔錯呀! 我媽媽住元朗, 搭西鐵黎我屋企好方便, 行10-15分鍾啦, 你都可以考慮下, 如果你要入屯門既話, 都方便, 因為係荃灣入屯門元朗係交通算係幾方便個隻黎架啦..! ...


禁止訪問

積分: 5956


766#
發表於 09-1-5 14:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10674


767#
發表於 09-1-5 14:31 |只看該作者
肥嘟嘟咁好可愛呀

我未有小朋友呀~~~~家陣好努力咁搵佢出黎!!!!
原帖由 IPBB 於 09-1-5 14:04 發表



多謝呀, 佢依家5個幾月啦...!
你呢, 你又有幾多個小朋友呀 !


禁止訪問

積分: 5956


768#
發表於 09-1-5 14:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10674


769#
發表於 09-1-5 14:58 |只看該作者
多謝你先~~~~~~

原帖由 IPBB 於 09-1-5 14:51 發表


咁我祝你早日成功, 年生貴子... !


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


770#
發表於 09-1-5 15:12 |只看該作者
原帖由 IPBB 於 09-1-5 13:02 發表
我搬左荃灣海灣花園呀, 住左一個月左右渣.. 都唔錯呀! 我媽媽住元朗, 搭西鐵黎我屋企好方便, 行10-15分鍾啦, 你都可以考慮下, 如果你要入屯門既話, 都方便, 因為係荃灣入屯門元朗係交通算係幾方便個隻黎架啦..! ...

其實,我地打算搬,都係想就呀仔o黎緊9月返幼稚園冇咁辛苦咋!因為想佢讀九龍o個邊o既幼稚園,所以要搬去九龍o個邊住,而老公個分又唔高,所以咪只有德福可以揀o羅。


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


771#
發表於 09-1-5 15:13 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-1-5 13:54 發表
呢間咁o既公司真係差到無人有~~~~~

平衡每個月都有七至十日係上唔到網, 唔收我錢都無用喇~~~~~真係麻鬼煩

佢咁送你o的月費,但又上唔到網,
又轉唔到公司,都真係幾麻煩喎!


子爵府

積分: 10674


772#
發表於 09-1-5 15:15 |只看該作者
皓媽~~~~咁打算幾時搬呀??????
原帖由 ChristieMing 於 09-1-5 15:12 發表

其實,我地打算搬,都係想就呀仔o黎緊9月返幼稚園冇咁辛苦咋!因為想佢讀九龍o個邊o既幼稚園,所以要搬去九龍o個邊住,而老公個分又唔高,所以咪只有德福可以揀o羅。 ...


子爵府

積分: 10674


773#
發表於 09-1-5 15:17 |只看該作者
我而家約左佢星期三黎整囉,睇下到時佢點答..........再唔係就cut左佢, 簽過第二間

所以我好耐夜晚無上黎就係咁解囉, 都無得上網...
原帖由 ChristieMing 於 09-1-5 15:13 發表

佢咁送你o的月費,但又上唔到網,
又轉唔到公司,都真係幾麻煩喎!


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


774#
發表於 09-1-5 15:26 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-1-5 15:15 發表
皓媽~~~~咁打算幾時搬呀??????

都唔知抽唔抽到,要3月中先知呀!
抽到,仲要等唔知幾時先拎到key,

不過,如果呢次抽唔到,就唔會再抽住,
因為我要生bb,唔適宜搬屋,
話唔埋,到時唔搬都未定,
一切有待3月中個結果才決定吧!


子爵府

積分: 10674


775#
發表於 09-1-5 15:28 |只看該作者
oh??????呢次抽唔到的話, 咪下次再抽過囉, 來日方長喇
原帖由 ChristieMing 於 09-1-5 15:26 發表

都唔知抽唔抽到,要3月中先知呀!
抽到,仲要等唔知幾時先拎到key,

不過,如果呢次抽唔到,就唔會再抽住,
因為我要生bb,唔適宜搬屋,
話唔埋,到時唔搬都未定,
一切有待3月中個結果才決定吧! ...


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


776#
發表於 09-1-5 15:28 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-1-5 15:17 發表
我而家約左佢星期三黎整囉,睇下到時佢點答..........再唔係就cut左佢, 簽過第二間

所以我好耐夜晚無上黎就係咁解囉, 都無得上網...

如果我係你,我諗我轉o左公司上網好耐了..
即使免費都係咁話,
上唔到網o既,有乜用呀!

同埋,我呢o的人,一日唔上網,都唔安樂o既,
叫我忍個幾星期,我諗,我會悶c!!!!


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


777#
發表於 09-1-5 15:30 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-1-5 15:28 發表
oh??????呢次抽唔到的話, 咪下次再抽過囉, 來日方長喇

唔係呀~
因為有好多野要兼顧,
又要就細b出世,又要就皓皓間房大變身,
又要搞皓皓搭校車o既事,
所以,如果呢次抽唔到,
真係分分鐘唔搬都似!!!


子爵府

積分: 10674


778#
發表於 09-1-5 15:36 |只看該作者
咁我地係屋企上網時間唔太多, 有咩都乭以返公司搞.......

就算我要轉公司, 都要有時間去簽名先得架~~~~放日假仲忙過返工呀
原帖由 ChristieMing 於 09-1-5 15:28 發表

如果我係你,我諗我轉o左公司上網好耐了..
即使免費都係咁話,
上唔到網o既,有乜用呀!

同埋,我呢o的人,一日唔上網,都唔安樂o既,
叫我忍個幾星期,我諗,我會悶c!!!! ...


子爵府

積分: 10674


779#
發表於 09-1-5 15:37 |只看該作者
係呢, 細b幾時預產期呀???

咁多野架, 咁再遲多一兩年先再諗囉, 來日方長!!!
原帖由 ChristieMing 於 09-1-5 15:30 發表

唔係呀~
因為有好多野要兼顧,
又要就細b出世,又要就皓皓間房大變身,
又要搞皓皓搭校車o既事,
所以,如果呢次抽唔到,
真係分分鐘唔搬都似!!!


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


780#
發表於 09-1-5 15:44 |只看該作者
原帖由 毛B 於 09-1-5 15:36 發表
咁我地係屋企上網時間唔太多, 有咩都乭以返公司搞.......

就算我要轉公司, 都要有時間去簽名先得架~~~~放日假仲忙過返工呀

放假有乜事咁忙呀?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo