影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   41


男爵府

積分: 6390


761#
發表於 20-4-22 09:41 |只看該作者
bigbighei 發表於 20-4-22 09:30
鬼怪其實最爛係尾果幾集,前10集真係睇到我暈浪咁滯!

鬼怪都又明喎,千絲萬縷,前生後世咁,簡單呢。

平行時空,我第一次睇,唔明添,即係同一時空時,大家住喺唔同的地方,彼此活著?仲有冇時差?
唉,好亂。
雖然我都鍾意lmh顏值,但女主一副不屑樣,好反胃,又吹到男主住總統套房,圖書館被圍,唉,劇情浮誇,我最怕,over咗


水晶宮

積分: 50660


762#
發表於 20-4-22 09:48 |只看該作者
andyan324 發表於 20-4-21 23:56
其實鬼怪我頂得好辛苦
今次睇左第一集都無乜興趣
我同金導磁場不合

本身唔鐘意咩平行時空
穿越黎穿越去既題材


男爵府

積分: 5648


763#
發表於 20-4-22 09:48 |只看該作者
bigbighei 發表於 20-4-22 09:30
鬼怪其實最爛係尾果幾集,前10集真係睇到我暈浪咁滯!

係呀,鬼怪前面真係好睇,不過中間使者同Sunny講前世又有d悶,有D拖

後面真係爛尾,其實佢加多一至兩集都夠。但太趕住收場,連最重要既婚禮都係講兩句誓言就算,加上女主後面個造型仲要唔多靚


男爵府

積分: 5648


764#
發表於 20-4-22 09:51 |只看該作者
hellomamiii 發表於 20-4-22 09:41
鬼怪都又明喎,千絲萬縷,前生後世咁,簡單呢。

平行時空,我第一次睇,唔明添,即係同一時空時,大家住 ...

我都覺得今次呢套係深左D , 但會唔會我地係咁傾先會愈講愈深奧





男爵府

積分: 5648


765#
發表於 20-4-22 09:54 |只看該作者
Benbenmum 發表於 20-4-22 09:29
剛剛先睇晒兩集,要追字幕,又要留神年份同邊個空間,剩係覺得好攰
睇晒3x版,好彩有你哋講 ...

一齊傾下,仲要等兩晚


子爵府

積分: 12868


766#
發表於 20-4-22 10:21 |只看該作者
本帖最後由 鬆一鬆 於 20-4-22 10:23 編輯

回覆 mrsbbq 的帖子

可能跟播關係好多野未交代先唔太明, 我之前睇想見你又係講穿越會有D野唔太明, 但我一次過追晒13集, 每一集都交代少少, 睇睇吓就自然明晒, 唔會有空檔期你上網會資料, 跟播係有呢個唔好處


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


767#
發表於 20-4-22 10:49 |只看該作者
鬆一鬆 發表於 20-4-22 10:21
回覆 mrsbbq 的帖子

可能跟播關係好多野未交代先唔太明, 我之前睇想見你又係講穿越會有D野唔太明, 但我一 ...
不過我都係鍾意跟播可以傾劇情


珍珠宮

積分: 40002

馬年勳章


768#
發表於 20-4-22 11:00 |只看該作者
mrsbbq 發表於 20-4-22 09:48
係呀,鬼怪前面真係好睇,不過中間使者同Sunny講前世又有d悶,有D拖

後面真係爛尾,其實佢加多一至兩集都 ...


所以我只會無限look 前果10集
地球和火星 完美與破爛 現實對幻象 這樣的差距離還有盼望 嗎


珍珠宮

積分: 40002

馬年勳章


769#
發表於 20-4-22 11:01 |只看該作者
Pollyowen 發表於 20-4-22 10:49
不過我都係鍾意跟播可以傾劇情


但等待真係好痛苦的
地球和火星 完美與破爛 現實對幻象 這樣的差距離還有盼望 嗎


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


770#
發表於 20-4-22 11:02 |只看該作者
Pollyowen 發表於 20-4-21 21:13
都好睇架,你都開啦!

外星人我唔啱


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


771#
發表於 20-4-22 11:02 |只看該作者
ccdccl 發表於 20-4-21 22:02
呢套我冇翻睇過,冇乜印象添

我都冇


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


772#
發表於 20-4-22 11:04 |只看該作者
ccdccl 發表於 20-4-21 22:04
大伯冇身分證都可以留喺民國嘅

大伯咪用偷回來的身份囉,只係唔老遮,咁我地都好耐先影一次身份證

不如諗下點解李袞拉左返差館冇身份證班警察都放佢好過啦


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


773#
發表於 20-4-22 11:05 |只看該作者
bigbighei 發表於 20-4-22 11:01
但等待真係好痛苦的
所以唔止跟一套劇


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


774#
發表於 20-4-22 11:06 |只看該作者
cocok 發表於 20-4-22 11:04
大伯咪用偷回來的身份囉,只係唔老遮,咁我地都好耐先影一次身份證

不如諗下點解李袞拉左返差館冇 ...
韓警做野係咁上下


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


775#
發表於 20-4-22 11:08 |只看該作者
bigbighei 發表於 20-4-21 22:35
都有架 女主媽被車撞到 向天求救時 大約意思係 無論是什麼都不緊要 只要救救我 好感動到我
...

睇果時感動,之後唔記得!

不過我突然諗起呢幾句!我仲用過來做我kakao talk profile 真係好有詩意

「跟你在一起的時間都很耀眼,
因為天氣好,
因為天氣不好,
因為天氣剛剛好,
每一天,都很美好。」


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


776#
發表於 20-4-22 11:12 |只看該作者
cocok 發表於 20-4-22 11:08
睇果時感動,之後唔記得!

不過我突然諗起呢幾句!我仲用過來做我kakao talk profile 真係好有詩 ...
真係詩一樣


男爵府

積分: 5648


777#
發表於 20-4-22 11:39 |只看該作者
bigbighei 發表於 20-4-22 11:01
但等待真係好痛苦的

係呀,等真係好痛苦,不過韓劇有到好,一星期有兩集


男爵府

積分: 5648


778#
發表於 20-4-22 11:41 |只看該作者
cocok 發表於 20-4-22 11:04
大伯咪用偷回來的身份囉,只係唔老遮,咁我地都好耐先影一次身份證

不如諗下點解李袞拉左返差館冇 ...

我突然間又諗起,點解民國無李袞指膜同Dna , 民國志勳佢出細都應該有紀錄架?


男爵府

積分: 5648


779#
發表於 20-4-22 11:42 |只看該作者
cocok 發表於 20-4-22 11:08
睇果時感動,之後唔記得!

不過我突然諗起呢幾句!我仲用過來做我kakao talk profile 真係好有詩 ...

仲有佢心入面首告白情詩.....


男爵府

積分: 5648


780#
發表於 20-4-22 11:43 |只看該作者
bigbighei 發表於 20-4-22 11:00
所以我只會無限look 前果10集

其實係咪鬼怪鐘意女主先呢

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo