影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   14


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


761#
發表於 19-3-5 20:36 |只看該作者
amychoi 發表於 19-3-5 19:44
睇完e5,講女主第一次出糧去玩, 兩人簡直似情侶啦!拖手仔放情人衫袋, 又幫女主抹咀, 講唔係都無人信呀 ...

果幕直頭似情侶啦,家姐細佬唔會咁嘅行為囉


期待女主幾時會知情人成日去佢舊居>>>而家確認左心意,但好似女主仲未知呢件事喎


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


762#
發表於 19-3-5 20:45 |只看該作者
kk80400 發表於 19-3-5 12:48
哦 原來甘 我就係anriod搵唔倒,之後去iPhone 先搵到呢個apps,但已經限咗地區啦,而家好多apps都限制咗, ...

見你地講,我走去app store睇下,原來韓劇TV已下架得返一個韓劇TV+,但評分低,見人留言話rubbish


子爵府

積分: 14110


763#
發表於 19-3-5 20:51 |只看該作者

回覆樓主:

當女主人物塑造變返正面就開始好睇返
啲台詞越來越正
變成近日一出即追的一套!
台詞正到想cap圖
入直路,鍾碩更多甜樣,睇到


水晶宮

積分: 68579

親子王國15週年勳章


764#
發表於 19-3-5 21:14 |只看該作者
ccdccl 發表於 19-3-5 20:36
果幕直頭似情侶啦,家姐細佬唔會咁嘅行為囉

妳地睇跟播女主都未知咩?

[


水晶宮

積分: 68579

親子王國15週年勳章


765#
發表於 19-3-5 21:16 |只看該作者
ccdccl 發表於 19-3-5 20:45
見你地講,我走去app store睇下,原來韓劇TV已下架得返一個韓劇TV+,但評分低,見人留言話rubb ...

無韓劇tv app?唔好喎!我靠曬佢的。
[


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


766#
發表於 19-3-5 21:28 |只看該作者
amychoi 發表於 19-3-5 21:16
無韓劇tv app?唔好喎!我靠曬佢的。

好彩我地一早download左啫,幾大都唔好剷呀,直播都靠佢架


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


767#
發表於 19-3-5 21:29 |只看該作者
amychoi 發表於 19-3-5 21:14
妳地睇跟播女主都未知咩?

情人冇提過,女主又點會知?

原來女二飲醉酒就會走去情人屋企,你睇到未?


水晶宮

積分: 68579

親子王國15週年勳章


768#
發表於 19-3-5 21:35 |只看該作者
ccdccl 發表於 19-3-5 21:29
情人冇提過,女主又點會知?

原來女二飲醉酒就會走去情人屋企,你睇到未?

E5講左啦!所以女主知女二單戀情人囉!情人又醉左走去佢家。

暫時我都只會形容情人係暗戀女主, 但我feel唔到女主有一點兒鍾意情人囉!反而覺得男二同女主都襯的, 我會唔會咁講會比人熱鬧呢?
[


琥珀宮

積分: 190250

畀面勳章 親子王國15週年勳章


769#
發表於 19-3-6 09:23 |只看該作者
amychoi 發表於 19-3-5 21:35
E5講左啦!所以女主知女二單戀情人囉!情人又醉左走去佢家。

暫時我都只會形容情人 ...

男二仲細過情人喎

有冇覺得男二似羅武哥或阿罕果個車代表?


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


770#
發表於 19-3-6 10:03 |只看該作者
ccdccl 發表於 19-3-6 09:23
男二仲細過情人喎

有冇覺得男二似羅武哥或阿罕果個車代表?
勁似


水晶宮

積分: 51674

馬年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章


771#
發表於 19-3-6 21:33 |只看該作者

回覆樓主:

https://youtu.be/5A2TmOpNj6k


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


772#
發表於 19-3-7 12:37 |只看該作者
bobomia 發表於 19-3-6 21:33
https://youtu.be/5A2TmOpNj6k

摸胸個度笑c左


水晶宮

積分: 51279


773#
發表於 19-3-7 13:22 |只看該作者
mcyw888 發表於 19-3-7 12:37
摸胸個度笑c左

男一好可愛


翡翠宮

積分: 80261

BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


774#
發表於 19-3-7 14:28 |只看該作者
llmom 發表於 19-3-7 13:22
男一好可愛

係,佢忍笑個樣真係好可愛


侯爵府

積分: 21965


775#
發表於 19-3-7 17:56 |只看該作者
ccdccl 發表於 19-3-6 09:23
男二仲細過情人喎

有冇覺得男二似羅武哥或阿罕果個車代表?
勁有羅武哥feel.....


水晶宮

積分: 51674

馬年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章


776#
發表於 19-3-7 18:22 |只看該作者
mcyw888 發表於 19-3-7 12:37
摸胸個度笑c左

me too!


水晶宮

積分: 51674

馬年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章


777#
發表於 19-3-7 18:22 |只看該作者
llmom 發表於 19-3-7 13:22
男一好可愛

so cute!


水晶宮

積分: 51674

馬年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章


778#
發表於 19-3-7 21:13 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 bobomia 於 19-3-7 22:55 編輯

去hkdiscuss果邊睇,寫得幾好!

原來每集最後男主都有文字寫出來,但無人翻譯。
唔講其實我都冇留意到,因為追字幕已經追到氣咳。
微博有人翻譯咗出嚟,寫得幾好。
大家可以去discuss果邊睇吓

諗真啲其實部劇都唔係咁差,仲可以話幾有味道添,我最初對佢嘅不滿主要係因為想睇二碩,但偏偏戲份側重係女主到,開頭二碩戲份唔多,真係 不過,調返轉如果我係女主嘅粉絲我就會覺得大滿足!

部戲好文青、又浪漫,見到二碩成日都笑得好甜,佢其他劇集見唔到呢種甜呢!


珍珠宮

積分: 31897

虎到金來勳章 BB防敏心得分享勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


779#
發表於 19-3-7 21:39 |只看該作者
bobomia 發表於 19-3-7 21:13
去hkdiscuss果邊睇,寫得幾好!

原來每集最後男主都有文字寫出來,但無人翻譯。

係呀 見到二碩真係笑得好甜,而套戲就係屬於慢慢嗒,超嗒越有味道果條
日本の平安を祈ります


公爵府

積分: 27538


780#
發表於 19-3-8 08:40 |只看該作者
bobomia 發表於 19-3-7 21:13
去hkdiscuss果邊睇,寫得幾好!

原來每集最後男主都有文字寫出來,但無人翻譯。

我係Netflix 睇的,每集完結字幕時的句子都有譯出來(不過有時是男主的想法、有時應該是女主的)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo