親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4171


761#
發表於 09-12-7 21:28 |只看該作者
堯堯豬媽

芝前有講著 converse 會好 "先"

quote]原帖由 堯堯豬媽 於 09-12-7 20:50 發表

cheapbombom,

以你咁講,其實係滑雪果日到時租雪靴,其餘時間著converse+厚socks+腳暖貼是完全無問題??? [/quote]


伯爵府

積分: 18698


762#
發表於 09-12-7 21:29 |只看該作者
我都無咩idea, 不過家姐係咁講咋, 我姪仔今年9歲, 佢5歲起, 年年都跟父母去日本滑雪, 佢都未穿過毛毛鞋... 頭先問佢, 佢好大聲話, 唔洗嫁....

有就梗係好, 不過擺多對香港無機會穿既鞋, 實在無地方...
我記得去年係北京, 一家三口都係穿波鞋, 係戶外既時間都多, 行長城, 故宮, 又空鄘, 印象中又唔覺隻腳板凍....

我自己就免啦, 不過, 都想問下你地買既boot係咩樣? 有無link?最大咩size? 818既心理咋..

原帖由 堯堯豬媽 於 09-12-7 20:50 發表

cheapbombom,

以你咁講,其實係滑雪果日到時租雪靴,其餘時間著converse+厚socks+腳暖貼是完全無問題???

[ 本帖最後由 cheapbombom 於 09-12-7 21:33 編輯 ]


侯爵府

積分: 24288

好媽媽勳章 畀面勳章 親子達人勳章


763#
發表於 09-12-7 21:30 |只看該作者
原帖由 CathyDannyBB 於 09-12-7 21:26 發表
堯堯豬媽
我囝囝都係 18 cm, 我就買 20.5cm

http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db1-b416e84c298717a970394d8cfc0938ba.htm


買大咁多......

你試咗對鞋未呀?


大宅

積分: 4171


764#
發表於 09-12-7 21:43 |只看該作者
堯堯豬媽

我仲未收到
原帖由 堯堯豬媽 於 09-12-7 19:32 發表

終於send sms黎話星期5開茶會喇


禁止訪問

積分: 17182


765#
發表於 09-12-7 21:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 17182


766#
發表於 09-12-7 21:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 17182


767#
發表於 09-12-7 21:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18698


768#
發表於 09-12-7 22:01 |只看該作者
好靚啊, 我都要買...
請問, 佢要輸入11個電話號碼, 即係咩啊?

原帖由 堯堯豬媽 於 09-12-7 21:46 發表

cheapbombom

http://item.taobao.com/auction/item_detail-db1-38e63419132b98bc1bdb855157e9fbfc.htm


禁止訪問

積分: 17182


769#
發表於 09-12-7 22:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24288

好媽媽勳章 畀面勳章 親子達人勳章


770#
發表於 09-12-7 22:06 |只看該作者
原帖由 堯堯豬媽 於 09-12-7 21:46 發表

cheapbombom

http://item.taobao.com/auction/item_detail-db1-38e63419132b98bc1bdb855157e9fbfc.htm


我問緊買家...佢要check吓有無貨..

我問佢18cm 灰色仲有貨呀


伯爵府

積分: 18698


771#
發表於 09-12-7 22:09 |只看該作者
敝在比啊女見到呢....
佢話我輸入電話號碼有錯, 要11個字, 係咪手提前加852?

原帖由 堯堯豬媽 於 09-12-7 22:05 發表

你又話只係818,唔買


大宅

積分: 4171


772#
發表於 09-12-7 22:10 |只看該作者
堯堯豬媽

可能內面全係毛毛, 佢又 ok 喎,買大d好過買小
原帖由 堯堯豬媽 於 09-12-7 21:43 發表

CathyDannyBB

使唔使大咁多呀???咁亞仔試左又覺得點呀???


侯爵府

積分: 24288

好媽媽勳章 畀面勳章 親子達人勳章


773#
發表於 09-12-7 22:19 |只看該作者
原帖由 CathyDannyBB 於 09-12-7 22:10 發表
堯堯豬媽

可能內面全係毛毛, 佢又 ok 喎,買大d好過買小


你買大兩cm 都ok呀.... 咁我點呢??

岩岩度完囡囡隻腳17cm.. 我訂18cm.. 19我又驚太大...


禁止訪問

積分: 17182


774#
發表於 09-12-7 22:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 17182


775#
發表於 09-12-7 22:55 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18698


776#
發表於 09-12-7 23:02 |只看該作者
佢就係指明電話號碼要11個digital, 我試過加左852係前面唔得, 唔加又唔得..

仲有, 想問幾多日會收到? 因為我下星期五出發啦, 如果收唔切, 就唔訂啦, 有無媽咪可以指點一下?

原帖由 堯堯豬媽 於 09-12-7 22:55 發表

你比手提佢就得架喇


禁止訪問

積分: 17182


777#
發表於 09-12-7 23:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 24288

好媽媽勳章 畀面勳章 親子達人勳章


778#
發表於 09-12-7 23:06 |只看該作者
原帖由 cheapbombom 於 09-12-7 23:02 發表
佢就係指明電話號碼要11個digital, 我試過加左852係前面唔得, 唔加又唔得..

仲有, 想問幾多日會收到? 因為我下星期五出發啦, 如果收唔切, 就唔訂啦, 有無媽咪可以指點一下?

...


若果佢即日出貨...即係明天出貨寄(順fung courier)..第二日就會收到.. 頂多兩日一定會收到.
寫字樓,公司地址.多數會快少少.


禁止訪問

積分: 17182


779#
發表於 09-12-7 23:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 70249

熱血勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


780#
發表於 09-12-8 09:11 |只看該作者
原帖由 cheapbombom 於 09-12-7 23:02 發表
佢就係指明電話號碼要11個digital, 我試過加左852係前面唔得, 唔加又唔得..

仲有, 想問幾多日會收到? 因為我下星期五出發啦, 如果收唔切, 就唔訂啦, 有無媽咪可以指點一下?

...


hi cheapbombom
妳要訂乜呀?
見妳同我同一日出發,
幫妳訂再送去妳公司,
OK 嘛?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo